Ga naar inhoud

240 of 260cc ik weet het niet meer!


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik kom hier vandaag voor het eerst..

Afgelopen donderdag heb ik een consult gehad bij dr van dam in H'veen. We hebben direct een afspraak gemaakt voor 7 december voor een BV.

maar nu..... ik weet niet hoeveel cc ik wil.

Ik zit te twijfelen tussen 240 en 260.

Mijn maat is nu 75aa, ben 164 m lang.

Heeft iemand een idee waar ik ongeveer op uit zou komen als ik een mooie c zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoeveel cc je moet nemen om op een mooie C te komen, het verschilt zoveel bij iedereen. Ik zou met 400cc op een grote C kleine D komen, ik had 75B. Ik zit nu op een F :-) Heel blij mee hoor.

Maar 20cc is echt niets, zou me daar echt geen zorgen om maken. Ik zou eerder voor meer cc gaan als het kan met jouw borsten, het went heel snel en je wilt toch denk ik liever iets te groot dan te klein, tenslotte is het een hoop geld.

Succes.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Dat twijfelen hebben we allemaal gedaan! Ik zat toen des tijds te twijfelen tussen 350cc of 380cc maar blij dat ik voor de 380cc ben gegaan!!

Ik zou dus zeker zeggen ga voor de 260cc.

Ik denk dat 99,9% van de meiden hier dat jou zullen adviseren.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties!

de chirurg raade in eerste instantie 240 aan en ik zou dan thuis knoeien met die rijstzakjes. Hier kwam ik zelf op 260 uit.

maar.... nu zat ik beelden te zien van het programma "gewoon mooier", en daar viel die 260 behoorlijk uit.....pfff vind het wel moeilijk hoor.

bel maandag nog met de chirurg om te horen wat zij ervan vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zou gaan voor de 260 cc als dit past.

Heb mooie resultaten gezien van +/- 240 cc maar als je kunt kiezen voor een maatje groter zou ik dat wel doen.

Als je achteraf niet tevreden bent kun je in ieder geval niet denken van had ik maar...

Groetjes en succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook voor 260 gaan maar is ook te zien wat je zelf wil

bij mij was er 330 afgesproken maar had wel duidelijk gezegd dat het natuurlijk moest blijven. dus geen bolle aftekening bovenaan als je zonder bh staat. met push up heb je altijd die bolling. er is dan uiteindelijk 300cc ingegaan want dit was volgens pc het maximum. meer ging onnatuurlijke bollen worden. veel vrouwen vinden dit wel mooi en dat is iedereen zijn smaak natuurlijk. die 30cc bij mij is ook bijna niets maar pc wist wat ik wou en wat ik zeker niet wou.

zou dus nog eens goed bespreken met de pc maar als 260cc mogelijk is zou ik zeker voor 260cc gaan. ik had ook liever 330 gewild had het mogelijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens mijn consult werd ook 240cc aangeraden door de pc.

Hier twijfelde ik ook over.

Wilde niet dat het te klein of juist te groot was na de ok.

Op de ochtend van de ok, vroeg ik aan de pc als het groter kan en als het mooi staat wil ik dat!

Toen is het uiteindelijk 270cc geworden en hier ben ik heel blij mee.

Je went ook snel aan het aantal cc's.

Denk er goed over na, maak duidelijk wat je wil. De pc heeft hier veel ervaring mee.

Ik ben van een 75a naar een 75c/75d gegaan. Maar dit pakt bij iedereen anders uit.

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tijdens mijn consult werd ook 240cc aangeraden door de pc.

Hier twijfelde ik ook over.

Wilde niet dat het te klein of juist te groot was na de ok.

Op de ochtend van de ok, vroeg ik aan de pc als het groter kan en als het mooi staat wil ik dat!

Toen is het uiteindelijk 270cc geworden en hier ben ik heel blij mee.

Je went ook snel aan het aantal cc's.

Denk er goed over na, maak duidelijk wat je wil. De pc heeft hier veel ervaring mee.

Ik ben van een 75a naar een 75c/75d gegaan. Maar dit pakt bij iedereen anders uit.

Succes met je beslissing!

Suc6 met je bv. Ik zou ook voor 260cc gaan, maar het moet wel natuurlijk blijven.

Vraagje ik heb 75aa en krijg als het goed is 23 dec 430cc waar zou ik dan op komen :blush: wilde ook een c maar vond de kleinere prothese niet staan ben namelijk vrij lang (178cm) Mijn pc kijkt of er geen randen te zien zijn en als ze natuurlijk vallen komt er 430 cc in, maar nu zie ik dat sommige met 270cc al op een 75c/75d zitten. dus nu ben ik wel benieuwd waar ik dan op kom met deze maten. Is er iemand die de zelfde maten heeft en op welke maat ben je dan uitgekomen :blush:.

groetjes kleintje13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kleintje,

Ik heb nu een 80aa en mij is verteld dat ik met 380cc op een c cup uit zal komen.

Het hangt natuurlijk wel helemaal van je bouw ed af. Maar nu even je even een kleine indicatie.

Succes met je beslissing!

Liefs,Mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kleintje,

Ik heb nu een 80aa en mij is verteld dat ik met 380cc op een c cup uit zal komen.

Het hangt natuurlijk wel helemaal van je bouw ed af. Maar nu even je even een kleine indicatie.

Succes met je beslissing!

Liefs,Mir

Bedankt voor je reactie, denk dat ik dan op een grote c uit kom dat is mooi :1bouncingboobs:

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.