Ga naar inhoud

Welke bikini


Maartje:)

Aanbevolen berichten

Ik ga over 3 weken op vakantie en ben opzoek naar een nieuwe bikini, aangezien de oude bikini's niet meer passen.

Wat is jullie ervaring met verschillende modellen bikini's en druppelvormige protheses?

Welke model is wel mooi en welke niet?

Ik zou graag een keer een strapless willen:D. Dit heb ik voor de operatie nooit aangekund.

Tips zijn welkom!

Weet dat het nu ook niet echt de tijd is om een bikini te kopen :S.

Liefs Maartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem. Ik ga zaterdag naar de zon dus had ook een bikini nodig. Ik heb bij de wehkamp verschillende besteld en bij de H&M. Ik heb bij de wehkamp een leuke gehouden met triangel, dit vind ik heel mooi staan. Bij de H&M heb ik ook van die trapless besteld, maar die zijn nog niet binnen.

Waar ga jij heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hoor! Ik ga naar Egypte. Niet naar Caïro of daar in de buurt hoor, als het goed is is alles gewoon veilig waar ik heen ga. Maar ik snap je helemaal hoor dat je toch nog even weg wilt, ik klink nog verwender hoor, ik ben deze zomer maar 2 weken op vakantie geweest en ga ws niet op wintersport dus daarom wil ik nu nog even een weekje weg.

Heerlijk idee toch om even naar de zon te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ schorpioen87: Oh lekker wij dachten ook aan Egypte maar toch voor Cran canaria gekozen.

Alvast veel plezier!

@ kiki: ben op die site aan het kijken, staan erg leuke dingen op.

Maar weet jij hoe de maten ongeveer vallen?

Ik heb maat 38, en van bh 75c/75d.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maartje, Ik zou ook gewoon lekker een doos van Wehlamp laten komen... kun je thuis voor je eigen spiegel passen en dan terugsturen wat niet goed is... Bij H&M vond ik ze dit keer tegenvallen.... jammer want vaak hebben ze daar wel leuke.

Wij zijn vorig jaar naar Gran Canaria geweest en hadden enorm lekker weer... Nu 17 okt de BV gehad en we gaan in Mei naar Turkije!!! Ben helemaal blij dat ik daar nu met mijn nieuwe look naartoe mag! Lijkt me heerlijk om gewoon niet zo onzeker rond te hoeven lopen en zwemmen...

Geniet van je heerlijke vakantie! (ben heus niet jaloers hihihi)

Liefs B(.)(.)B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ miss duck: Kan jou foto's niet bekijken.

@ boob?haha: Heb vd week toch een bikini bij nelly besteld. Hoop dat ie past.

En anders retour.

Ja heerlijk om nergens aan te denken in een nieuwe opgevulde bikini.

Dank je, jij ook alvast voor in mei een fijne vakantie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.