Ga naar inhoud

fout van de chirurg of niet?


Aanbevolen berichten

ik heb 30 mei 2011 een borstvergroting gehad met anatomisch gevormde protheses,de operatie en herstel gingen erg goed tot 6 weken terug.

ik had last van een gedraaide prothese aan de rechterborst,ben op controle geweest en nu een afspraak met de firma dr bij op de agenda..

sinds de draaing durf ik niet meer zonder bh te slapen of wat dan ook,van het weekend wel gedaan en t ging weer mis.

mn rechterborst hangt ook wat meer en is minder stevig dan de andere kant waardoor op mn zij slapen zonder bh erg naar is,dit is iets dat ik wel al vanaf t begin ervaarde..

ik vraag me af of dit betekend dat t kapsel te groot is of omdat t gwn mis is gegaan met het inkapselen,en als ik opnieuw geopereerd word wie gaat er dan betalen?

is dit iets waar ik zelf weer voor zou moeten betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ik heb 30 mei 2011 een borstvergroting gehad met anatomisch gevormde protheses,de operatie en herstel gingen erg goed tot 6 weken terug.

ik had last van een gedraaide prothese aan de rechterborst,ben op controle geweest en nu een afspraak met de firma dr bij op de agenda..

sinds de draaing durf ik niet meer zonder bh te slapen of wat dan ook,van het weekend wel gedaan en t ging weer mis.

mn rechterborst hangt ook wat meer en is minder stevig dan de andere kant waardoor op mn zij slapen zonder bh erg naar is,dit is iets dat ik wel al vanaf t begin ervaarde..

ik vraag me af of dit betekend dat t kapsel te groot is of omdat t gwn mis is gegaan met het inkapselen,en als ik opnieuw geopereerd word wie gaat er dan betalen?

is dit iets waar ik zelf weer voor zou moeten betalen?

Hoi Chalice,

wat naar dat er iets foutgelopen is. :(

Of je de tweede operatie opnieuw zelf zult moeten betalen hangt denk ik af van het ziekenhuis waar je geopereerd werd. In bepaalde ziekenhuizen wordt bij complicaties binnen het jaar de 2de operatie gratis uitgevoerd.

Indien dit niet het geval is kun je best eens naar de juridische dienst gaan van je ziekenfonds. Indien je kunt aantonen dat je opnieuw onder het mes moet door een fout van de pc, kan het gebeuren dat zij een beetje tussenkomen.

Ik hoop voor jou dat alles rap opgelost is.

Alvast veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je't mij vraagt is de pocket (holte die ze maken om de prothese in te plaatsen) te groot , of in ieder geval toch niet goed gemaakt en dat ligt dus aan de chirurg . Het is nml een preciesiewerk bij 't plaatsen van een anatomische prothese wat niet elke chirurg even goed lukt .

Of je een hersteloperatie zelf moet betalen hangt idd van de kliniek af .

Ik zou zeker eens contact opnemen om een afspraak te maken , consult 'ter controle' , bij de chirurg . Ik zou zeker niet zeggen aan de telefoon dat je denkt dat er iets mis is , dat vertel je best ter plaatse , dan kunnen ze jou toch al niet afwimpelen én er wordt naar gekeken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.