Ga naar inhoud

Chelsea : 24 september 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast chelsea

Aanbevolen berichten

Hallo,

Aangezien mijn vrouw geen held is in het voorstellen neem ik (haar man) de tijdelijke honneurs waar.

Hopelijk schrikken jullie hier niet van omdat het borstenthema toch echt een vrouwen ding is.

Mijn vrouw loopt al met het idee rond om haar borsten te verbeteren vanaf haar 20e . Nu ze dan het nieuwe 30 heeft bereikt (42 jaar en geloof mij je zou het haar niet geven! :wub: ) heeft ze verleden week een consult gehad bij dr Visser. Aangezien het consult kort en krachtig was hebben we toch nog wat vragen en kunnen we jullie advies en ervaringen zeker meenemen.

Zoals het er nu naar uitziet gaat mijn vrouw (67 kg 1.75 meter )van een A cup naar een C cup en zullen de silliconen onder de borstspier geplaatst worden via een sneetje van ongeveer 4 cm onder/in de borstplooi.

En wees gerust dames, de antwoorden komen wel van mijn vrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

tof hoor van je!

Ik zou de operatieverslagen eens rustig na gaan lezen. Dan weet je precies wat jullie te wachten staat.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom chelsea

Ik ben ook niet zo goed met schrijven. nederlands is niet mij moedertaal. maar mij man heb hier echt geen zin om voor mij te gaan schrijven :mellow: dus dat doe ik maar zelf. ik vind heel lief dat je voor je vrouw wil doen.

Zoals anomiepje zegt. je kan de operatieverslagen van ons lezen. ik ben in Amsterdam geopereerd en PC R.Vonk is voor mij goed aanteraden. ik ben super blij mee. hij weet presies wat bij een vrouw hoord. bij mij is wel op de spier geplaatst (minder pijn tot geen pijn). ben van een A naar een C cup gegaan. als jullie nog vragen hebben gewoon doen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hahahaha, nou ik vind het prachtig dat je je vrouw zo steunt!!

Top vent!

Er zijn hier genoeg meiden die door Dr. Visser geholpen zijn, dus lees en bekijk maar eens wat foto's.

Succes!

Hieronder kunnen jullie !samen! mijn borsten bewonderen.

Wel gemaakt door een ander!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chelsea en man,

Top van je dat je je vrouw zo steunt!!

Ik ben zelf geholpen door Dr Visser.En ik kan je zeggen alleen maar lof voor de vrouw.Ik vond het consult ook erg kort en krachtig,maar was zelf goed voorbereid dus wist al erg veel.

Je kunt mijn foto's bekijken als je wilt,stuur je dan wel een pb met ww.

Als je vragen hebt wil ik ze graag voor jullie beantwoorden,als ik kan natuurlijk.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Ja dames ik heb het heel erg getroffen met mijn mannetje. :57: Hij is zelf nogal Forum-minded (vooral bij auto's) en vond dat ik er nu ook aan moest, daar dit Borstenforum als vraagbaak is opgezet. Super-initiatief. Maar ik zelf ben meer van de kijk uit de boom.

Ik heb nu een weekje goed nagedacht over de BV en heb vanochtend gebeld voor een datum.

Die is echt nog op termijn omdat de vakantieperiode voor de deur staat. Er waren nog maar een paar data voor de vakantie van de Wellnesskliniek dus heb ik gekozen voor erna. Zelf heb ik ook niet zo'n haast. Liever na mijn vakantie dan midden in mijn vakantie met alle nadelen van dien.

De datum die het nu is geworden, op mijn verzoek, is donderdag 24 september.

Het lijkt nog heel ver weg maar uit ervaring weet ik dat de tijd vliegt. :148:

Nu kan ik mezelf er helemaal op gaan voorbereiden, en zal jullie foto's eens allemaal gaan bewonderen.

Groetjes

Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Chelsea en man,

ik ben ook geholpen door dr visser in de wellness te genk en het is echt een aanraader ik ben tot nu toe zeer tevreden het is nu 6 dagen geleden en ik voel me prima mijn borsten worden ook met de dag mooier en zachter.

heb je vragen stel ze gerust.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik ben ook op consult geweest bij dr. visser, en mijn bv staat gepland op 10 september!!

Het consult was idd kort, wat heb je en wat wil je haha.

Maar ik heb wel hele goede dingen gelezen over dr. visser hier op het forum.

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo dames,

Een hele tijd geleden (23 juni) ben ik voor een consult geweest bij dr. Visser in de Welnesskliniek. Na een kort maar krachtige beoordeling van haar stond ik weer buiten en moest e.e.a. toch even laten bezinken. Dr. Visser kwam erg kordaat over en ik had toch nog wel wat vragen. Toen heeft mijn man mij lid gemaakt van dit forum. Ik heb vooral de operatieverslagen gelezen. Na de definitieve datum te hebben vastgesteld op 24 september heb ik mezelf niet zo vaak gemeld via dit forum. Toch vond ik de verslagen wel erg prettig als voorbereiding op mijn eigen BV.

Vandaag 27 september heb ik al t weer bijna 3 dagen achter de rug.

Ook ik wil mijn ervaringen graag delen met andere forumleden.

Dinsdag 22 september werd ik gebeld door een dame van de kliniek dat ik op donderdag 24 september om 11.45 u verwacht werd.

Op woensdagavond heb ik nog wat foto's gemaakt van mijn 'oude boobs'. Bij alles wat ik deed dacht ik aan morgen. Het aftellen was begonnen. Die nacht heb ik goed geslapen maar was redelijk vroeg wakker. Gedouched en spullen klaargelegd. We wilden rond half 10 aanrijden dus vooraf de hond nog uitlaten en dan maar even nog op de bank. Omdat ik een raar voorgevoel had, nam ik mijn telefoon mee tijdens de uitlaatroute van onze bull. We waren de straat amper uit of mijn telefoon ging: de Welnesskliniek. Ik baalde omdat ik dacht dat ze de operatie gingen afbellen maar ze vroegen of ik niet meteen kon komen. Ik zei dat we nog zeker anderhalf tot 2 uur onderweg zouden zijn, maar dat was geen probleem. We zijn meteen in de auto gesprongen en om half 11 was ik in Genk. Na een kwartiertje mocht ik meteen mee naar de 3e verdieping om mijn borsten af te laten tekenen en voor de foto's (van voren, links en rechts). Daarna moest ik even wachten op dr. Visser die de tekening maakte. Ze heeft uiteindelijk gekozen voor links 275 cc (zou zijn 265 cc) en rechts 290 cc omdat dr. Visser dacht dat mijn borsten dan beter symmetrisch zouden zijn. Daarna ging ik naar mijn kamer op de 2e etage. Daar kreeg ik bijna geen tijd om naar de toilet te gaan en moest me meteen omkleden in een schort en operatiebroekje, muts op, badjas aan, zetpil erin en daar ging ik al naar de operatietafel. Ik had echt geen tijd om goed zenuwachtig te worden.

In de tussentijd heeft mijn man de medicijnen gehaald die voorgeschreven werden.

Op de operatietafel werd meteen een infuus aangebracht en de anesthesist zei: nu ga je slapen. Ik zag de lichten wazig worden en het volgende dat ik opmerkte was dat ik lag te ijlen in mijn bed in de recoveryroom. Er lag nog iemand meer wat wartaal uit te kramen, dat hoorde ik wel.

Toen ik wat meer bij was werd ik naar de kamer teruggereden en in mijn bed gelegd.

In plaats van dat ik rond 11.45 u aanwezig moest zijn, en rond 13.00 uur zou worden geholpen was ik rond 13.00 uur weer terug met mijn nieuwe boobs.

Er stond al een mooie bos bloemen, die had mijn lieverd voor mij neergezet.

Ik had meteen al behoorlijk wat pijn, wat ik zelf eigenlijk niet eens zo realiseerde. Mijn man ging meteen een verpleegster halen omdat hij vond dat ik er niet zo best uitzag. Zij heeft meteen een nieuw flesje vloeibare paracetamol aangeprikt. Na een anderhalf uur ging het wat beter, wel wat dizzy maar ik wilde toch graag naar huis. Mijn man zorgde voor blikjes vruchtensap en ik had wat van mijn eigen boterham gegeten voordat ik mocht gaan zittten en gaan staan. De verpleegster haalde het infuus eruit en ik mocht verder rondlopen. Nadat ik mijn sportbh had aangedaan en mijn man mij had aangekleed, mocht ik gaan. Ik had 2 sportbh's gekocht in de maat die ik dacht dat wel goed zou zijn: 75C maar ik werd helemaal onpasselijk van de druk op mijn ribben.

Omdat ik mijn implantaten onder de borstspier geplaatst heb gekregen, zijn mijn ribben waarschijnlijk gekneusd en dat geeft behoorlijk wat pijn.

Toen ik om 16.30 uur eindelijk thuis was, ben ik meteen nog een nieuwe bh gaan kopen. Ik kon de pijn echt niet meer dragen. Deze zat gelukkig wat beter.

Ik moet zeggen, de eerste avond was zeker niet geweldig. De nacht heb ik redelijk geslapen, maar dat komt omdat ik het gewoon ben om op mijn rug te slapen. Vrijdag was ook niet echt een toppertje. Ik had echt het gevoel of er een vrachtwagen over mij heen gereden was. Ik heb toch wel een paar keer gedacht: waar ben ik in godsnaam aan begonnen. Zaterdag heb ik gedouched en de verbandjes eraf gehaald. Dit gaf veel meer lucht maar ook een goede indruk van hoe het er uit ziet. Mijn nieuwe borsten zijn nu al echt heel erg mooi. En ze worden alleen nog maar mooier. Ook mijn man vindt ze helemaal super. Ook zijn de twee wondjes in de borstplooi onder in mijn borst nu al heel netjes. We hebben foto's gemaakt en als ik mijn nieuwe boobs nu vergelijk met mijn oude, kan ik bijna niet geloven dat dit de mijne zijn. Dr. Visser heeft superwerk afgeleverd. Je ziet nu al heel erg weinig van de wondjes. Geen enkel probleem met wondvocht of stollingen of wat dan ook. Gelukkig ging het toen ook al weer een stuk beter met de pijn.

Vandaag heb ik nog contact gehad met de dienstdoende verpleegkundige omdat ik een allergische reactie heb op de antibioticum. Ik moet er meteen mee stoppen en nu de komende dagen tweemaal daags temperaturen. Ik verwacht niet dat ik nog een ontsteking zal krijgen want zo voelt het niet aan maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. We hebben vandaag lekker leuke dingen gedaan en ik voel met al stukken beter. De ribben doen steeds minder zeer, het zware gevoel op mijn borst wordt ook steeds minder en ik kan al veel meer met mijn armen.

Ik ben erg blij dat zo'n kundige chirurg als dr. Visser mij aan mijn nieuwe boobs heeft geholpen. Ook al is ze no nonsense, ze weet absoluut waar ze mee bezig is en heeft bij mij superwerk afgeleverd. :127:

De komende week heb ik nog vakantie en ik ga er ook echt van genieten. Ik zal jullie nog op de hoogte houden en binnenkort plaats ik wat foto's.

Vragen en opmerkingen van jullie zijn welkom.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Allereerst van harte gefeliciteerd met je tweeling!!! :101:

Gelukkig dat het nu al wat beter met je gaat.

Ik ben 10 september geopereerd door Dr. Visser, en had ook 23 juni het consult.....

Alleen heb ik ze voor de spier, was net of er een olifantenpoot bovenop me stond haha

Maar dat duurde maar n paar dagen toen de tape eraf mocht ging het al n stuk beter!

Ik ben ook heel erg tevreden over Dr. Visser.

Rust goed uit, laat je lekker verwennen!!!

Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

nog een gelukkige vrouw door dr visser.

gefeliciteerd meid met je bortsen je zal er geen spijt van krijgen. zelf ben ik op é( juni geopereerd geweest door dr visser ook achter de spier en ben oook dol gelukkig.

rust goed uit en laat je verwennen

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Gelukkig gaat het al een stuk beter: de vrachtwagen is doorgereden en er is een Mini voor in de plaats gekomen. Ik voel me stukken beter, minder benauwd. Dat werd ook een stuk beter toen we erachter kwamen dat mijn man de bandjes van mijn bh strakker had gezet in plaats van mijn dringende verzoek om ze minder strak te zetten :92:

Toch was ik erg blij dat hij de eerste dagen thuis was om mij te verwennen.

Kan iemand mij zeggen wanneer ik deze sportbh's mag verwisselen voor de wat elegantere versies. Ik kan niet wachten! :43:

Nog een vraagje van mijn man: hebben wij ook meetings?

Aangezien hij veel op autoforums zit, wil hij graag een boobmeeting meemaken in plaats van zijn afgezaagde automeetings :45: .

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Na 6 weken mag je de sportbh uit overdag en een leuk bhtje aan doen, voor snachts zijn de meningen verdeeld. Ik deed niks meer aan snachts (opluchting!) maar ik hoor ook van mensen dat ze in de nachten nog wel een sport bh aan hadden.

Dit forum heeft nog geen meeting, wie weet in de toekomt maar dan wel zonder partner! haha!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ook erg blij met de bv.

Als ik nu naar mijn oude boops kijk, denk ik: had ik het maar veel eerder gedaan.

De laatste weken waren niet altijd even gemakkelijk, vooral tijdens het slapen, maar het is het helemaal waard geweest. :35:

Groetjes,

Chelsea

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chelsea

ik heb je foto's bekeken, en kan me voorstellen dat je superhappy bent! je ziet er heel mooi uit! ik wilde ook even kwijt wat een ontzettend lieve en attente man je hebt.

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nog steeds erg blij met mijn nieuwe boobs. :123:

Inmiddels ben ik bijna 4 weken verder. Heb tussentijds toch regelmatig wat ongemakjes gehad. Ik slaap nog steeds op mijn rug. Gelukkig doet het allemaal niet meer zo'n pijn. De eerste 3 weken had ik nogal wat last als ik lag alsof er dan druk kwam op mijn ribben en dan kreeg ik steken. Dat is gelukkig nu bijna weg.

Ik heb mijn sportbh nog steeds dag en nacht aan. Zal blij zijn als die 's nachts voortaan uit mag.

De eerste week waren mijn littekens heel netjes maar nu beginnen ze dikker en rood te worden. Heeft iemand hiermee ervaring?? :(

Of heeft iemand tips?

Groetjes,

Chelsea

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.