Ga naar inhoud

Derde keer goede keer?


Aanbevolen berichten

De reistijd valt nog mee: Plovier 1,5h Nio dik 2 uur...

Goh t gaat mij niet echt om de bh maat, heb nu d/e maar zoals jullie dames weten ziet dat er zo niet uit...

Wil gewoon die van jouw, Fem, dat zijn voor mij de perfecte!

Vind de mijne nu van de zijkant best ok, maar t vooraanzicht :(

Ze moeten zo veel mogelijk naar voooooorrrr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zit naar Nio ook ruim 1,5 uur in de auto, maar is het zeker waard :D

BH maat zegt ook niet zoveel nee, net wat je zegt gaat om wat je wil op het oog en dat is duidelijk niet wat je wilde.

Ahhhh tnxxx voor het compliment meid :11: Extra High profile heeft de meeste projectie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf, kom uit Belgie he, amsterdam/rotterdam, what's in a name :)

Denk je dat ik t consult in de ene kliniek kan hebben en de operatie in de andere?

Of zou ik beter consult dan verplaatsen naar Amsterdam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe ja, hoopte al dat het niet in een garage was :)

Nee, ik bedoel maar dat ik niet weet of ik zomaar vanuit Belgie mij in een algemeen ziekenhuis in NL zou kunnen laten opereren ( dame vroeg mijn ziektepasje of zo? ), of dat ik enkel in een prive kliniek terechtkan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Op 7 januari 2012om09:18 zei Kelly_x_:

Hoi,

Ik laat een wissel doen omdat mijn eerste bv niet zo goed uitgevoerd werd. Ze zijn wel mooi, maar de pockets werden te klein gemaakt en de prothesen zitten te hoog.

Ik heb ook veel last van rimpeling en ik heb bijlange niet de maat die ik gevraagd had. Ik wou een grote D tot E cup en zit nu maar op een kleine C...

Grts

Moet jij de volledige prijs betalen of kom je in aanmerking voor vergoeding? 

Ik heb etzelfde als jou.. 

Wie was je vorige pc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.