Ga naar inhoud

Itsme verlaat het B.f


itsme78

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na een tijdje twijfelen heb ik toch de keuze gemaakt me van het b.f terug te trekken.

Vooral omdat ik het gevoel heb dat het veranderd is, en persoonlijk niet meer de ruimte ervaar mijn mening neer te kunnen zetten . Een enkeling voelt zich geroepen mij daarbij in mn nek te hijgen . OOk vind ik niet een ieder eerlijk en oprecht met haar/zijn verhaal.Dat heb je overal natuurlijk,maar daar vind ik een forum als deze geen plek voor,als je de boel voor de gek wil houden zoek dan een of andere chatbox uit.

Ik kan goed tegen kritiek en ga graag de discussie aan , maar het moet wel een doel hebben ten gunste van anderen en dames die informatie zoeken mbt een bv/wissel etc.

Dat is nou eenmaal het nadeel vd digitale wereld, het is zo makkelijk elkaar aan te spreken,want je weet toch niet wie je voor je hebt, maar het is nog maar de vraag of ze ih echte leven ook zo welbespraakt/dapper zijn.

Afijn,jullie merken,een hoop irritatie bij mij , dat overheerst helaas de leuke topics hier. Ik ben toch 1 vd "oudgedienden" hier,de meesten vertrekken na een geslaagde operatie sneller ( hetgeen ook heel begrijpelijk is) , ik was dan wel geen dagelijkse reageerder met ontzettend veel posts, maar hoopte een aantal te kunnen helpen bij keuze"s en problemen met de bij mij bekende ervaringen en info.

Gelukkig zie ik ook nog veel gezelligheid en samenhorigheid ( zie bijv. het hottopic van Linx voor een te winnen shoot waar velen massaal in meegestemd hebben) en zitten er nog een paar vrouwen met veel kennis en ervaring die dit ook al jarenlang delen met jullie.

Maargoed, ik wil open kunnen communiceren op dit forum en zowel positieve als negatieve feedback kunnen geven met woorden waar ik echt wel eerst over nadenk voor ik ze neerzet, en deze ruimte ervaar ik dus niet meer.

Ik hoop dat een ieder die nog een operatie te gaan heeft hier gaat vinden wat zij zoekt en een ieder die al geweest is ( pas of langer gelee) een goed herstel en mooie ( droom ) borsten toe, en verder ook alle goeds.

Er zijn een paar dames met wie ik meer contact/feeling had en deze wens ik alle goeds toe met complicatieloze boobs.Voor jullie toch even deze speciale noot :116:

Ik ga een moderator benaderen om eind komende week mijn account te verwijderen,zodat als iemand nog wil reageren hier de ruimte voor heeft.

Het ga jullie goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik hoop dat je ooit je Droom BooBieS zult krijgen waar je zo naar verlangt, je verdient dit echt. Veel succes met alle dingen die nog op je pad zullen komen.

Veel liefs Shaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ,

ik ben de mod die door Itsme78 benaderd is en vind deze hele zaak erg jammer .

Sinds de oprichting van dit forum ben ik erbij en zie hier vaak verschillende menigen .

Met sommige dingen hier op het forum heb ik ook geen feeling dus : die leg ik naast me neer en laat dat aan anderen over . Er zijn zeker meningen die ik totaal niet snap maar we zitten dan ook allemaal anders in elkaar zeker . Daarbij komt dat woorden hier soms anders geïnterpreteerd worden dan dat ze bedoeld zijn . Ik snap wel dat het niet fijn is om zo te wikken en te wegen voor je hier iets neerzet zonder daarbij anderen tegen de schenen te stampen . Ik heb dat in het echte leven ook ervaren en dat vreet energie .

Dus , lieve itsme78 : leg die dingen die je irriteren naast je neer . Neem desnoods even afstand maar verlaat ons niet voorgoed ! Daar ben je veel te waardevol voor hoor , we houden je nml graag hier !

*nota : accounts worden niet verwijderd (lees hier meer)

mvg , B-Cupje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itsme !!! ik vind dat de moderator gelijk heeft, niet weggaan!! neem anders gewoon ff een pauze van het forum!

jouw mening is erg belangrijk, we kunnen je hier niet missen hoor!

in ieder geval wil ik je een superfijn leven toewensen en sterkte met alles!

Bedankt voor je bijdrage en ik hoop toch dat je op termijn terug komt...

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames,

Bedankt voor jullie fijne reacties.

B-cupje heeft mij idd in een pb ongeveer hetzelfde gezegd als hier geplaatst. Zeker fijn om te lezen.

Het lukt me dus momenteel niet om bepaalde reacties/berichten/meningen naast me neer te leggen,zonder mijn reactie hier op te geven danwel laten weten.

Enja,het is hier te vergelijken met het dagelijks leven, velen kun je goed mee,maar sommigen irriteren je . Alleen kan je dan rechtstreeks de discussie met iemand aangaan en dan is het vaak ook snel "klaar".

Einde vd week stop ik er dus mee. Of dit definitief is,of zoals b-cupje adviseerd een tijdelijke afstand weet ik nog niet.Dat zal de tijd leren.

Maar mezelf een beetje kennende is klaar ook echt klaar.

Heeft niks met heel veel leuke en goede vrouwen hier te maken,en ik gun een ieder dan ook dat dit een heel informatief ( en gezellig) forum blijft waar op heerlijke en ozo welkome vrouwelijke prietpraat na,ook zeker het niveau hoog blijft, met ruimte voor een eerlijke mening,of die nou positief of negatief uitpakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je keuze Itsme. Negatief commentaar kan hier echt niet gewaardeerd worden, sowieso heb ik persoonlijk zelf het idee, hoe groter de boobs hoe mooier ze zijn volgens de meesten hier. Ik vind het niet mooi maar owee als je dat uitspreekt.

Ik reageer gewoon amper meer, kijk af en toe op het forum en de galerij en thats it :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop stiekem dat het een korte pauze wordt! Je bent namelijk wel een toevoeging voor het forum meid.

Ik vind dat iedereen zijn/haar "persoonlijke" mening moet kunnen uiten. Wat de één mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden, dus vind dat dat gewoon geuit moet kunnen worden.

Als jij groot niet mooi vind Miss Duck, vind je het niet mooi en moet je dat ook kunnen uiten vind ik wel. Bedoel staan zoveel prachtige boobs hier in de galerij vind ik met een c/d cup. Zo vind ik ook dat itsme haar mening moet kunnen uitspreken... Iedere mening is persoonlijk of dat nu uit smaak/voorkeur of feiten is... daar is het natuurlijk wel een forum voor... en het zou de wereld wel erg eentonig maken als we allemaal dezelfde smaak en/of ideeën zouden hebben ;)

Nou itsme, ik hoop gewoon dat je terugkeert of af en toe toch nog eventjes komt neuzen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaiiii Itsme,doet me zeer je bericht te lezen zeg!

zo jammer,maar ooh wat begrijp ik je reaktie goed,dat is voor mijn zelfs de reden bijna geweest hier ook te stoppen,maar goed,ik strijk dan weer over me hart en wil toch steeds keer op keer weten hoe iets strand om het zo te zeggen,mijn nieuwschierigheid wint t dus van alles eromheen.

ik hoop dat je toch niet echt definitief opstapt,maar als dat wel zo is,zou ik dat erg jammer vinden,want ik vond je reaktie,s en meningen altijd informatief en zeker altijd stof tot nadenkenrolleyes.gif

p.s jij weet me te vinden buitenom forum hier6.gif

het gaat je goed Itsme71.gif116.gif71.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Itsme,

Vind het ook erg jammer dat je misschien definitief van het forum afscheid zou nemen meid, je bijdragen waren zeker altijd informatief, goed overdacht en getuigend van oprechte bezorgdheid! :( Zou ook zeggen neem even een pauze en als je terug komt zijn er weer een boel andere meiden hier te vinden dan diegenen waar je je nu aan irriteert, maar begrijp je zeker wel!:blush:

Mocht ik je niet meer lezen, want ben hier ondertussen ook weer minder vaak te vinden dan wens ik je iig het allerbeste toe en dat je ooit ook mag krijgen wat je graag wilt op boobvlak!

Veel liefs en knuff, Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He?????? Its me wil weg???:102:

Dat zou ik niet zo leuk vinden,maar ja wie ben ik om dat tegen te houden .....:huh:

Zou het ook erg jammer vinden,jij bent juist eentje die gewoon de waarheid durft te zeggen en een

confrontatie gewoon aan gaat indien nodig.

Er zijn er maar weinig die dat echt doen of durven,dus je hoort r gewoon echt bij! :86:

Ga je toch weg,dan wens ik je wel heel veel geluk toe ,maar stiekem hoop ik dat je nog blijft hoor.:125:

Liefs Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Ja Vlinder, ik mag graag discusieren :rolleyes: , maar merk dat niet iedereen daarvan gediend is en tegenkan.

Nou kan ik denken: dat is hun probleem en er "scheit" aan hebben,of zoals vele lieve dames hier opperen tijdelijk afstand nemen, maar merk toch dat het mezelf een beetje gaat vervelen de laatste tijd,zeker als het toch tegen dovemansoren is gezegd ( getypt)

En merk tevens dat daardoor sommige topics ook wel uit hun verband gerukt worden ( vbld dr van Onselen berispt), en dat is natuurlijk ook niet altijd even leuk/ de bedoeling.

Het is meer mijn gevoel erbij,ben er dus een beetje zat van eerlijk gezegd, ook al vind ik het zeker jammer dat ik ook de leuke berichten en leuke dames niet meer tref ( wat nog steeds een overgrootte meerderheid is mijn inziens)

Ach,wie weet kom ik over lange tijd nogeens langswaaien,maar ga voor nu vanaf vrijdag dus down under :100:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.