Mir83

Mir83 : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

hallow...........

veel succes vandaag, en een goed herstel toegewenst.........

straks heb je fijn je bobs

liefs vlindertje

Hallo Dames van accz,

Veel succes vandaag, en ik hoop voor jullie zonder te veel pijn, maar zal er toch wel zijn!!! maar dat wel met mooie boobs voor jullie allemaal!!!

liefs sporty

wij de andere dames zijn de 19de aan de beurt yesss

Ben benieuwd hoe het met jullie gegaan is vandaag, volgens mij hebben jullie allemaal je boobs nu wel, toch?

Nou ben heel benieuwd naar jullie verslag van vandaag!! En of het allemaal is meegevallen!

Maar 1 ding is zeker jullie zijn allemaal grote boobs rijker

!!!!

x

hallow................

ja de dag zit er op en jullie hebben nu mooie

hopelijk is alles voorspoedig gegaan en nu werken aan je herstel

liefs vlindertje

Hallo meiden!

Even een vluggertje vanuit de auto.

Ik moest om 11 uur aanwezig zijn en nu zijn we op de terugweg.

Graag geef ik jullie snel een uitgebreider verslag,maar dat gaat nu niet. Ik ben beslist niet kleinzerig,maar dit valt me vies tegen..... Ik heb echt heel veel pijn nu.....

Ik heb naast Cindy op de kamer gelegen,erg leuk en gezellig en we waren er allebei snel klaar mee en wouden heel graag naar huis,maar dat duurde maar,Hihi.

Ohja,ipv 380cc heb ik 405 gekregen,dus ben helemaal happy

Ik hoop jullie morgen of overmorgen een uitgebreider verslag te kunnen geven,maar nu gaat het echt niet.

Jullie weten nu iig dat ik in het land der levenden ben.

Pfff,ben die k*t auto nu wel zat.....

Liefs! Xxx

Meis, ik hoop dat je snel je bedje in kon om even ontspannen te liggen. Dit hielp bij mij echt om de druk wat af te nemen. Morgen is de ergste dag, daarna neemt de pijn waarschijnlijk al weer af. Sterkte meis, ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.

Liefs

hey meiden, ik hoop dat alles goed is gegaan hier wel hoor pijn in me rug is wel heftig maar heb nu een lekker warme kruik tegen mijn rug aan. me brosten geven een lekker druk gevoel met af en toe steken pijn maar moet zeggen het is te doen en ik heb eindelijke boobs. hoop dat het morgen ook mee valt dat isvaak de ergste dag helaas. nou we moeten even door bijten en straks kunnen we lekker gnieten van onze mooie boobs slaap lekker daantjuh

He ladies,

Ik ben ook nog in het land van de levenden. Ik voel me eigenlijk prima. Beetje last van druk op de borst en last van mijn rug maar al met al valt het mee nu. Het wel alweer paracetamol genomen. Hopen dat het morgen ook een beetje gaa maar ik begreep dat dat de ergste dag is.

Verslagje komt nog maar ik moest er om half 12 zijn en om ongeveer half 2, 2 uur kwam ik op mijn kamer waar Mirjam al lag. Was gezellig en leuk om elkaar te zien. Hoop dat het met de andere meiden ook goed is gegaan. Jeetje wat heb ik mooie boobs!!!!!!!!!!!

Liefs,

Cindy

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Gefeliciteerd met jullie

meiden! Een heel voorspoedig herstel toegewenst!