Jump to content

% Filled en Profile

Stefanie

Recommended Posts

Hallo Lady's,

Ik heb al heel wat topics afgespeurd maar ik kan nog niet het juiste antwoord op mijn vragen vinden. Ik krijg a.s. vrijdag een borstlift met protheses. Ik krijg ronde protheses voor de spier en er is mij low profile geadviseerd om de breedte ook goed op te vullen.

Mijn wens is juist om meer bolling aan de bovenkant te krijgen, het effect dus van een push up bh alleen dan zonder de bh. Heeft dit met profile te maken of zegt high profile alleen wat over hoever de borsten naar voren uitsteken en niet over de bolling aan de bovenkant? Snappen jullie het nog? :unsure:

En ik lees dat protheses 85% en 100% filled kunnen zijn. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat bij 85% de prothese als je staat wat meer naar een anatomische stand zakt en de 100% meer rond blijft, klopt die redenatie? Dus als je juist het push up effect wilt bereiken zou ik denken dat 100% meer op zijn plaats is?

Wie helpt me met mijn vragen, thx alvast xx

Het verschil in profiel heeft vaak te maken met je eigen borst

Heb je best een brede omtrek (80/85) of een bredere borst zul je vaak low profile krijgen zodat je gehele borst is opgevuld! Anders zou je smallere protheses krijgen als je eigen borst en dat ziet er gek uit natuurlijk!!

High of extra high word meestal gebuikt bij smallere mensen (omvang 70 a 75?) waarbij vaak ook de borsten smaller zijn. Zo kan de prothese niet buiten de borst steken!

Medium zit er meestal mooi tussen in ;)

Dit is echt iets wat je aan je arts over moet laten dus maar je kan wel aangeven dat je graag bolling wil!!

100% filled betekend voor 100% volledig gevulde prothese en 85% betekend voor maar 85% gevulde prothese deze is vaak iets minder vast en valt als een ronde druppel :136:

Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen :blush:

Volgens mij moet je ook heel hoog in het aantal cc's gaan wil je 100% gevuld behalen.

Overigens ben ik niet smal,en heb ik best een breed bovenlijf en ik heb Very High Profile, en wel om dezelfde reden als die jij wenst : Ik wilde bolling bovenin! EN dat is gelukt ;) Vaak krijg ik wel te horen : Watzitten je borst hoog, en 'ze moeten nog indalen hè'. Maar nee hoor, die hoge bolling wilde ik graag hebben en ik ben er gek op :148: Ik heb wel 900cc + een borstlift gehad dus dat is best behoorlijk.

Mijn prothesen zijn 100% gevuld, maar in combinatie met een borstlift krijg je echt harde meloenen aan je lijf. Die lift haalt al je eigen vel en vetjes weg en dus ook je 'eigen zachtheid'. Als ik iets graag anders zou willen zien dan zou het een zachtere prothese zijn. Dit voelt niet fijn, laat staan dat het ook maar in de buurt van 'natuurlijk' komt.

Succes met je beslissing & operatie.

Hoi,

Als jij veel bolling bovenin wil, zou ik voor de high profil gaan! Ik krijg gewone (medium?) ronde en dat zou voor het natuurlijke effect moeten zorgen. Ik kon ook kiezen voor de high profil (ik ben erg smal) maar ik vond die extra bolling niet mooi bij mij, ik had het idee dat de borsten dan recht vooruit staken, hihi.

Geen idee hoeveel die gevuld is. Ik vertrouw maar op mn pc die weet wat ik wel en vooral niet wil.

Succes met je keuze.

Groetjes, Ris

*** Ik heb zelf ook een lift gehad met high profile, en ik heb ook geen smalle borstkas. Mijn onderomtrek is 80 (soms 75) ik geloof dat het met de cm iets van 79 is. Op zich had ik vrij smalle borsten in diameter, dus ik moest ook wel hoog profile om t te laten passen en de cc's die ik wilde kwijt te kunnen. Ik zou zeker gewoon een foto laten zien van hoe je je borsten t liefst wilt zodat je pc het daar zo dicht mogelijk bij in de buurt kan laten komen. Ik werd wakker met 50 cc meer dan vantevoren gezegd, omdat dat te klein zou zijn naar mijn voorbeeldfoto's, en wat ben ik daar blij mee! Ik heb trouwens niet zoveel bolling bovenin met m'n high, misschien omdat mijn borstspier erg getraind is? Owja en ik heb 85 % gevuld, en als ik voorover buk zie je aan de zijkant van mijn borst wel rimpelvorming, waarschijnlijk omdat mijn huid daar maar net om de prothese zit en er geen vet meer tussen zit. 85 % zakt inderdaad misschien wat meer uit, maar zijn wel wat zachter dan weer (dat haal ik uit Piepke haar woorden, die heeft 100 procent en vind ze hard).

Gewoon je wens heel goed doorgeven aan de pc! En met aftekenen heel goed opletten ;-) Ik vind soms na een lift de tepels nog steeds best laag zitten, ik heb gezegd dat ik ze echt wel midden op de borst wil!

Groetjes van Ingrid.

*** Ik heb zelf ook een lift gehad met high profile, en ik heb ook geen smalle borstkas. Mijn onderomtrek is 80 (soms 75) ik geloof dat het met de cm iets van 79 is. Op zich had ik vrij smalle borsten in diameter, dus ik moest ook wel hoog profile om t te laten passen en de cc's die ik wilde kwijt te kunnen. Ik zou zeker gewoon een foto laten zien van hoe je je borsten t liefst wilt zodat je pc het daar zo dicht mogelijk bij in de buurt kan laten komen. Ik werd wakker met 50 cc meer dan vantevoren gezegd, omdat dat te klein zou zijn naar mijn voorbeeldfoto's, en wat ben ik daar blij mee! Ik heb trouwens niet zoveel bolling bovenin met m'n high, misschien omdat mijn borstspier erg getraind is? Owja en ik heb 85 % gevuld, en als ik voorover buk zie je aan de zijkant van mijn borst wel rimpelvorming, waarschijnlijk omdat mijn huid daar maar net om de prothese zit en er geen vet meer tussen zit. 85 % zakt inderdaad misschien wat meer uit, maar zijn wel wat zachter dan weer (dat haal ik uit Piepke haar woorden, die heeft 100 procent en vind ze hard).

Gewoon je wens heel goed doorgeven aan de pc! En met aftekenen heel goed opletten ;-) Ik vind soms na een lift de tepels nog steeds best laag zitten, ik heb gezegd dat ik ze echt wel midden op de borst wil!

Groetjes van Ingrid.

Haha, ff offtopic: Ik vind juist dat de tepels vaak te hoog worden geplaatst, ik heb dan ook mijn pc duidelijk verteld dat ik ze niet te hoog wil. Bij sommige komen de tepels zelfs boven de bh uit!! Ik vind he tjuist natuurlijker als ze wat lager staan, hihi

Haha, ff offtopic: Ik vind juist dat de tepels vaak te hoog worden geplaatst, ik heb dan ook mijn pc duidelijk verteld dat ik ze niet te hoog wil. Bij sommige komen de tepels zelfs boven de bh uit!! Ik vind he tjuist natuurlijker als ze wat lager staan, hihi

Hallo Dames,

lees ook al een tijdje alle verhalen hier(heel intressant en ik heb er veel aan) Ik krijg 19 dec bij van ondelen accz . Een borst-lift +implantaten en bwc gaat pittig worden en ik sport nogal veel, is mijn werk (personal trainer) ben 167 en weeg 56/57 kilo mijn omvang is 75/80. Ook ik ben er nog steeds niet uit Rond of druppelvormige, ben nog al plat aan de bovenkant, mijn pc rade druppelvormig achter de spier en 400cc. Wil een c of de cup lijkt me mooi maar dan wel met bolling , nu weet ik dus niet of ik die krijg met druppelvormig ook door mijn werk en sport??? Wat denken jullie dames?? Morgen nog wel een extra cunsult omtrent nog een aantal vragen. Ook voor mijn bwc of mijn spieren weer aan elkaar gehecht worden, zelf denk ik het niet je ziet nu mijn buikspieren aan de boven kant en onder hangt zo,n velletje bah ben dat zo zat vandaar de bwc. Nou leuke dames dit is een beetje mijn verhaal. Dit forum is echt verslaafd elke dag wel 3 x ben ik er te vinden na mijn studie pfff Hoop dat ik wat reactie,s krijg kan ik weer op dit forum ha ha Fijne dag en een herftstgroet Sporty

Even een eigen topic beginnen meid is makkelijker :D zeker voor de ronde gaan je zegt zelf al ben plat aan de boventkant en wil meer bolling!!

Liefs

Hallo Marisjuh....

Eiigen topic ,doe ik om een nieuwe aan te maken??

liefs sporty

Volgens mij is het als ze 100 % gevuld zijn dat ze dan minder zacht zijn

heej risje80

zo heb ik m ook altijd begrepen..

extra high profile is volgens mij de enige die 100% gevuld is, en vanaf high t/m low is 85 % (?)

voor meer 'bolling' heb je dus een hoger profile nodig maar omdat die smaller zijn in cm's kom je automatisch op een hoger aantal cc's uit..

graag een correctie als ik het fout heb, maar zo heb ik het altijd begrepen..

liefs

Bij Eurosilicone, ronde protheses:

De extra High profile is 100% gevuld, van 100cc tot 1000cc

De high profile is 85% gevuld van 100 tot 500cc.

De low profile is 85% gevuld van 100 tot 500cc

De medium profile is 100% gevuld van 100cc tot 800cc

Persoonlijk vind ik mijn 100% gevulde net zo zacht als de 85% gevulde ;)

Moontje heeft 1000cc en die vind ze ook lekker zacht van wat ik heb begrepen.

Weet iemand hoeveel gevuld het is als je sebbin 515 cc hebt? Ik heb namelijk geen idee hoeveel % gevuld ik heb? Krijg je sneller rimpels bij minder gevuld? Lijkt mij namelijk wel... Dan zal ik wel geen 100% gevuld hebben. Rimpels :(

Het klopt dat je kans hebt op rimpels als je niet 100 % gevuld heb. Ik geloof dat daarom mijn pc alleen 100% gevuld plaatst.

Ik meot zeggen, ik heb er 1 in mn handen gehad en vond deze erg zacht en natuurlijk aanvoelen. Ik heb `m even in mn bh gedaan en gevoelt, maar viel me echt heel erg mee

Dat heb ik nooit eerder gelezen, had ik dat maar eerder gelezen. Ik ben heel erg blij met het resultaat hoor maar die rimpels vindt ik jammer. Als ik buk zie je ze en als ik rechtop sta voel ik ze. Zou je bij 100% bijna geen kans op rimpels hebben?

Lieve dames heel erg bedankt voor alle antwoorden! De pc weet van mijn wensen en ik heb ook nog een mailtje gestuurd. Tijdens het aftekenen etc. zal ik hem ook nog spreken en dan ga ik er van uit dat het allemaal goed gaat komen, blijft spannend en ik ben sowiezo een grote twijfelkont..pffff

xx

Lieve dames heel erg bedankt voor alle antwoorden! De pc weet van mijn wensen en ik heb ook nog een mailtje gestuurd. Tijdens het aftekenen etc. zal ik hem ook nog spreken en dan ga ik er van uit dat het allemaal goed gaat komen, blijft spannend en ik ben sowiezo een grote twijfelkont..pffff

xx

hahah ik denk dat wij allemaal jou de hand kunnen schudden :141:

volgens mij heeft iedereen dezelfde twijfels gehad voor, en zelfs ook nog na de operatie..

maar net zoals je zegt de PC's hebben daar echt wel een goede kijk op, dus dat komt wel goed!!

succes!

liefs

xx

hoi stefanie, ik wens je veel succes met je operatie a.s. vrijdag. Groetjes Keet

ik heb een bredere bouw en toch extra high profile,en toch is alles opgevult in de breedte,je hebt tegenwoordig in prothesen zoveel keus,bespreek het dus goed met je arts,ook voor de spier zul je automatisch wat meer bolling overhouden dan achter de spier of dual plane.

ik zou toch echt wel dit goed met je arts bespreken,om misverstanden te voorkomen,want je wilt tenslotte happy tig jaar ermee door kunnen en je leest al zoveel verhalen helaas van,had ik maar dit of had ik maar dat,goede communicatie is dus zeer belangrijk,leg je wens goed op tafelsmile.gif

Ja ik ga het nog even heel duidelijk maken morgen bij het aftekenen en dan vertrouw ik erop dat het goed komt. Wel spannend hoor, maar nog geen echte zenuwen. Zal morgen wel komen! Ben net als zovelen hier nog nooit geopereerd dus dit is een echte vuurdoop.. :1:

Heel veel succes meisje :136:

Ik heb Allergan (Mchgan, Natrelle) Soft touch is ook niet 100% gevuld en heb wel wat rimpeling als ik helemaal naar voren buig maar als ik sta voelen ze zo zacht!! Ik vind die kleine rimpeltjes dan niet zo erg :blush:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.