Ga naar inhoud

auto rijden


Rianne1977

Aanbevolen berichten

ik ben dag 8 weer gaan autorijden. Hier was het advies te wachten tot de hechtingen eruit zijn en tot 6 weken onderhands sturen. Maar omdat ik totaal geen druk op mijn hechtingen voel heb ik d e gok genomen. Het ging goed, idd in zijn achteruit zetten was wat moeilijk maar verder ging het super. Anders had ik 3 kwartier moeten lopen naar mijn werk, dat zag ik helemaal niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Ik ben na 4 dagen een klein stukje gaan rijden uit nieuwsgierigheid, ging wel maar dat was alleen even om te proberen.

Na 1 week reed ik gewoon weer zoals normaal, geen last gehad. Reed elke dag auto naat me werk enzo. Maar misschien ben ik een uitzondering ;)

Zodra je pijn voelt gewoon niet doen

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben na 2 weken weer gaan rijden. Ik vond het schakelen vreemd aanvoelen en dan vooral naar de 1 en de achteruit. En de handrem los trekken!! Ik stuurde wel veel onderhands, anders voelde het niet lekker aan.

Maar het is toch bij iedereen anders. Iig veel succes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geopereerd op donderdag en op zondag reed ik weer auto. voelde eerst wat houterig aan maar tegen de dinsdag reed ik weer even vlot als voordien, enkel parkeren ging wat trager. denk dat het mens bij mens is hoor, vond het niet zo erg om te rijden. misschien is dit omdat het bij mij voor de spier was ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmorgen (3 weken na mn operatie) voor het eerst weer een klein stukje gaan rijden. Het sturen onderhands gaat prima. Het schakelen vind ik nog wel lastig, vooral het schakelen naar zn 1. Ik heb zoveel mogelijk met twee handen geprobeerd om de schakelbeweging te maken. Maar het loslaten van het stuur is natuurlijk niet ideaal ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.