Ga naar inhoud

wat kan ik verwachten (operatie bv)?


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal!

Ik ben poepiezenuwachtig want heb volgende week mijn boobiejob! eindelijk!

maar wat kan ik na de operatie verwachten?

Ik ga ervan uit dat ik de eerste dagen niet een normaal truitje aan kan krijgen maar dan ik genoodzaakt ben om vesten te dragen of een blousse?

Wanneer kan ik weer redelijk functioneren (ik weet dat dat per persoon verschilt, maar gemiddeld wil ik wel weten)

Heb je een spierpijn gevoel of echt gekneusd?

Ik heb al een aantal tips gevonden.

* aa mee

* schokbestendige schoenen (crocs)

* voedingskussen

heeft er verder nog iemand tips?

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier en hier lees je meer tips :38:

De eerste 2 dagen valt niks mee om aan te doen . Over je hoofd gaat niet en een jasje : je krijgt je armen niet ver genoeg naar achter om het alleen aan t' trekken :rolleyes:

Beste is een 'slaafje' mee te nemen :131:

Ik kreeg zelfs geen fles open gedraaid , vlees gesneden of tafel afgeveegt . Na enkele dagen veranderd dat wel hoor maar zorg toch dat er constant iemand is de eerste week .

Hoe dat voor mij voelde : 2 harde zware stenen die net onder mijn kin hingen :wacko: en lelijk dat die dingen waren , had echt spijt van mijn bv de eerste week .

ik had ook mentaal tijd nodig om mij aan te passen .

Gelukkig lees je hier meer andere verhalen maar zo kan het dus ook zijn ... ik had een zwaar herstel en ben nochtans geen watje , kan wel wat hebben .

Na enkele weken was ik wel superblij natuurlijk en het rezultaat overtrof mijn verwachtingen . Ik zou het meteen terug doen maar dan véél jaren eerder (was 38 toen) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.