Ga naar inhoud

Pijn in de borsten door bh


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

even een vraag ik heb elke keer zo'n pijn in de borsten (soort steken) vooral bovenop de borsten als ik de kliniek bh aan heb wie heeft

dit ook of herkend dit. Het is net of het op mijn spieren drukt. Ik heb hem nu even uit gedaan omdat ik er gek van wordt en heb even mijn sportbh aangedaan en dan

ik de pijn ook direct weg. Kan de kliniekbh te klein zijn dat het te hard op mijn borsten drukt??

x

Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne, klinkt mij wel bekend. :23: af en toe behoorlijk vervelend en dan doe ik ook die bh even uit.

Bij mij zit de pijn en de steken onder mn borsten.

Ik heb geen idee wat het verschil is tussen de kliniek bh en de sport bh? Ik dacht wel eerst dat de sportbh msschien te strak

was. Maar nu denk ik ook dat het gewoon met het helen te maken kan hebben; mn boobies zien er heel goed uit en

ook de littekens helen snel en mooi. Als er echt wat zou zijn zou je dat toch moeten kunnen zien of voelen?

Ben benieuwd of andere meiden een ander idee hebben?

In ieder geval sterkte, en als je het echt niet vertrouwd zou ik de kliniek bellen,

liefs Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even mailen met de kliniek.

Er was eerder hier een meisje (papaja) die was ook bij de be-clinic geweest.

Bij haar zat de bh ook vreselijk strak. Ze had de afdruk gewoon op haar borsten staan. En had er ook zo'n last van.

Zij mocht daarvoor in de plaats een sport-bh gaan dragen.

Liefs Janine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nou toch maar even gebeld met Valerie want het zat mij toch niet lekker en ben nu wel gerustgesteld!!

Het heeft te maken met het herstel van de spieren en dat was heel normaal zei Valerie en ze wist precies welke stekende pijn ik bedoelde.

maar ik mocht wel even de bh voor 24 uur uit doen en even een sport bh aan doen. Maar dan wel voor de nacht de kliniek bh aan.

Maar ik heb de bh inmiddels alweer aan haha braaf he?? :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik had en heb ook last de bh en het doet zo deugt dat hij even uit is

ik heb ook het gevoel dat hij te klein is .want drukt mijn borsten helemaal plat . wissel soms een paar uurtjes af met sport bh van de hema en dan doe ik hem braafjes terug aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chadiva ja helaas 4 lange weken!! Maar de nachten heb ik geen last. Ik ben net even met de kleine in de buggy naar het dorp geweest maar pffff wat viel dit tegen!!

Het zweet brak me aan alle kanten uit haha! Maar gauw de boodschapjes inladen en wegwezen! Was misschien al iets te overmoedig :125:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe!!!!! Helemaal blij het gaat nu super hier en ik heb bijna geen pijn meer en ben van de medicijnen af sinds vandaag! Tuurlijk voel ik het bij bepaalde bewegingen nog wel maar dat is goed te doen! En mijn man is helemaal happy met mijn nieuwe borsten hij vindt ze zo mooi en groot en kan niet wachten tot die stomme bh uit mag haha!!!

Nou dat was het even voor nu het gaat gelukkig helemaal super!!!! :136:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.