Ga naar inhoud

Borstspieren na 5 maanden PO dual plane


Aanbevolen berichten

Ach valt mee toch . . . wij hebben mooie borsten in een jaar tijd :1big_boobs: .

In de pubertijd duurt het vaak jaren, en sommige dames wachten tot ze een ons wegen en blijkt dat als ze de 20 gepasseerd zijn het wachten geen nut meer heeft en er toch andere maatregelen getroffen moeten worden voor het krijgen van mooie borsten :blush: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Jeetje meiden, wordt toch een beetje bang als ik dit zo lees...

Ik krijg ze ook dual plane... Ik sport 3 a 4x per week, allemaal sporten waarbij ik mijn borstspieren gebruik (bodypump, bodycombat).

Houdt dit dan in dat ik zo lang niet meer kan sporten?

:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden, wordt toch een beetje bang als ik dit zo lees...

Ik krijg ze ook dual plane... Ik sport 3 a 4x per week, allemaal sporten waarbij ik mijn borstspieren gebruik (bodypump, bodycombat).

Houdt dit dan in dat ik zo lang niet meer kan sporten?

:-(

Je mag 6 weken niet sporten. Maar daarna zul je het moeten opbouwen. Je kunt niet zomaar weer flink er tegenaan.

Je weet waarschijnlijk zelf, hoe belangrijk het normaal gesproken al is om op te bouwen na een langere periode geen sport. Nu is het zaak dat je het rustig aan opbouwt, zodat je kapsel zich ook 'aan kan passen'

Het is dus niet zo dat je een jaar niet meer mag sporten. Begin gewoon weer rustig aan, dan is her niks aan het handje (of aan het borstje ;) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.