Ga naar inhoud

Mooie romantische beha's.


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Gast anomiepje

Hallo

Ik heb al het hele internet afgestruimd voor mooooie beha's. Maar telkens is het het nét niet. Ik hou niet van die gewone cups waar wat opgestikt is. Of een cup met zo'n verticaal naadje.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie romatische beha met kant. Niet degelijk. Romantisch en sexy zeg maar... :119:

Iemand die mij kan helpen?

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, en dan liefst geen voorgevormde cups...

Hoi Anomiepje,

Ik heb een leuke site voor je weliswaar beetje prijzig, maar wel exclusieve en luxe lingeries.

playfull.nl

en ten 2de kan je ook bij Bonnie B en Lindsey lingerie gaan.Ze hebben daar echt mooie lingeries ook prijzig.

Misschien is het wel wat voor je.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Op ebay kun je lingerie van Ann Summers bestellen, ik heb vandaag ook mijn eerste setje van Ann summers binnengekregen!

Hij kon eigenlijk wel een maatje groter. Ik heb 32DD besteld,maar het had beter een 32E kunnen zijn.

Van Ann Summers heb je best wel leuke romantische en spannende lingerie en je kunt gemakkelijk grote maten met een kleine omvang bestellen. Van 32A tot 32G.

Ik hoop dat je op onderstaand plaatje kunt zien welk setje ik heb besteld(weet niet zo goed hoe dat met linken e.d. werkt)

liefs Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.