Jump to content

Twijfel over aantal cc's

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee en overweeg al jaren een bv. Nu de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij de Veldhuis Kliniek. Goede info gekregen en werd meteen enthousiast! Daarna het passen....wat een heerlijk gevoel om ineens borsten te hebben in een t-shirt als je in de spiegel kijkt ! En dit was nog maar een pasprothese.

Ik heb nu een kleine 70B en ik twijfel nu over een 280cc mentor of 330cc mentor, beide anatomisch en dual plane geplaatst. Wil geen spijt hebben achteraf dat ik een maatje te weinig gekozen heb. Hebben jullie advies? Of zijn er dames met foto's van soortgelijke vergrotingen? Er werd me verteld dat er half december nog plek is, en dat zou perfect uitkomen met een vakantie in februari. Dus het wordt of die datum of pas in maart....maar eigenlijk kan (en wil!) ik niet meer wachten.

Ben benieuwd naar jullie reactie!

Bedankt alvast.

Groetjes,

Lady

280 en 330 is maar 50 cc verschil zou zeker voor 330 gaan!!

bij dual verlies je ook was cc's :136:

Ik heb 325 cc dual en vind het precies goed :136: Ben van een 70a naar een 70E gegaan (lijkt een volle C :rolleyes:)

HOI ik had een 80/85 B heb 310cc rond medium profile op de spier, is ongveeer vergelijkbaar met 330cc dualplane, omdat bij dualplane wat cc's wegvallen..

draag nu een 80E die er echt uitziet als een D.

ik zou dus gaan voor de grootste!!

succes!

hoi! ik twijfelde tussen 290 en 320, op advies van de consulente voor 320 gegaan met lichte angst dat ik ze toch te groot zou gaan vinden. Maar ze zijn echt niet te groot en ben nu achteraf zoooo blij dat ik de 320 heb gedaan! Het verschil was een halve cm in projectie, bijna niks dus en het formaat went echt snel! Als ik nu opnieuw zou mogen kiezen zou ik zelfs 380 nemen denk ik haha. Succes meid, en ik had hier op het forum gelezen dat als je twijfelt dat je de grootste moest nemen en ik ben het daar helemaal mee eens!

Hey Lady!!

Wat leuk dat je naar de velthuiskliniek bent gegaan. Ik wil daar ook naartoe voor een consult hoor er erg goede reacties over. Welke ben jij geweest? Ik zat aan Hilversum te denken omdat ze daar ook fysio bij geven waardoor je sneller van de pijn af bent. Ik zelf zit aan 280 cc te denken wil ze graag natuurlijk hebben. Ik zou ook pas in maart kunnen dus dat wordt dan samen aftellen straks, haha! Ben je er al uit met de cc?

Hoi,

ook ik zou vr 330cc gaan in begin zal je ze mss wel groot vinden maar zoals de andere meiden ook al zeggen die cc's wennen heel snel. Ook lijken siliconen borsten een pak kleiner dan echte natuurlijke borsten. Veel succes alvast en ik zou december nemen als ik jou was :rolleyes:

Veel liefs Shaan

330 of misschien zelfs nog groter, want met anatomische protheses lijken ze veel kleiner omdat je geen opvulling aan de bovenkant hebt!

Mijn eerste bv was ook met anatomische 255 cc, maar ik vond ze toen meteen al véél te klein. Nu heb ik ronde 590cc en dat is nog niet eens zo groot als je zou denken..

Succes! :1boobs:

Hallo meiden!

Bedankt voor al jullie reacties!! :) Dit bevestigt wel een beetje waar m'n eigen gevoel ook naar uit ging: het verschil is ongeveer een halve cupmaat, dus het verschil tussen C of ruime C. Ik denk ook dat het snel went, maar wat ik wil voorkomen is dat het van die 'ballonnen' worden. Snappen jullie dan wat ik bedoel? Ik ben niet zo groot (1.60 m, 55 kg) dus het moet wel in proportie blijven. Maar mijn heupen en benen zijn wel stevig, dus mijn ontbrekende borsten vallen gewoon erg op. Het zal idd wel even wennen worden als er ineens wel wat zit, maar ik zou het verschrikkelijk vinden als ik vlak na de operatie al spijt heb van mijn maatje omdat ik liever een maatje meer had gehad....

Lilly, ik heb ook een gesprek gehad in Hilversum. Eigenlijk voor de chirurg. Alle foto's van bv's die ik mooi vond waren van dezelfde arts, en zij zit daar, dus dat was voor mij reden om daarheen te gaan. Daarna een gesprek gehad met arts en consulente en was erg open en duidelijk. Ze gaven zelf ook een duidelijke mening over wat wel/niet. Zo gaf de arts een hele duidelijke onder- en bovengrens van cc's om het natuurlijk te houden. Omdat ik nog twijfelde ben ik terug gegaan voor een 2e pas-sessie en dat was ook geen probleem. Daarnaast heel veel informatie gekregen over het fysiotherapie traject waardoor je relatief weinig napijn hebt en een snel herstel hebt. Ik ben benieuwd!

Heb nu dus de knoop doorgehakt en ga 't doen, met 330cc! :D Omdat wil wél wil skieen en niét te lang wil wachten is m'n operatiedatum 8 december! Heeeeel spannend!!!

Bedankt nogmaals voor alle reacties, en misschien hou ik jullie wel op de hoogte! ;)

Groetjes,

Lady

hi, ik zit ook met een cc dilemma. mij is 490 geadviseerd, dual plane, anatomisch. ik heb nu ongeveer een 75c. ik ben bang dat 499 veel te veel word, wat denken jullie?

Hmmm, hang ook af van je lengte en gewicht. Volgens mijn PC is 400cc een bovengrens bij een lengte tot 1.70m... Ik twijfelde tussen 345cc en 390cc. Echter na mijn 2e pas-sessie (met een eigen BH in de gewenste grootte, 75E) volg ik nu zelf zijn advies om 345cc anatomisch, dual plane te laten plaatsen (ik ben 1.68m en 57kg).

Succes met je beslissing! :71:

Ik snap je dilemma... Heeft jouw PC gezegd dat je met 490 niet groter zou uitkomen dan op een E cup? In dat geval is het misschien goed om vertrouwen te hebben in zijn expertise. Al gedacht aan een 2nd opinion? Wellicht biedt dat wat meer duidelijkheid... :unsure:

Pffff... dat maakt het er niet makkelijker op zeg... Ik neem aan dat je ook al gegoolgled hebt op ervaringen van andere dames bij jouw PC... Ik hoop voor je dat je nog reacties van andere dames gaat krijgen zodat je een goede beslissing kan nemen. Ik kan voor nu maar een ding zeggen... Volg je gevoel!

sorry, pc bleef hangen en deed toen van alles uit zichzelf...

Maar goed, wat ik wilde zeggen is dat ik voor een 3e advies zou gaan bij een andere kliniek. Geef ook duidelijk aan wat je twijfel is. Kan het me helemaal voorstellen. Was ook precies mijn dilemma: wil geen spijt hebben dat ik niet iets groter gedaan heb, maar wil ook geen enorme borsten hebben na afloop... het lastige is dat we het allemaal pas achteraf weten... :(

Succes in ieder geval met je beslissing!

hi, ik zit ook met een cc dilemma. mij is 490 geadviseerd, dual plane, anatomisch. ik heb nu ongeveer een 75c. ik ben bang dat 499 veel te veel word, wat denken jullie?

Ik ben van een A met 400 CC naar een dikke E gegaan..

dus die 490 CC word MINSTENS een E..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.