Ga naar inhoud

HOE HOORT EEN GOEDE BH TE ZITTEN??


jolly

Aanbevolen berichten

Moeten de beugels bijvoorbeeld, goed tegen je huid aanzitten? ik bedoel precies in het midden van de bh, bij je decollete, moeten daar de beugels tegen je huid aan, of mag het wel wat afstaan?

Ik weet inmiddels dat je bandmaat redelijk strak moet zitten, dat de cup goed over de borst moet zitten en goed aansluiten op de borst... Dat je niet nog extra boobs aan de zijkant van je bh moet hebben...

Mijn onderwijdte is nu 80 en boven 102.. ik draag 80E van Honkemoller maar die kan ik niet strak genoeg zetten (bandmaat) ik heb dan het gevoel dat de bh wat afzakt...

pas ik een 75 E dan krijg ik weer boobs die er aan de zijkant uitpuilen......

IK WIL NOU WEL EENS EEN GOEDE BH VINDEN

wie heeft er tips??

thanks girls!!

p.s. heb ook wel eens gedacht om eens 75F te proberen, maar die maat heb ik in de winkel nog niet kunnen vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jolly,

Bij mij zitten de beugels helemaal tegen m'n huid aan :)

Ik heb een bovenwijdte van 100cm, onder 78cm en ik draag een 75F

En die zit perfect om het wijdtste haakje :101:

Succes met de zoektocht naar 75F! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn 70F bij de hunkemoller gekocht!

Daar hebben ze leuke en niet dure BH's in grotere maten. En ze helpen je met passen!

Daar vind je vast je maat!

Oja bij mij zitten de cups/beugels precies om mijn borst. En sluit overal mooi aan, ook tussen de borsten.

Ik heb 1 bh maat 75E, en die sluit niet goed aan op mijn huid met de beugels, die zweeft zeg maar tussen mijn borsten.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jolly,

Bij mij zitten de beugels helemaal tegen m'n huid aan :)

Ik heb een bovenwijdte van 100cm, onder 78cm en ik draag een 75F

En die zit perfect om het wijdtste haakje :101:

Succes met de zoektocht naar 75F! :71:

Liefs :116:

hoi KIKI! ja ik was in de veronderstelling dat de beugels ook in het midden strak tegen de huid aan moeten zitten, maar met passen bij Honkemoller zij de verkoopster dat dat niet perse hoeft???

nu ben ik in verwarring!! eerlijk gezegd geloofde ik haar al niet hoor, het was nog een jong meisje en misschien wist ze het niet zeker .....

misschien kan ik het volgende keer beter aan haar collega vragen, ben benieuwd wat zij zegt!

ik denk dat ik op zoek moet naar een 75F, dus dat ga ik binnenkort eens proberen!

thanks! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een bh past, en dus aan hebt, moet je je armen hoog in de lucht steken.

als de beugels dan blijven aansluiten onder je borst,

is dit de goede bh.

thanks!! dit is een tip waar ik echt wat aan heb!! dank je wel hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.