Ga naar inhoud

Hoeveel lingerie hebben jullie gekocht sinds de BV?


mihi

Hoeveel BH's hebben jullie gekocht na de BV?  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel lingerie hebben jullie gekocht sinds de BV?



Aanbevolen berichten

Ja ik heb ook rustig aan gedaan in het begin maar mijn maat is niet veranderd, alhoewel ik wel het idee heb dat mijn bh's krimpen door de was.

@ marisjuh, haha ja bij jou had ik het al gezien in de lingerie topics. Is ook zo leuk nu hé om bh's te kopen. Maar dat is dus exclusief de te kleine en babydolletjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieke:-)

hahaha....wat een leuk topic!!

Ik heb zo'n 5 nieuwe setjes gekocht en oudere bh's weggedaan.Ik heb de mazzel dat ik al mijn bh's al kocht

in de maat die ik nu heb,alleen had ik er dan een ''kipfiletje'' in altijd,LOL.Ik heb heel veel setjes en veel had ik nog niet

eens gedragen ook:-) Dus die zitten nu zonder vulling,als gegoten!

En ik ben erg verwend door een vriendin...zij ging voor haar BV 3 weken voor mij en ook zij had veel nieuwe bh's nog.

Die paste ze niet meer...haar B werd een C....dus ik had geluk! Ik heb ze allemaal gekregen van haar.Ik heb veel strings erbij

gekocht in dezelfde kleur en mijn la puilt voorlopig uit joh! haha

Ik heb mezelf wel voorgenomen om op 22 febr(mijn BV dit jaar) en op 29 nov(herstel aan 1 borst vorige maand) mezelf elk jaar extra te verwennen

met mooie topjes of setjes:-) Een soort van 2 extra feestdagen voor me :-P

Geniet maar lekker van je mooie setjes hoor! Je vriend vindt het stiekem vast wel heel leuk;-)

xxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie reacties! Het valt bij mij echt mee dan, 10 stuks ofzo maar ben bijna 1 jaar po.

Ja baby'sdrankkast, hij vindt het stiekem wel leuk maar hij vraagt zichzelf ooit heel practisch af "kun je dat onder kleding aan"? Hahaha mannen...

Weet iemand toevallig waar je die body kunt kopen die ik in dot topic heb gepost, die vind ik helemaaaaal geweldig :D

Hebben jullie nog tips? Mooie setjes liefst met beugel, veel kant en doorschijnende stof .. ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor jullie reacties! Het valt bij mij echt mee dan, 10 stuks ofzo maar ben bijna 1 jaar po.

Ja baby'sdrankkast, hij vindt het stiekem wel leuk maar hij vraagt zichzelf ooit heel practisch af "kun je dat onder kleding aan"? Hahaha mannen...

Weet iemand toevallig waar je die body kunt kopen die ik in dot topic heb gepost, die vind ik helemaaaaal geweldig :D

Hebben jullie nog tips? Mooie setjes liefst met beugel, veel kant en doorschijnende stof .. ;)

Liefs

Die body is inderdaad heel leuk, maar heb geen idee waar je hem kunt kopen!

Ebay staat vol met zulke leuke setjes!

Maar pas op, want het is echt zooo verslavend! :70::40:

Heb vandaag weer een bh binnengekregen, helaas zonder string, maar hij was zoo leuk dat ik hem wel moest kopen!

zie; http://www.ebay.com/itm/140531810638?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648#ht_1024wt_1037

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 3 maanden po en heb op dit moment 5 beha's gekocht. Al is er eigenlijk eentje wat te klein inmiddels. En verder twee bikini's en wat broekjes/strings.

De komende maanden zal ik er zachtjes aan wat meer bij gaan kopen, maar in een rustig tempo, want weet niet of mijn borsten nog veel gaan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hallo Lieke

IK BEN BIJNA 4 WEKEN PO.(eigenlijk nog vroeg) maar kon het niet laten en past mooi.

nu eventjes wachten tot 6 weken en dan kan ik hem aan trekken dus nu weer m'n sport bh aan gedaan...............

IK HEB EEN

TC WOW push up bustier

Bij deze TC WOW push up bustier zijn de cups en een deel van het middenstuk voorzien van zwart kant met een witte ondergrond. Op de voorkant zit een strikje. Onder de cups zit een geregen gedeelte. De bustier heeft een haaksluiting op de rug met 4 haakjes en 3 oogjes. De schouderbanden zijn verstelbaar en afneembaar waardoor je de bh op meerdere manieren kunt dragen: strapless, als halter, kruislings en normaal.

Recommended by Daphne Deckers

deze was afgeprijst van 55 op 30 euro.

een hele mooie is het.

je borsten komen er heel mooi in uit.

ik heb hem bij whekamp gekocht en eventjes gepast hahahaha.............kijk zelf maar naar die serie erg mooi hoor.

ik heb een 80 d

groetjes vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

toch m'n nieuwe bh maar terug gestuurd vind het achteraf toch een beetje te hahahahaha.

ik wacht nu maar tot de 6 weken voorbij zijn.

ja want ik heb 80 d en met deze bh word het echt wel te veel hoor (LOL)

dus nu maar wachten en dan een mooie passende bh kopen.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha parkiet jij ook al :P

Ik heb weer aantal dingen in bestelling hihi

Zit dan op 17 bh's en veel babydolls hihi maar ben al 1,5 jaar po dus valt mee :D:P

Erg he!

Afgelopen week weer 4 setjes blush.gif

Ja dat valt mee hoor! Gelukkig kun je af en toe wat verkopen als het niet goed zit, dan heb je weer een reden om een nieuw setje te bestellen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.