Ga naar inhoud

jjoycee : 22 december 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi joyce!!

Ik heb daar een consult gehad en wil daar ook naartoe gaan. wat wil jij? En neem je ook fysio? Dat sprak mij namelijk wel aan! En omdat ze mooie natuurlijke borsten maakt! Ik zou pas in maart kunnen omdat ik nog 2x op wintersport ga.

xxx

Hey hey,

hele goeie zet, heb je ook een consult gehad bij dr. moojen-zaal? echt een top vrouw, ik ben bij 3 klinieken geweest en toen ik haar zag en mijn consult had gehad dacht ik, dit word het, deze kliniek en deze vrouw.

Heb ook direct een afspraak gemaakt en word 22-12 geopereerd, ik zou het zeker doen!! en fysio is bij mij niet nodig omdat ik het op de spier laat plaatsen, heb dus niet veel last :1bouncingboobs::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Jjoycee :viannen_01:

Ik ben ook geholpen in de Velthuiskliniek alleen dan niet in Hilversum.

Zou idd leuk zijn als je iemand hebt hier die ook dan een afspraak heeft staan .

Heel veel plezier hier iig.

groetjes Vlinder :116:

ja inderdaad, ik zag eerder dat ander meiden ook zon topic hadden geplaatst, en hele leuke was dat er 3 meiden reageerde die ook die zelfde dag door de zelfde chirurg werden geholpen. Lijkt me leuk als je dat deelt op het forum en elkaar treft in de kliniek haha.

Maar bedankt! groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ze een lange wachtlijst dat je weet? En hoeveel cc laat je plaatsen? Op watvoor cup wil je uitkomen?

Groetjes

Hoi hoi,

volgens mij hebben ze helemaal geen wachtlijst, ik kon ook eerder, maar dat kon financieel weer niet dus ik moest in december.

ik laat er 495cc in plaatsen, heb nu door zwangerschap grote a kleine b en genoeg ruimte, hij word op de spier geplaatst. ik kom uit opp cuip d/e

wil je op korte termijn een bv?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jjoycee,

ik ga ook bij Dr Moojen-Zaal in Hilversum, en kreeg de keuze uit twee data: 8 december of 22 december.... Ben voor 8 december omdat ik dan met de Kerst weer wat opgeknapt ben (hoop ik), dat lijkt me namelijk wel prettig/gezellig!

Heb ook m'n eerste fysio consult gehad en klinkt veel belovend.... Ben aan 't aftellen, en vind het nu wel erg spannend worden hoor!

Groetjes,

Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Jjoycee,

ik ga ook bij Dr Moojen-Zaal in Hilversum, en kreeg de keuze uit twee data: 8 december of 22 december.... Ben voor 8 december omdat ik dan met de Kerst weer wat opgeknapt ben (hoop ik), dat lijkt me namelijk wel prettig/gezellig!

Heb ook m'n eerste fysio consult gehad en klinkt veel belovend.... Ben aan 't aftellen, en vind het nu wel erg spannend worden hoor!

Groetjes,

Lady

hoi,

ik lees het nu pas, ik krijg helemaal geen meldingen binnen als hier wat op gezet word, wel als ik een prive bericht krijg vreemd.

Volgens mij heb ik net op je operatie verslag gereageerd, toevallig.

ik zit ne wel in de zenuwen, volgens mij is het niet goed om hier verslagen te lezen, krijg de zenuwen haha maar volgens mij is dat wel normaal.

heb je er ook fotos opgezet??

Groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 6 daagjes voor mij en dan krijg ik mijn borstvergroting bij dr Moojen-zaal in hilversum!! 22-12

Ik zit nu al behoorlijk in de zenuwe en kan aan niets anders meer denken, ik zit thuis een beetje op dit forum te kijken, en weet niet of dat zo goed is.... haha

Wie zit er in het zelfde schuitje?????

Heb echt de kriebels nu!!

Groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook!!!!

Ik had al een topic of er iets tegen die zenieuwen is....

Ik kan ook aan niks meer anders denken. Van de week dacht ik tijdens het autorijden, nog ff dan dan ga ik nog hier ter plekke vlak..... haha. Ik kan me zo druk maken!

Na de operatie nog 3 helse dagen, ben blij als kerst geweest is, hihi

Gr,. Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben 23 decaan de beurt, een dag later als jij. Ben ook wel een beetje zenuwachtig, maar probeer er niet te veel bezig mee te wezen. Heb wel het een en ander geregeld ivm de kinderen en een tas klaar staan waar elke dag wel wat bij komt :blush:. Ik ben erg bang voor de pijn de eerste weken, weet niet hoe dat gaat voelen en ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben :mellow: . Ik heb veel gelezen en daar heb ik veel aan gehad. Verder laat ik het een beetje op mij af komen, als je er te veel mee bezig ben wordt je denk ik helemaal gek :wacko:

Dit is wat ik doe en ik hoop dat je wat een hebt.

groetjes

kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Ik ben afgelopen maandag geholpen en was daarvoor ook met niets anders meer bezig. Probeer je huisje en alles aan kant te hebben voor de grote dag daar is. Tegen de zenuwen heb ik geen geheim recept of zo maar ik kan wel zeggen: laat het over je heen komen en voor je het weet lig je wakker te worden met mooie boobs. De dagen daarna zijn heel erg pittig dus ook daar wens ik jullie succes mee en verder kan ik alleen maar tegen jullie zeggen:

Geniet straks van jullie mooie boobs.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

ik krijg over 14 dagen mijn nieuwe boobs en af en toe kriebelt het bij mij ook al wel hoor... Ik lees me helemaal suf op internet, lees over goede ervaringen, alle denkbare complicaties maar vergaap me ook aan allerlei leuke kledingstukken, bikini's, lingerie en boobs van andere lady's... Pffff 't is zeker spannend allemaal en een beetje onwerkelijk ook.

Sterkte allemaal met het bedwingen van de zenuwen :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de zenuwen kan ik meepraten! Ik was toen ook erg zenuwachtig, ook steeds op het forum kijken, van alles in je hoofd halen haha!

Op de dag zelf was ik juist helemaal niet zenuwachtig :S heel raar!! En uiteindelijk is het me echt heel erg meegevallen, ik had het veel erger verwacht!

Succes dames die nog moeten!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben 23 decaan de beurt, een dag later als jij. Ben ook wel een beetje zenuwachtig, maar probeer er niet te veel bezig mee te wezen. Heb wel het een en ander geregeld ivm de kinderen en een tas klaar staan waar elke dag wel wat bij komt :blush:. Ik ben erg bang voor de pijn de eerste weken, weet niet hoe dat gaat voelen en ik kan er niet tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben :mellow: . Ik heb veel gelezen en daar heb ik veel aan gehad. Verder laat ik het een beetje op mij af komen, als je er te veel mee bezig ben wordt je denk ik helemaal gek :wacko:

Dit is wat ik doe en ik hoop dat je wat een hebt.

groetjes

kleintje

spannend he!!! ik heb geen tas klaar staan, ik heb wel kleding klaar liggen, wat ik aan trek. ik trek gewoon een lekkere sportbroek aan en een losjes hemd met daarover een ruimzittend vest. de kliniek adviseerde mij loszittende kleding!! dan gaan we helemaal voor het comfortabele, haha heerlijk!!!

mijn man is 3 dagen erna vrij en kijk wel hoed ik het doe met mijn kinderen, ik laat de oudste zich een beetje over de jongste bekommeren op aanwijzigen van mij, en mijn vader woont ook om de hoek, dus die kan ook nog hierheen komen.

kan mij er gewoon geen voorstelling van maken, hoe het gaat worden en dat het uberhaupt gaat gebeuren!!!!!!!!

Nou meid, we gaan ervoor joehoe!!!!! hou je op de hoogte, en voor de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Ik ben afgelopen maandag geholpen en was daarvoor ook met niets anders meer bezig. Probeer je huisje en alles aan kant te hebben voor de grote dag daar is. Tegen de zenuwen heb ik geen geheim recept of zo maar ik kan wel zeggen: laat het over je heen komen en voor je het weet lig je wakker te worden met mooie boobs. De dagen daarna zijn heel erg pittig dus ook daar wens ik jullie succes mee en verder kan ik alleen maar tegen jullie zeggen:

Geniet straks van jullie mooie boobs.

Liefs,

Cindy

hey cindy!

hoe is het gegaan??

ik ben niet echt zenuwachtig, ben er gewoon te erg mee bezig, maar ik besef het eigenlijk nog niet, het is niet iets allerdaags een borstvergroting en nu ga ik hem echt ondergaan!!!!!! yeahhhhhhhh het lijkt wel een droom.

ik ga zeker genieten!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de zenuwen kan ik meepraten! Ik was toen ook erg zenuwachtig, ook steeds op het forum kijken, van alles in je hoofd halen haha!

Op de dag zelf was ik juist helemaal niet zenuwachtig :S heel raar!! En uiteindelijk is het me echt heel erg meegevallen, ik had het veel erger verwacht!

Succes dames die nog moeten!

liefs

hey,

het is een beetje raar mijn gevoel, zenuwachtig het ene moment en nu weer niet , omdat het wel allemaal een droom lijkt of het niet echt is en niet echt gaat gebeuren. kan mij er ook geen voorstelling bij maken en ja door op dit forum te zitten ben ik al terug gegaan naar de kliniek voor grotere protheses 50cc maar overigens, ik weet ook niet of het heel erg goed is. ik ben ergens in juni op consult geweest en laat mij nu pas opereren, dus heb zoveel tijd om over na te denken en te twijfelen en naar fotos kijken en te bedenken dat ik toch wat anders wil. maar goed ik ben er toch uitgekomen! en ik ben er al zo lang mee bezig dat het wel niet echt lijkt! maar goed donderdag gaat het gebeuren en we zien wel hoe ik mij die dag voel, ik moet er op een heerlijke tijd zijn om 9 uur een 10 uur ok, rond 10 dus kan ook iets eerder zijn! en mag als alles goed verloopt 13-13:30 naar huis.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.