Ga naar inhoud

BVK : 2e week zwaarder dan 1ste


inkie

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een week dat het zgn 3landenpunt is opengegaan, rechts meer dan links. Eerst moest ik ab zalf smeren en nu heb ik een soort stof die ik er op moet drukken en dat zou van binnenuit gaan werken dan. Zie nog weinig verschil. Echt pijn doet het niet gelukkig, maar tis wel vies om te zien en lekt ook een beetje.

Hebben meer dames hier last van gehad, hoogst waarschijnlijk wel want dit is het meest voorkomende euvel dacht ik, en na hoelang ging het bij jullie dicht?

Mijn ene tepel is verveld en lijkt nu net een grote schaafwond, wat kan ik daar aan doen?

En mijn derde probleem, en ook de lastigste, mijn ribben zijn volgens mij gekneusd door de te strakke sport bh band en het is echt een crime om dat ding te blijven dragen. Nu doe ik er dubbele maad verbanden onder om een beetje de druk te verlichten. Bestaat er geen goede sport bh met een hele brede band eronder die niet constant naar boven kruipt? Graag jullie adviezen hierover.

Heb trouwens mijn fotoboek weer ge-update met daarbij een foto van het 3 landenpunt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inkie,

Balen van het drielandenpunt! Daar heb ik helaas (nog) geen tips voor, aangezien bij mij alles nog ingetaped zit en ik dus nog helemaal niet weet hoe mijn eigen drielandenpunt eruit ziet.

Qua bh heb ik misschien wel een tip voor je.

Van de kliniek heb ik een bh gekregen van het merk Marena (kan je ook via Emdaplast bestellen)

Ik weet niet precies welk model ik heb, maar hij is erg stevig en heeft een brede band aan de onderkant die niet oprolt. Hij kost alleen wel 50 euro.

Ik heb ook de Bella van Carefix (als ik het goed gezien heb op jouw foto's heb jij die ook) en die vind ik minder stevig zitten dan die van de kliniek.

Als je wil kan ik nog wel het model opzoeken hoor, van die Marena bh.

Succes met je drielandenpunt!

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de verpakking niet meer vinden :84: en op de bh zelf staat alleen het merk en de maat, maar niet het model.

Maar het is er een met haakjessluiting aan de voorkant en bij de schouders zit klittenband

Als je op de site van Marena kijkt, lijkt hij het meeste op de B16

Dat is m volgens mij niet precies, maar hij lijkt er wel veel op

http://marenagroup.com/store/entity/tabid/198/c-3-breast-support.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

die hadden ze helaas niet op voorraad en bestellen zou 1 week duren, andere die geschikt was ook niet op voorraad en ga nu maar voor de FVNSZ, dat is meer een hemdje dat redelijk over je ribben valt, wel weer € 63,60 maar als het goed zit heb ik dat er graag voor over weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er ook nog 1 bestellen, vind het alleen lastig dat je die niet kunt passen.

Ik zit meestal op 70C of 75 B.

Ik krijg een lift met ongeveer 200 cc. Volgens de arts zullen mijn borsten niet veel groter gaan worden omdat er veel huid wordt weg genomen.

Ik zie voor mij vreemde maten staan met omvang, hoe kan ik dit het beste bepalen?

Hoe vallen deze bh``s uit?

Hoe lang is de levertijd?

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoelang de levertijd is durf ik je niet te zeggen want ik haal ze zelf op omdat ik vlak bij woon

maar hier kan je zien wat voor maat je ongeveer heb HIER KLIKKEN voor de carefix modellen en je kan ook altijd even bellen, zijn lieve meiden daar die je geduldig te woord staan en helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben ook een heleboel op voorraad liggen daar.

Ik heb net die FVNSZ opgehaald en die zit al een stuk beter dan die bh's, maar ja, die zaten de eerste week ook nog lekker

Hij is wel lekker lang iig, komt onder mijn onderste ribben in het midden. Denk dat een heel corset het lekkerste zit eigenlijk, want nu komt er weer een heel stuk dikke buik onderuit omdat het strak zit :unsure: en dan daar weer in zit te prikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het uit he buitenland kwam omdat het in het engels is en met dollar....?

Zijn er ook winkels die ze verkopen?

Emdaplast verkoopt ze, die zitten in Zoetermeer.

Je kan er langs gaan, maar ze ook gewoon per telefoon bestellen en dan sturen ze het op.

Ik had de link van Marena zelf neergezet, omdat je daar duidelijker kunt zien hoe het model eruit ziet, maar volgens mij verkoopt emdaplast niet alle modellen van Marena, daarvoor kan je weer beter even op de site van emdaplast kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inkie, ik heb natuurlijk geen ervaring nog met een borstverkleining, maar wij raden vrouwen met tepelkloven bepanthen zalf aan, kun je gewoon bij de drogist kopen en is erg verzachtend. Je kunt het ook voor schaafwonden en rode billen gebruiken, dus wellicht ook iets voor jouw tepels.

Ik zou graag ook je foto's kunnen zien, mag ik ook je ww

Groetjes en succes, Liene.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepanthen mag inderdaad op "open" wonden, het is huidherstellend. Ik moest het gebruiken toen ik mijn hele bovenarm had laten tatoeeren ( dat bloedde op sommige plekken ook flink)

Beter vraag je het inderdaad even na bij het Lange Land.

Ik heb bij Emdaplast een Marena BH gekocht, deze kruipt niet op. Ik heb een model B11; deze is met voorsluiting, een rij met 3 haakjes, dus je kan 'm losser of vaster maken. Ik heb er iets van 63 euro voor betaald.

Anders maak je toch een afspraak bij Emdaplast, je woont er vlakbij?! Je kan daar langs als je belt, dan kan je wat BH's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie voor mij vreemde maten staan met omvang, hoe kan ik dit het beste bepalen?

Hoe vallen deze bh``s uit?

Hoe lang is de levertijd?

Groetjes Risje

Een 34 valt ongeveer hetzelfde als een Nederlandse 75.

Je kan Emdaplast het beste even bellen. Ze vragen je dan om je maten even op te meten, onder je borsten en over je borsten, dan kunnen ze zien welke maat je nodig hebt.

De levertijd is niet te zeggen. Sommige modellen zijn op voorraad en sommigen moeten besteld worden, dan duurt het iets langer. Ik had een BH betseld die op voorraad was, die heb ik betaald via internetbankieren en de volgende dag had ik 'm al in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu 25 po en het vooraanzicht is heel mooi, maar als je naar beneden kijkt naar het 3landenpunt das echt balen dat dat zo ut geneest, ipv minder te worden breid het zich steeds meer uit richting tepel. Vandeweek dacht ik dat het beter ging, het gele was minder geworden, je zag weer gewoon rood vlees wat een beetje rood was van de doorbloeding maar nu is weer helemaal niks dus en begint de linkerkant ook mee te doen. Ben in mezelf wel af en toe hard aan het vloeken hoor dat het zo gaat.

Nieuwe fotoos geplaatst trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest om te laten controleren. Ik voelde me al een paar daagjes een beetje grieperig en had het constant koud. Vanmorgen maar ff koorts opgenomen en had toch wel verhoging, 38,4.

Toen de verpleegkundige naar mijn 3 landenpunten keek en ik gemeld had dat ik ook verhoging had heeft ze toch maar weer ff de PC er bij gehaald, mede omdat er ook een rode plek op mijn linkerborst zat. En ja hoor, er zat iets te broeien. De pc heeft toen een klein gaatje gemaakt in de open wond in het 3landenpunt en is toen gaan drukken en toen kwam hopelijk de boosdoener euit, een heleboel helder vocht, gelukkig geen pus dus. Nu moet ik zelf onder de douche ook steeds een beetje drukken om te kijken of er nog meer uit gaat komen. Maandag weer terug om te laten controleren.

Nu maar hopen dat de verhoging ook weggaat en ik me weer een beetje beter ga voelen.

Toch wel goed eigenlijk he dat je lichaam door middel van verhoging aangeeft dat er iets mis is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linsxaap heeft ook megalang met haar 3 punt aan moeten tobben.

En dat vocht wat in je borst zat is hopenlijk de boosdoender. Ik hoop voor je dat er geen vocht uit blijft komen!! Je wondje is nu open gemaakt, lekt er geen extra wondvocht nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.