Ga naar inhoud

1 week PO, over een paar dagen weer werken....?


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik ben net nieuw hier op het forum. Erg leuk om alle verhalen te lezen.

Vorige week (28/11) heb ik mijn borstvergroting gehad bij ACCZ, 350 CC dual plane. Ik had een kleine B-cup.

Ik vind het resultaat nu al heel mooi! Dit had ik veel eerder moeten doen :lol:

De eerste dagen waren echt heel zwaar; ik moest veel overgeven (auwwww) door de narcose denk ik. En ik kon echt niets zelf. Nu gaat het gelukkig met de dag beter.

Aanstaande zaterdag moet ik weer gaan werken. Ik merk dat ik daar erg tegenop zie. Dan moet de 'verbetering' wel echt in de versnelling gaan!

Na hoe lang zijn jullie weer gaan werken??

Hoe was jullie 2e week PO?? Ik snap dat het per persoon verschillend is... Maar merk dat ik behoorlijk in de stress schiet bij de gedachte dat ik over 4 dagen al moet gaan werken! (wel bureau werk overigens, maar vaak ontzettend hectisch)

Ik zal snel wat foto's posten!

Liefs, jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica

Proficiat met je :1big_boobs: !!!!!

Vervelend dat je de eerste dagen zo ziek bent geweest!

Bij mij waren de eerste 1,5 week het ergst, daarna merkte ik al snel steeds meer vooruitgang.

In mijn 2de week po heb ik de meeste vooruitgang gemerkt, hopelijk heb jij dit ook:)

Vrijdag ben ik 4weken po. ik ben een maandje werkeloos, dus kan je helaas niet vertellen hoe snel ik weer aan het werk ben gegaan.

Ik lees heel veel verschillende verhalen hierover.......

die paar dagen die je nog vrij hebt even goed uitrusten en dan komt het vast wel goed:)

Succes!

Groetjes José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jose,

Bedankt voor je reactie. En jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!

Ik hoop dat ik - net als jij - ook deze week de meeste vooruitgang boek. Fingers crossed!

Inderdaad maar zo rustig mogelijk aan doen. Maar ja, dat is moeilijk he... ;-)

Liefs,

Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ziet er al goed uit ;)

Ik denk ook dat je snel opknapt in de tweede week.

Heb zelf vrij weinig pijn gehad maar wel last van m'n spieren en ik was een beetje suf. Dat was na een weekje wel over.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen jessijones..

Gefeliciteerd met je borsten, ik word ook geopereerd door van onselen de 19de spannend hoor en krijg waarschijnlijk ook hetzelfde hoeveelheid cc als jij dus dat is wel erg leuk!!

Ik word goed onder handen genomen borst=lift +implantaten druppelvormig achter de spier en een bwc dus pittig ik ga het aan ben ik goed conditie..ben me wel bewust dat het zwaar gaat worden.

En voel jij je nu al wat beter las dat je al aardig bent opgeknapt en al veel doet?

Nou sterkte met je boobs

herfst/wintergroet Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty!

Wat spannend zeg, de 19e!! En leuk dat je dezelfde aantal CC neemt. Ik ben er zo blij mee nu...

De eerste dagen waren inderdaad niet zo fijn. Had ik een beetje onderschat..... Ik dacht 'ik ben niet zo kleinzerig', haha.

Maar dat waren maar een paar dagen. En het verschilt natuurlijk per persoon!

Ik ben nu 10 dagen PO. En ik heb vandaag voor de eerste keer geen pijnstillers op. Gaat aardig!!

Ik kan inderdaad al redelijk veel. Iets teveel misschien. Ik moet mezelf echt inhouden om niet te gaan wassen, stofzuigen, etc.

Ik wens je heel veel succes Sporty! En als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Liefs, jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.