Ga naar inhoud

SportBH


Gast coco22

Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden,

Ik had een vraag over de beroemde maar pijnlijke sprotBH's.. Waar kan je die het beste kopen, en hoe weet je welke maat je nodig hebt? ik hoor namelijk vaak dat ook de omvang een stuk opzet... Of geeft het ziekenhuis je een BH??

Dank!!

Kus Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de kliniek 2 bh's gekregen maar vind ze niet zo....... Nou heb ik verder geen ervaring met sportbh's, wel met pushups en kipfilet's, hihi!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb hetzelfde probleem ik heb 1 sportbh van de klinike, maar die zit zoooo strak het irriteert me echt, zou er graag nog 1 bijnemen..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

De triumph zit lekker.

En hema hoor ik hier ook wel vaker. (niet mijn favoriet overigens, prul)

Bij de duurdere lingeriezaken (livera) vind je meestal meerdere soorten sportbh's, probeer ze uit.

Iedere sportbh knelt de eerste tijd!!!!

Mijn omvang is 75 gebleven. (is ook niet lekker als hij te wijd is, moet wel steun geven)

Ik heb de BH in 2 maten gekocht en verteld aan de juffrouw waarom.

Ik kreeg hierdoor een heel ruime ruilperiode!

Soms krijg je in de kliniek een bh mee, maar lang niet overal. Navragen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de Triumph Tri-Action, die hebben ze bij oa Livera en V&D.

Ik heb de maat gegokt maar ik bleek als snel op een 70E uit te komen ipv de 70D die ik dacht.

Bj het kopen heb ik mijn normale omvangsmaat gekocht. Maar ik had ook erg veel zwelling onder mijn armen de eerste dagen (en mijn BH bleek te kleine) daarom heb ik mijn man een setje van die tussenstukjes laten halen bij de Hunkemoller daarmee maak je je bh wat breder, ideaal omn de eerste dagen door te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Coco, ik heb vandaag ook sportbh's gekocht. Ik had van de kliniek 2 bh's meegekregen en dat was 75 c. Die zaten echt niet lekker en vandaag bij Livera bleek waarom,............veel te klein! :107:

Ik heb ook de Triumph Tri Action trouwens.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hi!

kijk bij de Bijenkorf!

ik heb daar een sportbeha gekocht van het merk Fils

Gewoon een sportmerk met maten tot E

Ik vind hem geweldig maar ben wel op zoek naar nog een sport beha zodat ik iets meer kan afwisselen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.