Ga naar inhoud

Vraag over double bubble...


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Drie weken geleden ben ik geopereed en heb druppelvormige protheses gekregen onder de spier.

Toen de hechtingen werden verwijderd viel het mij en m'n man op dat mijn linker borst een soort van dubbele plooi had aan de onderkant. Volgens de vrouw die de hechting verwijderde was dat normaal en kwam het ook door de tape die op de hechting zat. Maar inmiddels anderhalve week later is die plooi er nog. Er lijkt wel een harde rand onder m'n borst te zitten. En net of mijn eigenlijke borst daar op rust. Ik heb gebeld naar de kliniek en daar zeggen ze dat het normaal is en dat ik twee keer per dag onder m'n borst moet masseren. Dat het wel vier weken kan duren voor het weg gaat. Als het dan niet weg is moet ik terug komen...

Nu zag ik hier een foto van Vlindertje bij het topic double buble en haar foto komt overeen met hoe mijn borst eruit ziet. Nu is mijn vraag of iemand mijn verhaal herkent en me kan vertellen of het inderdaad weg te masseren valt... Ik weet dat ik nog maar drie weken po ben en dat er dus nog veel kan veranderen. Dat is ook waar ik op hoop! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.