Jump to content

Bruja : 27 juni 2009 : Dr. Kazem : Kazem Aesthetica, Lijmuiden

Guest bruja

Recommended Posts

Guest bruja

Hallo allemaal

Ik ben bezig om een goede chirurg te vinden aangezien ik mijn borsten wil vergroten. Ik heb geen lelijke borsten, alleen wil ik wat meer volume aangezien ze best klein zijn. Nu ben ik laatst bij Dr Kazem geweest. Het klinkt echt super, het gsprek voelde goed.... maar wat een prijs!!! Ik wil weten of er iemand is met ervaringen en of ze het waard vonden voor dat geld. Volgende week ga ik ook op gesprek bij dr de Blecour van de Bilthovenkliniek.... deze ervaringen zijn ook welkom! Ik wil heel graag natuurlijke borsten..... (lastig he, je weet wat je hebt, maar wat krijg je??)

Bedankt voor alle reacties :rolleyes:

Guest Booby

Hoi, ik heb een consult bij dr. Blecourt gehad maar ik vond het eigenlijk helemaal niks. Ik vond hem vooral arrogant. Ik heb niks 'hoeven' passen, hij vroeg niet naar mijn wensen, vroeg naar mijn cupmaat, en ik dacht dat ik een kleine b had. Hij begon te meten en zei dat er niet meer in kon dan 250 cc. Dan zou het een grote b, kleine c worden. Je hebt nu trouwens een kleine a,.....merkte hij nog even fijntjes op. Met een super arrogante blik. Ja, duh......... waarom denk je dat ik een bv wil? Ik weet dat er weinig zat maar dat had ie ook wel op een andere manier kunnen brengen!

ik kan heel goed PC R.Vonk aanraden. ik vond heel profesioneel overkomen. hij laat je niet eens dingen op je borsten passen(omdat je ook een verkerde beeld kan hebben) de klienik was ook super schoon en vrindelijk. vooral de anestesiest was super. ik ben nog nooit zo goed uit de narcose gekomen als nu. je kan ook op youtobe het klienik zien.

.

succes met shoppen. en je kan ook altijd de beordeling zoeken van de klieniken en PC op internet.

groetjes

Hey,

Ik lees een tijdje mee en nu voor het eerst een reactie plaatsen.

Ik ben zelf in de Bilthovenkliniek geweest en geholpen door dr de Blecourt, ik ben heel erg positief over het resultaat wat hij heeft geleverd.

Hij is wel eerlijk met het aantal cc wat bij je past, ik wilde wel meer, maar hij vertelde dat ik niet meer kan hebben dan 240 cc wat ik heb gekregen.

Ik heb voor de rest geen piijn gehad na de operatie wel gevoelig en ongemakkelijk, maar ja dat hoort erbij.

Je moet natuurlijk wel een goed gevoel erbij hebben bij de chirurg die je gaat opereren.

Ik zou zeggen ga op consult bij meerdere klinieken en stel ze vragen, dan moet het goed komen.

Succes!

Guest bruja

@Norita... ik ga nu meteen even dat filmpje bekijken:)

Weet je wat zo moeilijk is.... mensen om je heen. De een zegt, nee niet doen je bent zo mega slank en de ander zegt weer dat ik al 28 ben dus dat ik binnen nu en 10 jaar ook wel weer anders zal denken..... pffff dat is zo jammer dan

Guest happygirl

He bruja!

Ik zou niet zo veel naar mensen om je heen luisteren, want uiteindelijk doe je het voor jezelf! Je moet je bij een chirurg op je gemak voelen, vooral niet over prijs nadenken, want dat is uiteindelijk niet waar het om gaat! Mijn vriend snapte er bijvoorbeeld niks van en vond het allemaal maar onzin en een beetje eng, maar ik wilde het en dat is het belangrijkste! Dus denk er goed over na, natuurlijk! Ik heb er ook jaren over nagedacht! Nu eindelijk gedaan, maar pas toen ik de chirurg had gevonden waar ik mij op mijn gemak voelde! Heb ongeveer 4 verschillenden bezocht!

Wat betreft de maat heb ik naar mijn chirurg geluisterd. Hij heeft mij 255 cc aangeraden en dat is het ook geworden! Uiteindelijk ben ik van 70A naar 85B gegaan en ben super blij met de maat. Dat is natuurlijk heel persoonlijk en wees gewoon duidelijk over wat je wensen zijn.

Succes! Vraag vooral veel!

Groetjes!

Guest bruja
He bruja!

Ik zou niet zo veel naar mensen om je heen luisteren, want uiteindelijk doe je het voor jezelf! Je moet je bij een chirurg op je gemak voelen, vooral niet over prijs nadenken, want dat is uiteindelijk niet waar het om gaat! Mijn vriend snapte er bijvoorbeeld niks van en vond het allemaal maar onzin en een beetje eng, maar ik wilde het en dat is het belangrijkste! Dus denk er goed over na, natuurlijk! Ik heb er ook jaren over nagedacht! Nu eindelijk gedaan, maar pas toen ik de chirurg had gevonden waar ik mij op mijn gemak voelde! Heb ongeveer 4 verschillenden bezocht!

Wat betreft de maat heb ik naar mijn chirurg geluisterd. Hij heeft mij 255 cc aangeraden en dat is het ook geworden! Uiteindelijk ben ik van 70A naar 85B gegaan en ben super blij met de maat. Dat is natuurlijk heel persoonlijk en wees gewoon duidelijk over wat je wensen zijn.

Succes! Vraag vooral veel!

Groetjes!

Wat vindt jou vriend er nu van? Knap van je dat je dan toch doorzet! Zou ik eens in jou album mogen kijken en bij wie heb jij het laten doen?

Groetjes!!

• 1 year later...

Hallo allemaal

Ik ben bezig om een goede chirurg te vinden aangezien ik mijn borsten wil vergroten. Ik heb geen lelijke borsten, alleen wil ik wat meer volume aangezien ze best klein zijn. Nu ben ik laatst bij Dr Kazem geweest. Het klinkt echt super, het gsprek voelde goed.... maar wat een prijs!!! Ik wil weten of er iemand is met ervaringen en of ze het waard vonden voor dat geld. Volgende week ga ik ook op gesprek bij dr de Blecour van de Bilthovenkliniek.... deze ervaringen zijn ook welkom! Ik wil heel graag natuurlijke borsten..... (lastig he, je weet wat je hebt, maar wat krijg je??)

Bedankt voor alle reacties :rolleyes:

Hallo Bruja,

Ik lees maar heel weinig op op internet op Dr. Kazem in Lijmuiden.. Maar heb via mijn moeder, gehoord (een kennis van haar) dat hij erg goed is, maar wel behooorlijk aan de dure kant. Hoe minder reclame, hoe beter het product lijkt mij?!?

Ik las ergens anders op een forum dat jij de kosten weet voor een BV bij Deze Dr.. Zou je mij misschien wat meer info willen geven?

Heb je het daar zelf ook laten doen / wil je het daar laten doen?

Groetjes & liefs Kim

• 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.