Ga naar inhoud

welke cupmaat


Gast Kelly71

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Wat een superforum is dat, ik kan er echt veel info vinden en vind het geweldig dat jullie foto's van jezelf plaatsen, geeft toch iets meer idee. :109:

Even een vraagje omdat ik (hoe kan het ook anders) twijfel over de maat.

Ik heb nu een lege 80B en krijg 295cc anatomische vorm dual plane. Ik ben 1.73m en weeg 58 kilo. Welke maat denken jullie dat ik ga krijgen?

Alvast bedankt,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Als we je dat nou eens konden vertellen.

Maar helaas kan niemand je dat antwoord geven.

Het hangt van zoveel factoren af!

Ik gok op een 80 volle C, maar nogmaals ik ben geen pc en je lichaam heb ik ook niet gezien.

BEHALVE: de pc die je lichaam gezien heeft. Die moet echt kunnen zeggen wat het ongeveer wordt.

Normaal zegt een pc dat ook, misschien vergeten, niet gehoord? Even bellen dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we je dat nou eens konden vertellen.

Maar helaas kan niemand je dat antwoord geven.

Het hangt van zoveel factoren af!

Ik gok op een 80 volle C, maar nogmaals ik ben geen pc en je lichaam heb ik ook niet gezien.

BEHALVE: de pc die je lichaam gezien heeft. Die moet echt kunnen zeggen wat het ongeveer wordt.

Normaal zegt een pc dat ook, misschien vergeten, niet gehoord? Even bellen dan!

Hij zei ook een volle C, een kleine D dus dat heeft ie wel gezegd. Ik vroeg me alleen af of dat wel klopt omdat ik hier zoveel andere maten zie.

Maar zoals je al zegt, hij zal het wel het beste weten. Ik vind het wel superspannend in ieder geval!

Bedankt voor je antwoord,

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is heel moelijk te zeggen. ik was bang dat mijn borsten te groot zouden worden. ik heb aan de PC overgelaten. hij weet presies wat beter bij mij lichaam past. ik kan wel zeggen zo veel CC maar de PC weet presies hoe het eruit gaat zien naar de operatie. ik zei tegen mij PC dat ik en C in gedachten had maar alsnog hij kom het beter zien. nu heb ik en 70 E of en 75 D kan ik ook gebruiken maar ziet niet zo lekker ,de onvang is dan iets te groot.

Ze zijn goed in verhouding met mij lichaam . is perfect en is toch geen C wat ik dacht dat het goed voor me was. ik ben blij dat ik niet heeft moeten kissen. ik zal ze niet kleinen willen hebben. Dames niet bang zijn je wend zo snel aan je boobies :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.