Ga naar inhoud

Stephanitjex_ : 5 december 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen :109: !

Vandaag was mijn GROTE :1bouncingboobs: dayyy !! Jaja :).

Ik werd verwacht om 08u40 in de Wellnesskliniek te Genk.. Netjes om 06u00 vertrokken! Hadden we toch wel 1 uur file zeker .. Komen uit de West-Vlaanderen :). Ik werd al paniekerig .. 'Oneee wat als ze me niet meer opereren vandaag!'. Mijn vriend stelde voor om even contact op te nemen met hen en te laten weten dat we toch wat later zullen arriveren.. Maar het was geen probleem. Zo .. Even later aangekomen .. Effe administratie regelen, betaling verder afhandelen en even in de wachtzaal wachten. Nog geen 10 minuutjes later kwam er ons een verpleegster halen id wachtzaal en mochten we mee naar de kamer. Daar even bloeddruk meten en foto's maken van de :1boobs: .. Ik mocht een operatiekleedje aandoen, mutsje, zetpilletje tegen ontsteking opsteken.. Na een twintigtal minuutjes mocht ik mee naar de operatiezaal. Nog even afscheid nemen van mn vriend.. En weg was ik.. Infuusje prikken.. Dokter nog ff aftekenen.. Het laatste dat ik zag was dat het kwart na 10 was en de anesthesist iets in mijn infuus spoot en weg was ik .. even later werd ik wakker en had ik echt koud en voelde ik twee grote bobbels duwen.. Ik kon ze even zien! Maar besefte het nog niet zo goed .. Na een tiental minuutjes op de recovery en na de intaping mocht ik naar mijn kamer.. Waar mn vriend me opwachtte.. Ik was nog wat slapjes van de verdoving en heb toch nog even geslapen. het was ongeveer 11u30 als ik terug op de kamer lag. Verpleegster kwam rond 13u even checken als ik kon rechtstaan.. Alles was in orde! Ik mocht naar huis.. 13u30 daar vertrokken.. Rond 15u15 lag ik al in mijn zeteltje met de nodige medicatie. Waardoor de pijn nu echt houdbaar is! Het valt echt super mee.. Nu toch wel benieuwd naar het resultaat.. de tape mag er pas binnen 10 dagen af :134: ! Maar we moeten iets over hebben..

Grtjs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen :109: !

Vandaag was mijn GROTE :1bouncingboobs: dayyy !! Jaja :).

Ik werd verwacht om 08u40 in de Wellnesskliniek te Genk.. Netjes om 06u00 vertrokken! Hadden we toch wel 1 uur file zeker .. Komen uit de West-Vlaanderen :). Ik werd al paniekerig .. 'Oneee wat als ze me niet meer opereren vandaag!'. Mijn vriend stelde voor om even contact op te nemen met hen en te laten weten dat we toch wat later zullen arriveren.. Maar het was geen probleem. Zo .. Even later aangekomen .. Effe administratie regelen, betaling verder afhandelen en even in de wachtzaal wachten. Nog geen 10 minuutjes later kwam er ons een verpleegster halen id wachtzaal en mochten we mee naar de kamer. Daar even bloeddruk meten en foto's maken van de :1boobs: .. Ik mocht een operatiekleedje aandoen, mutsje, zetpilletje tegen ontsteking opsteken.. Na een twintigtal minuutjes mocht ik mee naar de operatiezaal. Nog even afscheid nemen van mn vriend.. En weg was ik.. Infuusje prikken.. Dokter nog ff aftekenen.. Het laatste dat ik zag was dat het kwart na 10 was en de anesthesist iets in mijn infuus spoot en weg was ik .. even later werd ik wakker en had ik echt koud en voelde ik twee grote bobbels duwen.. Ik kon ze even zien! Maar besefte het nog niet zo goed .. Na een tiental minuutjes op de recovery en na de intaping mocht ik naar mijn kamer.. Waar mn vriend me opwachtte.. Ik was nog wat slapjes van de verdoving en heb toch nog even geslapen. het was ongeveer 11u30 als ik terug op de kamer lag. Verpleegster kwam rond 13u even checken als ik kon rechtstaan.. Alles was in orde! Ik mocht naar huis.. 13u30 daar vertrokken.. Rond 15u15 lag ik al in mijn zeteltje met de nodige medicatie. Waardoor de pijn nu echt houdbaar is! Het valt echt super mee.. Nu toch wel benieuwd naar het resultaat.. de tape mag er pas binnen 10 dagen af :134: ! Maar we moeten iets over hebben..

Grtjs :)

leuk verslagje een beetje zoals bij mij.

ik wens je in ieder geval een goed herstel en geniet ervan

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Staphanietjex_ ,

'k las deze voormiddag in de chat dat je veel pijn hebt en vroeg me af of het ondertussen wat beter gaat ?

Nu is die pijnbestrijding van tijdens de operatie natuurlijk uitgewerkt , neem genoeg pijnstiller in hoor . Je mag één gram per keer (dus heb je tabletten van 400mg , neem er 2 in) en dat mag om de 6u . Heb je van de kliniek pijnstillers meegekregen ?

Rechtzitten helpt wat tegen de pijn . Je kan wanneer je gaat slapen enkele kussens achter je rug proppen zodat je wat rechter ligt .

Laat je lekker verwennen en doe rustig aan :)

Oja , hoeveel cc heb je net gekregen en welke plaatsing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii :).

Ik kreeg 330cc rechts en 350cc links. Had vanmorgen nog wat koorts.. Maar is ondertussen al verdwenen.. Ik hoop gewoon dat ze nog wat zakken én mooi rond worden.. Ofwel moet ik gewoon geduld hebben? Ik weet het niet.. De pijn is ondertussen ook al wat beter.. Ik kreeg van de kliniek paracetamol en voltaren alsook drie antibiotica tabletjes..

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii :).

Ik kreeg 330cc rechts en 350cc links. Had vanmorgen nog wat koorts.. Maar is ondertussen al verdwenen.. Ik hoop gewoon dat ze nog wat zakken én mooi rond worden.. Ofwel moet ik gewoon geduld hebben? Ik weet het niet.. De pijn is ondertussen ook al wat beter.. Ik kreeg van de kliniek paracetamol en voltaren alsook drie antibiotica tabletjes..

Grtjs x

hoe is de pijn naar twee dagen?

voel je al wat verschil, qua pijn enzo?

xx

(gefeliciteerd met je :1boobs: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is de pijn naar twee dagen?

voel je al wat verschil, qua pijn enzo?

xx

(gefeliciteerd met je :1boobs: )

Hoii Sam!

Jij hebt wss vandaag jou :1bouncingboobs: dayy? Wel ik bén nu de 3de dag PO .. En voel er bijna niets meer van. Die tweede dag is het verschrikkelijkst..

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Fijn dat je het achter de rug hebt!

Mag ik weten of je narcose of sedatie hebt gehad? Ik dacht dat wellneskliniek namelijk met sedatie werkte. Ik krijg dat namelijk ook en zit er tegen op! ben bang dat ik wakker word tijdens de operatie.

Groetjes Risj

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal, ben vandaag ook bij dokter Verdonck op consultatie geweest en had er wel een vrij goed gevoel bij.. Nu vroeg ik me toch af of jullie nu achteraf tevreden zijn van het resultaat. En of het een aanrader is want twijfel nog een klein beetje omdat ik met twee kleine kindjes zit en vrienden die zeggen dat ik beter een paar jaar kan wachten omdat ik ze een paar weken niet kan optillen dus weet ik het niet goed. Klopt dit? En hierlang kan ik niet werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.