Ga naar inhoud

Mannen na de bv


Myairbags

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Zoals jullie weten misschien heb ik helaas het pech gehad dat mijn vriend niet zo blij was in eerste instantie met mijn bv... Nu het heeft plaats gevonden en hij als een blaadje aan de boom is gekeerd, ontzettend veel voor me doet, goed ondersteund en me vooral lief uitlacht als ik soms crepeer van de pijn evenals me vriendelijk herinneren wie de operatie ook al weer wilde ondergaan... Borrelt bij mij de vraag toch hoe het is om weer voor de eerste keer sex te hebben als de zes weken voorbij zijn?

Hij pest me nu al wanneer hij aan mij verneemt dat ik behoorlijk zijn in sex heb, met het feit dat ik nog 5 weken te gaan heb..

Dus bij deze de vraag dan jullie hoe beviel de sex na zo'n lange tijd?

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had me eerlijk gezegd niet gehouden aan die 6 weken, volgens mij was het 2 weken. Maar de mannen vinden het geloof ik toch allemaal wel erg interessant ook al zijn ze er misschien in het begin niet echt een voorstander van ;)

Denk als je na 6 weken weer mag dat je er toch wel een feestje van gaat maken :P want je voelt je toch zelfverzekerder met je nieuwe boobies en je bent er trots op toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken zonder sex ?! OMG ! :wacko:

Denk dat het bij mij na 3 dagen 'prijs' was ! Natuurlijk , aan je borsten moet ie dan niet zitten , dat is duidelijk ...

Ik had gewoon de sportbh nog aan en een topje erover (het oog wil ook wel wat :rolleyes:) meer moet da ni zijn :131:

Zoek gewoon een lekker standje hé , zodat je boobs niet te hard 'wiebelen' , je ondervind vanzelf wat gaat en wat niet :38:

Wat fijn voor je dat je vriend snel bijdraaide maar dat had ik wel verwacht :)

nog topics ivm sex na bv :

hier en hierzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de eerste week echt geen behoefte aan sex, die week erna wel, maar als ik eraan dacht hoe ik erbij zou liggen ging die zin snel weg. Na twee weken toen ik wat mobieler was kwam het er toch van. 6weken zonder sex is toch niet uit te houden. Er zijn genoeg manieren dat je het gewoon kan doen, maar je borsten niet belast dus zoek dit samen uit en zeg wel dat hij niet uit enthousiasme je borsten moet vastpakken, hihi.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! waarom zo lang wachten?? hebben wij niet gedaan hoor, paar daagjes en toen hebben we het voorzichtig geprobeerd, natuurlijk mocht hij toen nog niet aan de borsten zitten, want dat is dan nog veel te gevoelig!

Dat komt vanzelf goed trouwens, dat merk je snel genoeg, wanneer de borsten weer mee kunnen doen in het liefdesspel!! en dan heeft het WEL een extra dimentie, omdat je jezelf mooier voelt, je man je ook mooier vind

en maar WAT GRAAG er lekker aan wilt zitten!!

succes en geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie en voel moet het wezen....

En wat betreft het bijdraaien, als ik zeg dat hij hey best mag voelen aangezien ik geen pijntjes voel kijkt hij me scheef aan denk dat het nog even moet wennen haha

Tis wat met die zelfdenkende mobieltjes van tegenwoordig.. Sorry voor de spel fouten

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen gewoon doen wat goed voelt..

ik had na enkele dagen gewoon weer sex met mijn mannetje...

maar mijn boobs bleven buiten beschouwing.

ik moet zeggen nu na 5 mnd po doen ze wel mee, maar heel fijn vind ik het niet, het gevoel is zo anders... dat vind ik echt het enige nadeel aan mijn BV

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.