Ga naar inhoud

gevraagd ervaring : voor de spier.


Aanbevolen berichten

hey allemaal,

Heb al veel gelezen op de forum en maar eens besloten er zelf ook een te maken.

Zelf wil ik heel graag een borstvergroting, ik heb opzich al redelijk wat alleen het klopt gewoon niet ... mijn linker borst is kleiner als mijn rechter . denk dat het een b en c is...

Vroeger viel het me niet heel erg op maar de laatste paar jaar stoort het me heel erg als ik foto s zie of als mijn vriend alleen maar in de rechter (knijpt) of zegt wat is dat toch een lekkere tiet ja even raar om te zeggen maar dan ga je er zelf ook heel erg op letten en je er gruwelijk aan storen.

Dus de keuze gemaakt om een borst vergroting te doen ( voor mezelf als eerste natuurlijk)

wil zonder onzekerheid voor de spiegel staan en lekker naar de sauna kunnen gaan en doen wat ik wil zonder met die onzekerheid rond te lopen.

nu heb ik 28 november een consult bij de wellneskliniek in belgie. toch twijfel ik hier wel over aangezien ik wel een echte angshaas zijn en er niet tegen zou kunnen als ze lopende band werk gaan verrichten, vind persoonlijke aandacht ook heel belangrijk!

nu ben ik aan het kijken bij be clinic en denk dat ik hier ook een consult voor ga aanvragen.

misschien heeft iemand tips voor angst hazen als ik ?

Nou de vraag waar mijn topic over gaat:

Ik ben werkzaam in de zorg in een kleine team, het is redelijk zwaar werk en vaak altijd met de armen.

Ik kan geen 3 weken vakantie nemen nu en ze doen al moeilijk over 1 week vakantie , en wil mijn baan niet op het spel zetten.

Dus ik hoop dat als ik een afspraak heb 1 week krijg en anders wordt het ziektewet ben ik bang ... iemand hier ervaring mee?

Nu mijn echte vraag : ik heb gelezen dat als je voor de spier de prothese aan laat brengen je veel minder pijn hebt en weer snel aan het werk bent ?

Is dit waar en heeft iemand ervaring met een prothese voor de spier ?

aangezien ik al wel wat heb denk ik dat dat geen probleem moet zijn maar hoor graag de verhalen ervan....

Nou een heel verhaal en hopelijk komen er wat ervaringen die mij erg zullen helpen ...

op naar de consults en hopen op een afspraak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Butterfly,

Welkom hier op het forum! :D

Ik heb m'n protheses voor de spier laten zetten en ik was de volgende dag (met pijnstillers) al weer naar de tandarts gegaan voor een halfjaarlijkse controle.

Daarna ben ik nog eventjes de stad in gegaan om een kopje koffie te drinken met m'n vriend.

5 dagen later was ik al weer achter de kassa aan het werk (ook met pijnstillers)...

Toch kreeg ik van dr. Nio te horen dat het werken niet erg verstandig was i.v.m. kans op nabloedingen, maar die heb ik gelukkig niet gehad :rolleyes:

Heel veel succes met jouw consults! :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal,

Heb al veel gelezen op de forum en maar eens besloten er zelf ook een te maken.

Zelf wil ik heel graag een borstvergroting, ik heb opzich al redelijk wat alleen het klopt gewoon niet ... mijn linker borst is kleiner als mijn rechter . denk dat het een b en c is...

Vroeger viel het me niet heel erg op maar de laatste paar jaar stoort het me heel erg als ik foto s zie of als mijn vriend alleen maar in de rechter (knijpt) of zegt wat is dat toch een lekkere tiet ja even raar om te zeggen maar dan ga je er zelf ook heel erg op letten en je er gruwelijk aan storen.

Dus de keuze gemaakt om een borst vergroting te doen ( voor mezelf als eerste natuurlijk)

wil zonder onzekerheid voor de spiegel staan en lekker naar de sauna kunnen gaan en doen wat ik wil zonder met die onzekerheid rond te lopen.

nu heb ik 28 november een consult bij de wellneskliniek in belgie. toch twijfel ik hier wel over aangezien ik wel een echte angshaas zijn en er niet tegen zou kunnen als ze lopende band werk gaan verrichten, vind persoonlijke aandacht ook heel belangrijk!

nu ben ik aan het kijken bij be clinic en denk dat ik hier ook een consult voor ga aanvragen.

misschien heeft iemand tips voor angst hazen als ik ?

Nou de vraag waar mijn topic over gaat:

Ik ben werkzaam in de zorg in een kleine team, het is redelijk zwaar werk en vaak altijd met de armen.

Ik kan geen 3 weken vakantie nemen nu en ze doen al moeilijk over 1 week vakantie , en wil mijn baan niet op het spel zetten.

Dus ik hoop dat als ik een afspraak heb 1 week krijg en anders wordt het ziektewet ben ik bang ... iemand hier ervaring mee?

Nu mijn echte vraag : ik heb gelezen dat als je voor de spier de prothese aan laat brengen je veel minder pijn hebt en weer snel aan het werk bent ?

Is dit waar en heeft iemand ervaring met een prothese voor de spier ?

aangezien ik al wel wat heb denk ik dat dat geen probleem moet zijn maar hoor graag de verhalen ervan....

Nou een heel verhaal en hopelijk komen er wat ervaringen die mij erg zullen helpen ...

op naar de consults en hopen op een afspraak...

Hoiihoii

Ik ben ook bij de beclinic geopereerd en heb dual plane gekregen. Ik ben superrrr kleinzerig hihi dus dacht eerst ook voor de spier, uiteindelijk heb ik zoiets van als ik het doe doe ik het goed! En ik ben nu 6 dagen po en heb al de hele dag rond gelopen op beverwijk en net op stap geweest hihi. Heb eigenlijk helemaal geen last gehad alleen de eerste 3 dagen. Nou succes met je keuze en beclinic is echt een aanrader heel fijn en geruststellend.

Fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn prothesen ook voor de spier.

je mag 6weken niet met de ellebogen boven je schouders uitkomen,en je mag tot een kleine 10kilo tillen,met de ellebogen tegen je zijlichaam aangehouden.

ik deed na 4dgn alweer autorijden en me werkzaamheden in de administratie.

in de zorg mag je wle uitkijken,is vaak best pittig he,ik heb vroeger in de zorg gezeten,bij gehandicapten,erg zwaar,en veel tilwerk ook,dus weet niet hoe dat bij jou zit.

als je je aan de herstelregels houd,komt het zeker wel goed,rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ! Heel erg bedankt voor de reacties ! Doet me goed ik ga morgen een afspraak maken bij be clinique dan heb ik 2 consults , en dan kiezen :) heel spannend allemaal ben wel bang voor de narcose je hoort af en toe rare verhalen , ik heb vroeger al een narcose gehad en v

Dacht dat ik dood ging toen ze dat spul in spoten voelde het helemaal brandend naar boven stromen en begon angstig te worden en weg was ik haha . Ik heb 1 week vakantie in februari gevraagd dus hopelijk kunnen ze gelijk de eerste dag opereren .. En daarna maar ziekte wet ofzo .. Doen namelijk erg moeilijk op het werk en ben bang als ze weten waar het voor is ze me helemaal geen vrij geven apparte mensen helaas :( maar goed . Toch hoop ik voor de spier te kunnen krijgen en net zo een geluk heb als jullie :) super spannend ! Als ik mb afspraak heb zal ik het hier bij houden super gevoel krijg je hier omdat jullie hetzelfde gehad hebben of ondergaan en het begrijpen ! Iemand nog slechte ervaring gehad met narcose ? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor de spier en ben heel blij met deze keuze.

ik ben 6 weken thuis geweest van mijn werk aangezien ik nogal trek- en sleurwerk heb. je mag idd niet zwaar tillen dus in zorg zal dit mss wel een probleem zijn tenzij collega's en werk hiermee rekening kan houden. ellebogen niet boven schouders is ook al gezegd. verder werd door pc me afgeraden te stofzuigen, strijken,... alles waar je veel armbewegingen heen en weer maakt. pijn heb ik vooral de eerste dagen gehad en tot 2 weken po voelde ik echt wel dat ik moest letten op mijn bewegingen. verder had ik geen last meer en moest ik me dwingen niet te veel te doen. dit is ivm het inkapselen van de prothese (vlieszakje rond de prothese eigelijk).

ik denk dat je dit ook best met pc bespreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord ! Ja 6 weken vakantie nemen gaat dus echt niet bij ons en zou ook nog graag van de zomer met mijn vriend op vakantie willen ... Vraag me af wat de wet van nu is voor de arbo .. Accepteerd hij het wel of niet als ziek zijn ?? Kent iemand die wet ? Ik kan namelijk niets duidelijk vinden op internet de een zegt dat jr je ziek mag melden en de ander zegt weer van niet ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had geluk dat ik in fabriek werk met 4 weken collectieve sluiting. had dus 4 weken verlof en 2 weken ziekte door operatie. mijn leidinggevende heb ik enkel verteld van operatie en meer moest die ook niet weten. de personeelsdienst heeft wel mijn doktersbriefje gekregen en daar stond wel borstvergroting op vermeld. nooit geen gezever door gehad en volgens mijn vakbond (ik ben belgie) had ik recht op ziekte hiervoor. ik denk nu wel had ik 6 weken ziekte gehad ze er mss wel meer problemen van zouden gemaakt hebben.

heb ook nooit duidelijk antwoord gevonden op internet over rechten en plichten bij cosmetische ingreep maar volgens vakbond had ik recht op ziekte. ik ben wel nog interim dus hadden ze hier probleem van gemaakt konden ze altijd andere reden opgegeven hebben voor eventueel ontslag. heb hier heel veel over opgezocht en gepiekerd.

als ik je berichtje lees ben je van nl. heb je nergens instantie waar je dit aan kan vragen. arbeidsgeneesheer heeft bvb ook zwijgplicht of vakbond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.