Jump to content

Wordt (en hoeveel) een BVK terugbetaald door een ziekenfonds ?

Recommended Posts

Ik ben nieuw in Belgie en ik weet weinig over de mogelijkheden die bestaan. Ik ben 30 jaar en 80 kg, en mijn borsten zijn zeer zeer zwaar, meer dan F. De chirurg in het ziekenhuis heeft gezegd dat een operatie heel noodzakelijk bij me is. Mijn goorste probleem dat die chirurgen ik contacteerde alleen met de algehele narcose werken. In de provate kliniek zoals bvb Welness Kliniek kan bvk alleen met sedatie uitgevoerd worden. Maar daar is de prijs te hoog :133:

*** Ik heb een lift en vergroting gehad, alsmede gelijk een buikwandcorrectie. Mijn plastisch chirurg (www.kliniplast.be) vertelde dat een lift niet vergoed werd, maar een verkleining wel. Ben je al op consultatie geweest, wat zeiden die chirurgen? Mijn pc werkt wel met codes zodat ik wel eea terugtrek via de mutualiteit (ik ben bijna 80 kilo afgevallen, dus krijg sommige deeltjes wel terug). Ik zou zeggen, neem wat consulten bij de pc (die trek je terug, want krijgt gewoon een groen briefje mee voor de mutualiteit), en daar kan je met al je vragen terecht. Ik ben van mijn pc zeer tevreden, maar die opereert in Wilrijk (Antwerpen), misschien wat te ver? De privekliniek zit in Brasschaat, je kunt mijn foto's zien als je onder mijn avatarfoto op het ikoontje met het boompje klikt. Deze pc doet ook veel borstreconstructies, en is behoorlijk secuur, maakt ook mooie littekentjes, en goede nazorg. Volgens mij is trouwens de Wellnesskliniek normaal niet zo duur (in ieder geval met de vergrotingen hebben ze steeds akties), maar ik denk dat je je geen zorgen moet maken over de kosten, die worden normaal wel vergoed, welke pc je ook kiest!

Groetjes van Ingrid.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.