Ga naar inhoud

Wissel van achter naar voor de spier?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik overweeg om een wissel te doen, heb ze nu achter de spier zitten en ga nu waarschijnlijk naar voor...

Heeft hier iemand enige ervaring mee? Hoe gaat die operatie precies in zijn werk? Prothese uithalen via oksel en dan nieuwe via borstplooi?

Help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaatje

ik heb een wissel gehad,van dual plane(tussen de spier) naar voor de spier,en ben malen blijer ermee!!1bouncingboobs.gif

me dual plane is via de borstplooi geplaatst en me wisseloperatie,naar voor de spier ook gewoon weer via de borstplooi,ze nemen hetzelfde littekentje,merk en zie je niks van.

waarom wil je wisselen?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaatje

ik heb een wissel gehad,van dual plane(tussen de spier) naar voor de spier,en ben malen blijer ermee!!1bouncingboobs.gif

me dual plane is via de borstplooi geplaatst en me wisseloperatie,naar voor de spier ook gewoon weer via de borstplooi,ze nemen hetzelfde littekentje,merk en zie je niks van.

waarom wil je wisselen?

greetzzz moontje

Hi Moontje,

Mag ik jou vragen waarom je zoveel blijer bent met voro de spier? Ik ga waarschijnlijk voor dual plane. Maar de arts liet het aan mij over, kan allebij. Ik dacht omdat ik weinig eigen weefsel heb en weinig spekkies op de ribben dat dual plane beter zou zijn voor mij. Maar voor die spier lijkt mij ook mooi en lijkt mij natuurlijker te zijn met bewegingen enzo. Hoe zit dat met als je op je rus ligt, blijven je borsten dan omhoog staan met dual plane? En hoe is dat nu met voor de spier?

Sorry dat ik je zoveel vraag, maar ik lees zo weinig over plaatsing voor de spier.

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ik wil wisselen omdat ik al 2 keer achter de spier geopereerd ben, en ze blijven zoooooo klein...

Ik heb denk ik al alle foto's en verhalen hier gelezen en hoop dat voor de spier groter toont? Wil gewoon groter en dichter bij elkaar.

Snap dat alles bij jou via de borstplooi ging, maar bij mij is het al 2 keer via de oksel gebeurd en zou nu via bostplooi gaan: dus ik vraag me af hoe ze de oude er uit halen, terug via de oksel en dan de nieuw in via de plooi?

Ga hier langs alle kanten opengelegd worden dan ? :)

Ben gewoon benieuwd wie deze wissel al deed van achter naar voor de spier en hoe pijnlijk dit was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Kaatje,

Ik ga binnenkort een wissel laten doen. ik heb nu 350cc achter de spier en ik zit ook enorm te twijfelen tussen plaatsing achter of voor. Ze zeggen dat als je 'm voor de spier plaatst dat het natuurlijker oogt. Er zitten wel nadelen: -Je moet genoeg eigen weefsel hebben, -kan op kapselvorming is groter....

Welke maat had je en welk maat heb je nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn protheses voor de spier.Als ik op mijn rug lig zakken ze in en vallen eigenllijk net als gewone borsten alleen wat vollen...het zijn echt GEEN twee rechtop staande ballonnen hoor hihiih

Ik heb een foto in mijn gallerij half liggen daar kan je het een beetje op zien! En er is ook iemand hier die ze gemaakt heeft op haar zij maar moet even bedenken wie dat ook alweer was lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn wissel is al achter de rug, het is weer achter geworden!

Had niet genoeg eigen weefsel om voor te gaan doen, dus er was in mijn geval geen andere optie.

Ik wou graag voor omdat ik toch steeds redelijk wat cc verlies achter ( kom nu met 700 op een E uit )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nee.. Eigenlijk niet...

T is niet geworden wat ik wou en baal er heel erg van...

Heb hier nog maar 2 dames gevonden die ook 'maar' op een d of e uitkwamen met 600/700 cc, ben een uitzondering zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kaatje,

Wat voor cupmaat had je voor je bv?

ik heb nu 385cc en ik kom ook op een E uit ik vind het nu naar mijn ogen ook heeeel klein misschien omdat ik er aangewend ben.

maar 700cc lijkt mij wel aardig wat? Als ik zo jou foto bekijkt zijn ze groter dan die van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.