Ga naar inhoud

jjoycee : 22 december 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Morgen is de grote dag! :D

Heel veel succes alvast en geniet daarna van je nieuwe boobies!

Liefs,

Lady

jaaaaaaaaa!!!!!! eindelijk, met de stress in mijn lijf nu toch wel een beetje, door de hele tijd op het forum te kijken probeer ik deze dag door te komen, moeilijk!!!! maar het moet.

bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meiden!!

Ik ben net geopereerd door dr. Mooien-zaal in Hilversum. Ik heb 495cc op de spier gekregen, en ik voel me op en top!!!!!!! Heerlijk wel een beetje raar nog door de narcose af en toe beetje suf, maar verder heerlijk.

De operatie heeft 3 kwartier geduurd en allemaal super lieve mensen daar!! Kan iedereen de velthuiskliniek aanraden!!! Eenmaal terug op de verkoeverkamer rustig wakker geworden, lekker beschuitje gegeten, kopje thee. De verpleegster wilde mijn bh aan doen, ik zei moet dat nu! Ik vind ze zo mooi wil nog ff blijven kijken!!! Haha dat was geen problem. Half uur erna wilde ik plassen en voelde mij een beetje zweverig, kreeg ik 2 dextro energy en dat ging goed, na 5 min. Ging ik plassen en bleef maar in de spiegel kijken, zo mooi en zo in love with my new boobies yeahhh. Eenmaal terug op bed, ben ik nog een aantal keer naar het toilet gelopen om te kijken, hahaha, heerlijk voelde dat. Om 13:00 uur mocht ik naar huis, het is allemaal heel snel en super goed gegaan, het is mij allemaal 1000% meegevallen. Ik heb ook helemaal geen pijn, maar dat komt natuurlijk doorde pijnstilling, en ze zijn gevoelloos als ik ze aanraak, mijn tepels voel ik wel. Nou dit was mijn verslagje momenteel, ik voel me heerlijk.

Groetjes joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! En wat goed om te horen dat je je zo goed voelt en dat het je zo mee gevallen is! :) Nu lekker bijkomen en je rust nemen. Je hebt op de spier gekregen dus waarschijnlijk heel wat minder pijn/last dan ik, omdat ze jouw borstspier met rust gelaten hebben.

Ik was er vandaag ook om m'n hechtingen te laten verwijderen, dus hebben we in dezelfde kamer gezeten! :)

Rustig aan, en veel in de spiegel kijken hoor! ;)

Groetjes,

Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey super dat het meegevallen is!!!! 3 kwartier maar..... Ik moest 3 uur lang onder het mes : (

Ik heb blij dat ik het ook achter de rug, heb. De pijn valt mij mij, tot nu toe, ook erg mee, ik kan nog gewoon mijn armen gebruiken, terwijl er volgen mij wel half onder de spier geplaatst is, verder voel ik me ook nogt steeds erg duf, slaapmiddeltjes is nog niet uit mn ichaam.

ik ben benieuwd hoe we vannacht slapen.... hifi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ennnn, hoe is jou nacht gegaan?

Ik heb weinig pijn gehad, maar in 1 houding slapen gaat snel vervelen....

Alleen met opstaan, deed het even goed zeer, maar ik had mn pijnstillers dan ook te laat ingenomen (moest snachts de wekker zetten om pijnstiller in te nemen) maar toen ik eenmaal weer in beweging was ging het weer beter. Ik kan echt bijna alles, alleen als ik in de auto zit krijg ik de autodeur niet dicht, haha.

Valt me echt 200% mee.

Hoe gaat het met jou?? Nog steeds weinig pijn?

Xx risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

heey meiden!

ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij PC Moojen-Zaal , in de velthuis kliniek (hilversum).

ik ben 1.77 lang en ik weeg 63 kg. we hebben samen gekozen voor de anatomische protheses 295 cc. heeft iemand hier ervaring mee? ik ben bang dat ze toch iets te groot zijn aangezien ik dun ben. maar mijn PC zei dat ik het makkelijk kan hebben.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.