Ga naar inhoud

KvR : 19 december 2011 : Dr. Koeijers : Aesthetic Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik krijg op 19-12-2011 mijn bv door Dr. Koeijers. Hij heeft mij anatomisch, 490cc, dual plane geadviseerd.

Ik heb nu ongeveer een 75c en ben 1.82m lang en weeg 74kg. Ik wil niet groter als op een cup e uitkomen, wat denken jullie?

Grt KvR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het minstens een E wordt :D

Je hebt dat vast ook tegen je chirurg gezegt dus die zal wel zorgen dat je ong. op de juiste cup uitkomt .

Zelf vind ik 450cc vrij veel , al is dat tegenwoordig precies eerder 'doorsnee' . Maja , vind mijn C dan ook al vrij groot dus ben niet meteen de geschikte persoon om hierover uit te wijden .

Mss moet je ff de operatieverslagen doorspitten , Dr Plovier is de man van de 'grotere' maten dus als je die in de titel ziet staan : klikken ! :38: Kan je mss een kijken naar de cc's en cupmaten om te vergelijken :)

Nog een 3-tal weekjes , je kijkt er vast naar uit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het minstens een E wordt :D

Je hebt dat vast ook tegen je chirurg gezegt dus die zal wel zorgen dat je ong. op de juiste cup uitkomt .

Zelf vind ik 450cc vrij veel , al is dat tegenwoordig precies eerder 'doorsnee' . Maja , vind mijn C dan ook al vrij groot dus ben niet meteen de geschikte persoon om hierover uit te wijden .

Mss moet je ff de operatieverslagen doorspitten , Dr Plovier is de man van de 'grotere' maten dus als je die in de titel ziet staan : klikken ! :38: Kan je mss een kijken naar de cc's en cupmaten om te vergelijken :)

Nog een 3-tal weekjes , je kijkt er vast naar uit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus weer even naar de kliniek gegaan om mijn twijfel over de maat te bespreken. Ben nu dus al 3 keer daar geweest :-) Wat een geduld blijven ze hebben, fantastisch!

Ik ben nu ook helemaal gerustgesteld. Dr Koeijers gaat meerdere maten bestellen en ik heb met hem afgesproken dat hij tijdens de ingreep maar moet kijken wat het beste past en wat het mooiste is. Ik heb het volste vertrouwen in Dr Koeijers!

Nog 2 weken en dan is het voor mij zover, can't wait :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hallo!

Ik krijg op 19-12-2011 mijn bv door Dr. Koeijers. Hij heeft mij anatomisch, 490cc, dual plane geadviseerd.

Ik heb nu ongeveer een 75c en ben 1.82m lang en weeg 74kg. Ik wil niet groter als op een cup e uitkomen, wat denken jullie?

wat is zijn tel, nummer??? dankje

Grt KvR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.