Ga naar inhoud

ik heb griep wat nu :(:(


Cesi

Aanbevolen berichten

Er zijn al verschillende meiden onder het mes gegaan die wat ziek waren .

Denk , zolang je geen koorts maakt , de operatie zal doorgaan .

Bel mss voor alle zekerheid even je kliniek op . Er zal altijd wel medicatie zijn (moest je die nemen) die niet zo goed is voor een operatie ; ikdenk bvb aan aspirine , dat is bloedverdunnend en dus niet aan te raden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja , je kan ook de zoekrobot van het forum gebruiken .

Rechts bovenaan elke pagina zie je een wit rechthoekig vak met een vergrootglas erbij . Typ daar een trefwoord in ('verkoudheid' geeft rezultaten zag ik) , bvb 'griep' . Dan kan je verder klikken naar topics .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Toen ik 3 maanden geleden mijn BV kreeg had ik precies hetzelfde!

Ik maakte me best zorgen, was erg verkouden, keelpijn, veel hoesten etc.

Ben gewoon geopereerd en heb er verder na de operatie of tijdens geen last van gehad.

Geen zorgen maken, goed voor jezelf zorgen met paracetamolletjes, hete kopjes thee, zout water gorgelen etc.

Beterschap lieffie!!

Supergirl XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoeste mijn longen er ook zowat uit en het water liep uit mijn neus, maar de operatie is wel doorgegaan hoor, heb gewoon geprobeerd om niet te hoesten daar en heb niets gezegd erover. Heb wel het gevoel dat ik nu de tol ervoor betaal hoor, dat hoesten is niet echt goed voor de spanning op de wonden steeds rn tijdens het slapen/rusten, maar ik zou het zo weer doen, het niets zeggen bedoel ik, want je leeft er wel naar toe en dan wil je niet dat er iets in de weg staat er bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei ,dat lijkt me wel vervelend zeg,als je idd een bv hebt gehad en dat je dan ook nog erbij moet hoesten,pfff.

Dat lijkt me heel pijnlijk dan..

Ik zou het proberen uit te stellen,maar normaal gesproken gaat het idd gewoon door,je moet zelf aangeven als t niet lukt.

maar wel op tijd melden dan.

Sterkte iig.:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 2 weken terug vlak voor mijn BVK ook hele erge keelpijn. Ik heb het eerlijk gezegd tegen de anaethesist. Deze zei alleen van "is het er niet een beetje de tijd voor? iedereen is nu wel verkouden. Maar zolang je geen koorts hebt, is het geen probleem".

Anders bel je voor de zekerheid even de kliniek of ziekenhuis waar je geholpen gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.