Ga naar inhoud

wie heeft er ervaring met Sapph???


jolly

Aanbevolen berichten

Vraagje meiden hebben jullie ervaring met sapph bh's ?? ik zag in de v&d een bh van sapph waarin een extra verhoging/randje in de cup verwerkt zit, het zit net boven de beugel aan de binnenkant van de cup het is te klein om als opvulling te dienen, ik had het id dat het voor extra ondersteuning is, deze bh is in veel kleuren te krijgen, hij heeft een glanzende buitenkant en een klein zilver versierinkje tussen de cups. Hij kost 32,95 euro.

wie heeft deze bh??

ik wil graag weten of deze bh's goede steun verlenen, verder voelt de stof vrij prettig aan, ook vergeleken met de andere bh's van Sapph.

wie draagt hem al een tijdje??

ik heb nu al zoveel miskopen in mijn kast dat ik nu liever eerst jullie ervaringen hoor!

THANKS! :excl: :excl: :excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhmmm, deze ken ik niet.

Ik heb wel 2 bh`s van Saph. Ik vind ze heel fijn omdat dat de enigste bh`s zijn waar mijn borsten niet uitvallen vanwege die bandjes :1bouncingboobs: Enigste nadeel is (let daar wel op) ik heb ze met van die kruis bandjes in de nek, is moeilijk uit te leggen maar die bandje lopen over de bovenkant van de borst heen en gaan dan gekruisd in de nek. Maar deze zijn scherp en snijden dus in mn nek. Ik kan ze 1 dag aan daarna gaat het echt pijn doen. Maar je hebt ze ook waar alleen een bandje over de borst heen gaat. Ik hoop ze binnenkort niet meer nodig te hebben dat mn borsten dan in elke bh mooi blijven zitten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.