Ga naar inhoud

litteken contras - > garantie?


esie21

Aanbevolen berichten

hai dames

ik had een vraag ik heb echt enorm last van litteken contrast je voeld mijn littekes gewoon mijn boobs zijn prachtig maar de littekes zijn afscheuwlijk, ik zit hier echt heel erg mee. zo een 3 maanden geleden ben ik terug gegaan naar dr Kruppa en die vertelde mij dat ik 28 februari weer moet bellen voor een afspraak dan ben ik 12 maanden po 1 jaar dus. mijn vraag nu was dus weten jullie of dit wordt vergoed of dat ik het dan moet betalen want ik moet er zowizo echt iets aan doen want het ziet er niet uit het is rood dik en hard zo lelijk. :wacko:

ik ben op 28 februarie 2011 geholpen bij accz kliniek in bocholt door dr kruppa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik, als ik jou was.... begin februari een consult plannen, dan zit je nog binnen het jaar po.

Beter voorzichtig dan 'vol vertrouwen' anders zeggen ze dadelijk "jaaaaa maar u bent het 1e jaar al voorbij"

Ik zou haast zeggen 'garantie' maar ergens ligt de grens natuurlijk. Het ligt echt aan de kliniek zelf of ze hier coulant in zijn of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net as jou baalde ik van mijn littekens!!

Maar nu ik 1 jaar en 4 maanden ben voel ik ze niet eens meer en worden ze lichter :136:

Mijn arts wilde als ik niet tevreden was gewoon mijn litteken verbeteren hoorde dus bij de garantie!

Ben benieuwd meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.