Ga naar inhoud

Nieuw in de BV wereld!


Roselynn

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik wil ten eerste zeggen wat een leuk forum ik dit vind en heb daarom ook besloten mij hier aan te melden :)

Ik heb al een lange tijd over een BV nagedacht, maar heb nu dan toch besloten het echt te gaan doen. Ik heb mij altijd erg onzeker gevoeld over mijn hele lichaam, maar het laatste jaar is dat zoveel beter geworden en voel mij nu stukken sterker. Alleen over mijn borsten ben ik niet tevreden (Het is gewoon niet zoveel lol). Nu ik weet dat ik niet meer uit onzekerheid handel, wordt ik echt enthousiast bij de gedachte van een BV!

Ik ben pas 20 jaar en ondanks dat borsten officieel tot je 21 kunnen doorgroeien, denk ik niet dat het nog vanzelf goed gaat komen :141:

Ik zit nu alleen een beetje in een research dipje. Ik heb namelijk veel informatie opgezocht op internet en forums en dacht mijn droomdokter gevonden te hebben, namelijk D'hondt in Tongeren. Erg veel mensen hadden lovende woorden over hem en zijn werk. Totdat ik hier een topic vond waaruit meerderen dames van het forum problemen met hem gehad hebben, en hij uiteindelijk toch niet zo'n aardige man was :(

Dus nu ben ik weer terug bij af. Ik zie dat vele hier naar Dr. Plovier gaan, maar hij houdt wel van grotere, ronde borsten en niet zozeer van de bescheiden, natuurlijke. Of heb ik dat mis?

Ik heb hier een paar foto's van borsten die ik helemaal geweldig vind. :rolleyes: Ik zal ze wel even posten, zodat jullie zien wat ik ongeveer wil :) De foto's zijn van Anatomisch en achter de spier. Maar ik wil misschien gaan voor Dual-plane, omdat ze dan wellicht iets zachter zijn dan helemaal achter de spier. En misschien heb ik ook rond nodig omdat ik niet veel weefsel heb.

Wat een lang verhaal is het geworden :67: Ik hoop dat ik snel kan beslissen wat en waar ik het wil. Het forum heeft mij al veel geholpen met alles! :D

Groetjes Rose

P.S.: De foto's die ik heb toegevoegd is dus wel het werk van Dr. D'hondt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

ACCZ (dr v Onselen) plaatst vooral dual plane en anatomisch!

Ze doen gratis een consult, dus ik zou gewoon de stoute schoenen aantrekken en een afspraak maken!

Dan kun je altijd nog beslissen, het is vrijblijvend!

Ik ben zelf wel bij Plovier geweest.

Het is in mijn ogen niet groot geworden maar past perfect bij mijn figuur. Bovendien vind ik ze natuurlijk ogen, als je het niet weet zie je niet dat ze nep zijn. En dat vinden mijn man en mijn (schoon-) ouders ook.

Maar plovier werkt wel met ronde protheses.

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rose

Kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is.

Ik heb mijn bv bij dr. Luijendijk gehad en ben daar via een kennis terechtgekomen. Zij was heel tevreden, daarom had ik ook een afspraak gemaakt bij hem en het is idd een hele fijne arts.

Aardige man, verteld goed wat de voor- en nadelen zijn en neemt zich de tijd voor het consult.

Hij plaatst rond en anatomisch dual-plane. Ik zelf heb gekozen voor rond omdat ik dat mooier vind, maar die kennis van me heeft anatomisch en zij is ook heel tevreden.

Kijk anders eens op zijn website, ik vind namelijk dat hij natuurlijke boobs maakt :)

Verder kijkt de pc wel of hij het beste rond of anatomisch kan plaatsten bij jou.

Succes met je zoektocht!!!!!

Groetjes José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een consult gehad bij mooijen-zaal van de velthuiskliniek. ik kan je dr zeer aanraden. heb er meerdere gehad maar bij haar voelde het ook meteen goed. ze houdt ook van natuurlijke borsten. ik wil namelijk hetzelfde als jou. anatomische zijn wel natuurlijke als ronde dus daar ga ik dan ook voor. je kan er evt fysio bij nemen om de pijn erna te verlichten en erna weer snel aan het werk te kunnen. dat sprak mij ook erg aan.

Succes en ik hoor het wel!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,en welkom hier , 43.gif

het gaat er denk ik niet zo zeer om wat een arts zijn voorkeur is,maar ook wat je zelf te wensen hebt,ik denk dat het belangrijk is,dat een arts daar naar kijkt,

ik denk ook niet dat als je tegen Plovier zegt,ik wil het zo natuurlijk mogelijk en niet te groot,dat hij dat dan ook zkr niet zal plaatsen hoor.(te grote protheses)

Een goede arts kijkt naar jouw wensen en kijkt naar wat bij jou past qua figuur etc.

Veel succes met je zoektocht iig.

Lifes Vlinder 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom hier en het beste is gewoon op je gevoel af gaan.

Waarom geen consult bij dr hondt als je die in gedachten had? Ik heb ook foto's gezien van hem en die zijn erg mooi.

Ik zelf ben bij dr Plovier geholpen en al zeg ik het zelf ik heb natuurlijk ogende borsten en ik heb ook aangegeven dat

ik niet te groot wil. Ik heb nu 360 cc en ben zeer tevreden erover.

Plan wat consulten in en kijk wat je gevoel zegt.

Succes met je beslissing.

knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je moet doen waar je zelf het beste bij voelt. Dus ga gewoon bij meerdere pc's langs en laat je voorlichten en beslis dan waar je je goed bij voelt.

Zelf ben ik net geholpen bij dr. Plovier en ben heel enthousiast en ik wilde ook geen hele grote borsten. Maar als jij dit niet wilt dan zal hij ze ook echt niet plaatsen hoor!

Hij kijkt heel goed naar je lichaam en luistert naar wat jij wilt en wat het mooiste is. Hij plaatst alleen geen anatomische maar plaatst ze wel dual plane.

Heel veel succes met je zoektocht en welkom op het forum!!

Groetjes,

Rianne

I

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen denkt anders over pc's..

ik wilde graag naar dr de Blecourt in de bergmankliniek, omdat hij ook opereert voor gewoon mooier..

maar ik las veel verhalen, over dat hij kortaf was en niet aardig..

maar ik heb het echt heel anders ervaren. Het was een schat van een vent!

en hij houd er van op natuurlijke borsten te maken..

Dus wat iedereen over dr. d hondt zegt, kan voor jou heel anders zijn..

ik zou gewoon op consult gaan!

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel , ik vind ook dat je bij Dr D'hondt op consult moet gaan ! Zoals de meesten hier zeggen : doen waar je je goed bij voelt . Het belangrijkste is dat je vertrouwen hebt in je chirurg . Je zal van iedereen wel iets negatief vinden , het zijn ook maar mensen ...

Ik ben enkele jaren geleden in de Wellnesskliniek geopereerd toen de kliniek slecht in beeld kwam op tv .

Ik wist (net als jij lees ik) wat ik wou en ben er toch op consultatie geweest . Voor mij was dat een hele positieve ervaring en bijna 4 jaar later ben ik nog steeds tevreden met die keuze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor de vele, lieve reacties! :7:

Ik zie een hoop nieuwe namen en klinieken voorbij komen, die ga ik allemaal bekijken. Ik heb nog veel te onderzoeken :D

Het klopt dat ik echt voor natuurlijk wil gaan. In het perfecte plaatje zou ik in een bikini kunnen gaan en bijna niemand zou zien dat ze niet echt zijn (maar dat is misschien erg veel gevraagd haha). Het is fijn om te lezen dat vele van jullie een natuurlijk resultaat hebben gekregen bij deze dokters.

Ik denk dat jullie gelijk hebben en dat ik gewoon op consult moet gaan en mijn eigen gevoel moet volgen. Ik blijf het werk van D'hondt heel mooi vinden, maar had gelezen dat als iets mis ging, het niet zomaar door hem werd goed gemaakt. Bij Dr. Plovier zou je daarin beter worden behandelt (En ik met natuurlijk wel een beetje bang dat er iets mis gaat, het laatste dat je wilt is gedoe met je dokter dan)

En rond of druppelvorm zal ik ook met de pc bespreken, maar ik heb wel gezien dat rond + dual plane er als anatomisch uit kan zien :)

Nou, ik heb weer veel huiswerk met de nieuwe namen. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Rose, welkom hier!

Ik krijg 30 dec as mijn nieuwe boobs. Ik krijg anatomische protheses, dual plane. Mijn PC is Dr. Schiettecatte bij Velthuiskliniek in Velp. Ik heb hem verteld wat ik wilde (natuurlijke look) en hij heeft mij een beetje uitgelegd hoe mijn borsten eruit komen te zien met anatomische protheses. Dat beeld komt redelijk overeen met jouw foto's (weinig bolling aan de bovenkant). Ik weet natuurlijk nog niet of het bij mij ook echt zo gaat worden, dat weet ik pas over een maand :145: Succes met je zoektocht!

Liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na heel veel foto's bekeken te hebben, denk ik ook dat anatomisch + dual plane de look zal brengen die ik wil. Spannend, Faye, dat je nog een maand moet wachten. Zal vast heel mooi worden! :D

Nu heb ik gemerkt dat veel artsen en klinieken die hier genoemd zijn in Nederland zitten. Zijn de behandelingen in Nederland duurder dan in Belgie? Want in een topic over dokter Plovier heb ik gelezen dat sommige vrouwen de operatie voor 2700 euro hebben gehad. En op de website van de Nederlandse klinieken staat er vaak rond de 4000 euro.

Ik weet dat je uiteindelijk voor de PC moet kiezen en niet voor het geld, maar over 1000 euro verschil is wel veel geld! Omdat veel Belgische chirurgen net zo bekwaamd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik word op 12 december geholpen door het accz en kriojg anatomische protheses dual plane. Het consult was gratis maar voor de bv heb ik 3400 euro neer moeten leggen. Het verschilt heel erg per kliniek. Wens je veel succes met het rondneuzen bij de verschillende klinieken. Ik heb inderdaad wel vernomen dat de prijs in Belgie goedkoper is en dat je bij verschillende klinieken meer cc kan krijgen voor minder dan ik nu heb betaalt.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 28 februari geopereerd door Dr. van Onselen en heb 380cc anatomisch dual-plane geplaatst.

Zelf vind ik mijn borsten erg natuurlijk en mijn vriend zegt zelfs: als ik het niet wist zou ik niet beter weten dan dat ze natuurlijk zijn ha ha.

Ik ben blij dat ik anatomisch heb gekozen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf bij Dr. Linda visser.

In België betaal ik maar 1999 euro voor haar en in Nederland betaal je veel meer.

Dus was de keus voor mij snel gemaakt.

Geld is voor mij zeker belangrijke en zeker als je de zelfde pc krijgt met dezelfde protheses en met goede garanties.

Ook de na zorg schijnt er top te zijn.

Ik woon zelf in Limburg dus is voor mij 20 min rijden naar Genk toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de nieuwe reacties :) Ik wordt nu wel enthousiast over de Anatomisch + Dual plane, ik hoor alleen maar dat het er heel natuurlijk uitziet!

En omdat ik pas jong ben en eigenlijk nog niet klaar met studeren, is geld ook iets om over na te denken. 1990 euro is erg aantrekkelijk ja! Ik woon zelf in Noord-brabant, dus Belgie zou ongeveer 1,5 tot 2 uur rijden zijn, maar dat zou ik het wel waard vinden voor de prijs/kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roselynn,

Ik ben door dr. Visser geopereerd in de Wellnesskliniek, voor 1999.-

Voor deze prijs kun je echter alleen ronde protheses krijgen, maar ik weet zeker dat dit net zo natuurlijk oogt als anatomisch (mits (deels) achter de spier geplaatst).

Echter, als jij graag anatomisch wilt denk ik dat het niet verstandig is om deze keuze aan te passen omwille van de prijs.

Ik zou gewoon bij een paar kliniek op consult gaan en daarop je keuze baseren. En voelt het goed? ga ervoor! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto´s bekeken van uitsluitend Dual Plane borsten, en ik zie niet altijd het verschil tussen rond en anatomisch.Ik vind de ronde er soms ook mooier uitzien. Het ligt er echt aan wat de vorm van de borst al eerder was en de grote/methode van implantaat.

Ik heb ook veel topics hier gelezen van 'rond of anatomisch' en ik zie nu dat ronde ook zijn voordelen hebben: Beter mee bewegend, kleiner litteken, minder gevaar in draaien, zachtere implantaat en zullen later minder gaan hangen.

Ik had de keus anatomisch misschien een beetje snel gemaakt, omdat ik een natuurlijk resultaat het belangrijkst vind. Ik wil gewoon een beetje zo'n hellinkje en geen grote bolling van boven.

Ik wil denk ik ook op consult gaan bij Dr. Plovier en die doet alleen maar ronde borstjes :D Dus die zal mij dat vast ook aanraden haha.

En de Wellnesskliniek heb ik ook op mijn lijstje staan :) Ik lees nu dat ze de Monobloc in de aanbieding hebben (raar idee voor een BV :P) Maar die zijn gemaakt van Hydrogel toch, dat is anders dan de McGhan enzo, die niet kunnen lekken? Maar ik heb niet echt verstand van verschillende merken. En de aanbieding is maar tot eind dit jaar, daarna 3400 euro :(

Keuzes, keuzes... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto´s bekeken van uitsluitend Dual Plane borsten, en ik zie niet altijd het verschil tussen rond en anatomisch.Ik vind de ronde er soms ook mooier uitzien. Het ligt er echt aan wat de vorm van de borst al eerder was en de grote/methode van implantaat.

Ik heb ook veel topics hier gelezen van 'rond of anatomisch' en ik zie nu dat ronde ook zijn voordelen hebben: Beter mee bewegend, kleiner litteken, minder gevaar in draaien, zachtere implantaat en zullen later minder gaan hangen.

Ik had de keus anatomisch misschien een beetje snel gemaakt, omdat ik een natuurlijk resultaat het belangrijkst vind. Ik wil gewoon een beetje zo'n hellinkje en geen grote bolling van boven.

Ik wil denk ik ook op consult gaan bij Dr. Plovier en die doet alleen maar ronde borstjes :D Dus die zal mij dat vast ook aanraden haha.

En de Wellnesskliniek heb ik ook op mijn lijstje staan :) Ik lees nu dat ze de Monobloc in de aanbieding hebben (raar idee voor een BV :P) Maar die zijn gemaakt van Hydrogel toch, dat is anders dan de McGhan enzo, die niet kunnen lekken? Maar ik heb niet echt verstand van verschillende merken. En de aanbieding is maar tot eind dit jaar, daarna 3400 euro :(

Keuzes, keuzes... :rolleyes:

zo ver ik weet lekken deze implantaten niet maar nemen ze juist lichaamsvocht op als ze kapot zijn.

de actie is al heel lang en word ook bijna elke maand bijgewerkt.

en als het volgende maand niet is dan de maand ernaar misschien wel weel.

dat zei de mevrouw die ik had gesproken aan de telefoon.

Ik vond het ook een beetje een raar idee.

een actie voor een borstvergroting.

maar toen ik eenmaal mijn consult had gehad wist ik zeker dat ik het hier wou laten doen.

Denk goed na waar je heen gaat, ga waar je het beste gevoel bij hebt.

xx sam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over bijna elke arts hoor je goeie maar ook slechte verhalen meid!!

Uiteindelijk moet je gewoon op consult gaan en als jij j fijn voelt gewoon doen :136:

Ik vind dat d hondt echt mooie borsten maakt! Persoonlijk heb ik niet voor anatomische gekozen want ronde dual-pane geven ook een druppel effect! Kortom zoek lekker rond en volg je gevoel :D

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.