Ga naar inhoud

Lelijke brandplek : tijdens mijn operatie gebeurt


Stefani

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben 23 november geopereerd! En tijdens mijn operatie is er iets verkeerd gegaan.

Er was iemand tijdens de operatie die het lampje op mijn borst heeft gezet terwijl hij nog aanstond

En nu er er een vreselijke LELIJKE brand plek en blauwe inkt boven op mijn borst :102: !

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen zal ik een vergoeding vragen of......??

Mijn PC baalt wel heel erg maar ik loop er wel mee :102: !

Kan iemand mij advies geven hierover of geef even je mening!??

Groetjes van Stefani!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 23 november geopereerd! En tijdens mijn operatie is er iets verkeerd gegaan.

Er was iemand tijdens de operatie die het lampje op mijn borst heeft gezet terwijl hij nog aanstond

En nu er er een vreselijke LELIJKE brand plek en blauwe inkt boven op mijn borst :102: !

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen zal ik een vergoeding vragen of......??

Mijn PC baalt wel heel erg maar ik loop er wel mee :102: !

Kan iemand mij advies geven hierover of geef even je mening!??

Groetjes van Stefani!

Hoi Stefani,

Wat vervelend, :145: maar wat voorn lampje bedoel je een die ze gebruiken om in de borst te kijken? Je zou alhydran er op kunnen smeren die gebruiken ze ook in ziekenhuizen voor brandplekken, je kunt deze gewoon kopen bij de apotheek je niet laten afschepen door hun eigen merk deze is erg goed. Ik weet niet of je een schade vergoeding kan krijgen zou je misschien aan een schadeadvocaat kunnen vragen? Sterkte hoop dat het goed komt :147:

groetjes kleintje13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefani,

Wat vervelend, :145: maar wat voorn lampje bedoel je een die ze gebruiken om in de borst te kijken? Je zou alhydran er op kunnen smeren die gebruiken ze ook in ziekenhuizen voor brandplekken, je kunt deze gewoon kopen bij de apotheek je niet laten afschepen door hun eigen merk deze is erg goed. Ik weet niet of je een schade vergoeding kan krijgen zou je misschien aan een schadeadvocaat kunnen vragen? Sterkte hoop dat het goed komt :147:

groetjes kleintje13

Wat erg en erg onzorgvuldig hoor, ik zou eens een hartig woordje gaan praten wat eraan gedaan kan worden en hoe ze je anders financiel tegemoet kunnen komen. Anders zou ik er een zaak van maken hoor. waar heb je je laten helpen?

heel veel sterkte en ik zou anders ook naar een dermatoloog gaan om te laten beoordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meis wat erg!!

en wat ontzettend knullig!! welke kliniek is dit?? hoe kan zoiets nou toch gebeuren??

ik zou ze zeker aansprakelijk stellen hoor, je moet toch kosten gaan maken.....

heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het goed gaat genezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze met het lampje, de brander bedoelt waarmee ze intern snijden (om bloedingen te voorkomen gebruiken sommige een brandertje ipv een scherp voorwerp) daar brand een laserlampje op.

Verdorie.... dat is echt een behoorlijk dilemma!

Vraag je eigen huisarts anders eens om advies, of rechtsbijstand ofzo?

Als hun zelf niet met een oplossing aan zijn gekomen zou ik zelf wel íets ermee willen.

Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik ermee aan zou vangen.

Succes en sterkte :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Pfff uhm ja hoe zal ik beginnen.

Mijn pc baalt er ook van dat dit gebeurt is.

Ik moet wachten hoe mijn wond zich gaat helen.

Ze hebben mij laten vertellen dat als het niet mooi heelt dat ik terug kan komen voor een correctie op hun kosten.

Maar ja wie kan mij beloven dat het daar beter van word.

Omdat mijn huidskleur bruin is denk ik dat het er niet mooier van word.

Piepke ik denk dat je gelijk hebt over dat brander.

Bedankt voor jullie reacties.

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaahhh :-( ........wat ontzettend rot voor je zeg! (subtiel uitgedrukt)

Ik lees net je verhaal en de reacties van alle meiden...In elk geval wordt er kosteloos iets

aan gedaan als het niet mooi heelt,wat ik niet meer dan normaal vind overigens...maar ja..

wat heb je er allemaal aan he?Deze vraag is al eerder gesteld en ik ben daar ook wel benieuwd naar :

Is het een grote plek? Heb je nog advies gekregen wat voor creme te gebruiken evt?Of moet je het droog

laten helen?Jeetje meis......we duimen voor je dat de schade erg mee zal vallen! Sterkte met alles!Doe rustig aan he?

xxxxx troostknuffel xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey stefani:-)

hoe gaat het nu met jou?Het is alweer even geleden dat je het slechte nieuws vertelde over je brandplek.....

hoe ziet het er nu uit?Je zal er wel een korst op hebben nu,begint het al goed te genezen?Heb je al een

nieuwe afspraak gemaakt met je plastisch chirurg?Of moet je even wachten tot de korst erafvalt?

Echt vanaf blijven he,meis?(ik weet wel dat je dat weet) ;-)

Ik hoop dat alles goed gaat,dat je huid mooi zal genezen en dat het er toch weer goed uit gaat zien:-)

Ik hou je topic in de gaten! Fijne dag morgen.

xxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stefani:-)

hoe gaat het nu met jou?Het is alweer even geleden dat je het slechte nieuws vertelde over je brandplek.....

hoe ziet het er nu uit?Je zal er wel een korst op hebben nu,begint het al goed te genezen?Heb je al een

nieuwe afspraak gemaakt met je plastisch chirurg?Of moet je even wachten tot de korst erafvalt?

Echt vanaf blijven he,meis?(ik weet wel dat je dat weet) ;-)

Ik hoop dat alles goed gaat,dat je huid mooi zal genezen en dat het er toch weer goed uit gaat zien:-)

Ik hou je topic in de gaten! Fijne dag morgen.

xxxxxx liefs

Hoi hoi!

HEt gaat naar dat brandplekje wel goed hoor! Het is nu echt aan het genezen. Maar ik moet nog veel

geduld hebben wat ik erg moeilijk vind!

9 januari moet ik weer terug! En dan kijken ze verder!

En als ik het niet mooi vind doen zij er alles aan om het toch mooi te maken.

Ja zeker afwachten tot de korst eraf valt en ZEKER afbijven. hihi.

Ja het vervelende is dat ik al een litteken heb op mijn borst omdat ze een knobbel eruit moesten halen.

En nu een brandplek dus het heeft me dubbel verdrietig gemaakt. Maar jaaaa ik ben nog steeds blij met B cupje hihi.

Naar 9 januari zal ik weer een topic maken.

Ik ben nog steeds aan het uitvogelen bij www.mijnalbum.nl zodat ik foto's er op kan zetten.

Liefs van Stefani!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stefani:-)

Fijn om te horen dat het al goed aan het genezen is bij je.Ik hoop dat het niet teveel jeukt?Dat maakt het nog moeilijker om ervan af te

blijven.9 januari....spannend hoor! Nog even geduld hebben dus....

Dat bobbeltje...was dat op dezelfde borst?En zitten de plekjes dicht bij elkaar?Tja,dat is zeker balen! Smeer je ook littekencreme op dat

plekje dat je overhield van dat weggehaalde bobbeltje?Want daarmee kun je een goed resultaat bereiken alsnog.Duurt alleen heel lang.

We houden je topic in de gaten:-) Succes met afwachten en een fijn weekend nog!

liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.