Ga naar inhoud

Sparkly: BV : 15 december 2011 : Dr. Christiano : PCC Spaarne


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik kijk al heel lang mee met dit forum en nu eindelijk mijn eigen berichtje.

Ik ben 24 en ik heb echt al jaren de droom voor grote borsten.

Ik heb er echt een complex door. Ik schaam me ook echt voor mijn borsten. Ze zijn zo klein en niet in vergelijking met mijn lichaam. Alsof er iets mist. Ze zijn zo ontzettend klein. Ik loop al jaren met van die Victoria Secret maximise push up bh's. Die maken je borsten 2 cups groter. Ik ben die bh's zo zat! Ik ben zo blij de stap te hebben gezet!

Ik heb een 80 b. Ik wil graag een volle C. Ik ben bij PCC Spaarne geweest en de 2e week van december word ik geopereerd door Dr. Christiano. Iemand ervaring met hem?

Ik krijg ze voor de spier (schijn veel borstweefsel te hebben) de pc zat zelf te denken tussen de 260 en 300 cc, mentor silliconen. Ik wil graag een C. Ik wil niet te groot, ook niet te klein, maar wel een paar mooie 'zo natuurlijk'' mogelijke borsten. Ik zal van de week even foto's plaatsen van hoe mijn borsten nu zijn.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sparkly,

Welkom op dit forum!

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal.

Fijn dat je de stap hebt genomen om een operatie te ondergaan. Als je eenmaal de stap hebt gezet geeft dat een hoop rust, bij mij in ieder geval.

Mag ik vragen waarom je nog zolang moet wachten? Of bedoel je 2011 (zie titel van je topic).

Ik heb geen ervaring met dr. Christiano, maar als je de zoekfunctie gebruikt zul je hopelijk wat dames vinden die wel door hem zijn geopereerd.

Ben erg benieuwd naar je foto's! Want een B klinkt prima in mijn oren maar daar zijn natuurlijk ook grote verschillen in.

Voor de spier zal vast erg mooi worden als je aangeeft genoeg weefsel te hebben.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :) Ik bedoelde 2011 haha 15 december is de grote dag!

Het geeft mij ook veel rust, alleen als ik er aan denk nu het steeds dichterbij komt ben ik superzenuwachtig.

Ik ben nog nooit geopereerd en ben toch wel erg bang ervoor :$ maar het idee wakker te worden met 2 boobs : I cant wait! Ik ben die push up bh's zo zat!

Ik zal morgen in het licht even fotos maken dan kan je het zien. Er zit onder volume in maar boven niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier en gefeliciteerd met je datum :43: Ik heb je titel aangepast en verhuist naar het topic operatieverslagen aangezien je al een datum hebt :D ! Ik herken me ook volledig in jou verhaal ! Ik zou voor het maximale aantal cc kiezen, het went zo snel namelijk!

Zelfs ik vind die van mij soms klein nu, en ik draag maat E, succes :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hier mijn verslag. Donderdag om 9 uur werd ik geopereerd. Om 7 uur gingen we al weg van huis ivm de files. Ik en mijn moeder.. Het was erg druk op de weg. 8.00 aangekomen meteen door naar de kamer waar ik zou verblijven en met de zuster een lijst ingevuld.

Toen mocht ik mij uitkleden in zo een groen operatie pakje en moest ik wachten tot ik werd opgehaald. Dat ging allemaal heel snel, infuus en weg was ik.. (heerlijk haha). Ik werd wakker rond 11u, heel suf, kreeg via mijn infuus het maximale morfine. Toen werd ik weer teruggereden naar mijn moeder. Kon vrij weinig en had veel pijn en was suf. Ik had gelukkig een fijn kamergenootje van dezelfde leeftijd die ook werd geholpen voor de 2e keer in een jaar.

Ging allemaal goed tot snachts, ik had 2 drains en aan de rechterkant had ik teveel bloed verloren (3 potjes in totaal). Snachts kwam de pc die wel schrok. Moest het gelukkig aankijken tot de ochtend en toen was het weer 'rustig'. Thank god. Veel bloed verloren dus moest nog een nacht in het zkh blijven. Gistermiddag mocht ik naar huis, toen heb ik mijn borsten heel even snel gezien. Het is 260 cc mentor geworden en ze zijn prachtig! Al wist ik totaal ni meer waarvoor ik het deed door die pijn en nog steeds even niet meer Nu zit ik thuis. Ben ontzettend misselijk en kan nog vrij weinig. Iemand tips tegen misselijkheid? Vind het ook best eng recht te lopen enz.

Ik ben ontzettend blij geweest dat ik sowieso een nacht in het zkh mocht blijven. (werden er dan 2 uiteindelijk).Kan iedereen dat aanraden. Alle medicatie is dichtbij en als er wat gebeurt zijn ze zo bij je.

Ook vraag ik me nog steeds af waarom sommige artsen geen drains toepassen. Als ik geen drains had gehad dan wil ik ni weten hoe ik er aan toe was geweest.. Ik hoop dat ik snel weer wat meer kan

Vandaag 4e dag p.o nog steeds veel pijn scheuten en erg moe, douchen ging lastig voel me nog steeds niet top

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.