Ga naar inhoud

lymfeklier onder oksel


goas

Aanbevolen berichten

Gast 2bloemkooltjes

heeft er iemand al eens een gezwollen lymfeklier gehad onder de oksel?

zo ja; was het ook zo pijnlijk?

is het vanzelf weggetrokken ? of medicatie moeten nemen.

Ja in me nek dit jaar, helemaal in de ziekenhuis malle molen gezeten..

Even kijken of antibiotica werkt.

Meestal is het niets maar houd het in de gaten. Bij mij hielp ab niet, maar maak je niet te snel zorgen.

Uiteindelijk was het bij mij ook niets, somige melsen hebben het snellen, volgens de internist.. Suc6

Beetje pijnlijk was ik vergeten te zeggen. Bij mij slonk het en werd plots weer groter

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI < JA daar heb ik al een tijd last van! nu niet meer pijnlijk, het is onderzocht met o.a. een echo en zou vanzelf moeten wegtrekken,

gek genoeg leek het ff weg te zijn vlak na de BV!!! maar dat was helaas niet zo, verder geen last van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Ook ik heb echo gehad, maar ze konden er niet echt in vinden. 99 van de 100 keer is het onschuldig vedtelde de internist, houd het in de gaten.

Kan je nek voorkomen, liezen oksels en binnen achrer de longen. Bij mij waren er ook xrays gemaakt. Niets te zien maak je niet te druk. Vraag even je ha. Weet niet meer hoe het precies is maar aan de vorm glad bobbeltje of afwijkend zit een verschil in. Vraag het even naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.