Ga naar inhoud

bvk/bergman/dr F. Ulrich


assilem71

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even voorstellen. Ik ben Karin. Na lang wikken en wegen ben ik toch van plan om een bvk uit te laten voeren. Heb een F cup en wil graag naar een C cup. Heb inmiddels een eerste consult bij Dr. F. Ulrich gehad (Bergman Kliniek). Dit was een kort en zakelijk gesprek.

Wat ik vervelend vind is het feit dat ik geen enkele ervaring met deze pc kan teruglezen op internet (ik kan ze in ieder geval nergens vinden). Je bent toch overgeleverd aan deze pc. Is er iemand die zijn ervaringen met mij wil delen?

De aanvraag voor de bvk is naar de verzekering verzonden. Nu maar wachten. Naarmate de tijd vordert wordt ik wel steeds zenuwachtiger en loopt mijn vertrouwen terug. De pc kan mij namelijk niet veel zeggen over de cupmaat. Omdat ik een c cup wens weet ze dat ik geen kleine borst wil. Maar nu ben ik bang dat ik een te grote cup overhoud. Dat is zeker niet de bedoeling. Kan iemand mij ook vertellen hoe de narcose in zijn werk gaat?

Ik lees graag ervaringen terug.

gr. Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin,

Ook hier? ;)

Voor de narcose hoef je echt niet bang te zijn hoor.

Ik had niet eens door dat ik wegzakte ofzo.

Op de OK kreeg ik een infuus in en daar werd iets ingespoten dat een beetje koud aanvoelde (als ik het me goed herinner) en het volgende moment dat ik me kan herinneren is dat ik bijkwam op de uitslaapkamer. En de 2e keer dat ik onder het mes moest, was eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Verder ben ik helemaal niet misselijk geweest ofzo, maar daar krijg je ook pilletjes voor voorgeschreven van Bergman.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karin,

Ook hier? ;)

Voor de narcose hoef je echt niet bang te zijn hoor.

Ik had niet eens door dat ik wegzakte ofzo.

Op de OK kreeg ik een infuus in en daar werd iets ingespoten dat een beetje koud aanvoelde (als ik het me goed herinner) en het volgende moment dat ik me kan herinneren is dat ik bijkwam op de uitslaapkamer. En de 2e keer dat ik onder het mes moest, was eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Verder ben ik helemaal niet misselijk geweest ofzo, maar daar krijg je ook pilletjes voor voorgeschreven van Bergman.

Groetjes Kir

Hoi Kir,

Ja, ik ook hier. Op deze manier toch maar proberen zoveel mogelijk info te vergaren.

Wat een geruststelling, jouw info over de narcose. En je hebt het nog wel 2x moeten ondergaan! Had je geen drains?

Ik vind de foto's wel een mooi resultaat, ondanks dat ze wat opgezet zijn. Maar ja, dat mag ook wel na zo'n korte tijd. Ik heb ook andere foto's zitten te bekijken en het viel mij op dat de wonden zo snel geheeld zijn.

Hoe voel je je nu? Kan je al douchen en jezelf aankleden?

Je kan in ieder geval blij zijn met het resultaat op dit moment en dat je het achter de rug hebt!

gr. Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.