Jump to content

Freya : 23 december 2011 : Dr. Léfevre : OLV Ziekenhuis : Aalst

Recommended Posts

Hey

Ik ben nieuw op deze site, zal me even voorstellen.

Ik ben Freya, bijna 22 jaar en heb een AA/kleine A. Ik zou heel graag naar een volle C-cup gaan of kleine C-cup aangezien ik nog al tenger ben, moet het nog altijd in proportie blijven met mijn lichaam. :rolleyes:

Ik woon in Aalst en ben op zoek naar een goede plastische chirurg. In het OLV in Aalst hebben ze er 3, Dr. Musch(maar heb al gelezen dat hij zeer weinig uitleg geeft), Dr. Lefevre en Dr. Danau. Ik twijfel dus nog tussen Dr. Danau en Dr. Lefevre. Heeft iemand met deze chirurgen ervaring? Zijn er bij deze lange wachttijden?

Laat me alsjeblieft dan iets weten.

Groetjes.

Freya

• 2 weeks later...

Dag allemaal

na lang twijfelen heb ik vandaag een afspraak gemaakt met Dr. L. Lefevre in het OLV in Aalst. Ik mag 19 augustus (volgende week vrijdag al) om 17 uur op consultatie. ik ben benieuwd en wel wat zenuwachtig. Ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik hoop dat ik een volle C zal kunnen krijgen. Ik ben nogal mager bovenaan en heb een AA. Heeft er iemand ervaring met Dr. Lefevre? Heeft er al iemand een borstvergroting door hem laten doen?

Ik hou jullie op de hoogte

Vele groetjes

Freya

Hoi Freya,

Welkom op het forum :)

Ik ben bij de Bergman kliniek geweest, dus geen ervaring met jouw chirurg.

Spannend zeg, je eerste gesprek! Je hebt nu nog mooi de tijd om je in te lezen op het forum en informatie in te winnen.

Groetjes Xanaa

Hoi Freya,

Welkom op het forum :)

Ik ben bij de Bergman kliniek geweest, dus geen ervaring met jouw chirurg.

Spannend zeg, je eerste gesprek! Je hebt nu nog mooi de tijd om je in te lezen op het forum en informatie in te winnen.

Groetjes Xanaa

Hey

Dank je!!! Jup, inderdaad, maar ik heb al veel informatie opgezocht. Ik heb een klein vraagje, het lijkt misschien een domme vraag, maar ik zal ze maar stellen. Ik heb nu een AA-cup en ik zou graag naar een volle C-cup gaan. Maar ik ben echt mager bovenaan, dus zal dat wel gaan dan? Ga ik genoeg huid over hebben? Kan je door een borstvergroting soms striemen op je borsten krijgen?

Groetjes

Freya

Hey,

Er zijn hier veel meisjes hoor die van een AA-cup komen. En als je dan dun vel hebt, kiest men meestal voor plaatsing achter de spier of dual plane, en niet voor voor de spier. Dan voorkom je dat je de randen van je protheses kunt voelen/zien ^_^

Tip: schrijf al je vragen op, en neem dat blad mee op consultatie naar je chirurg, want ik was van de zenuwen heel veel dingen vergeten te vragen! Uiteindelijk is hij diegene die nog het beste op je vragen kan antwoorden! ;)

Veel succes!

Goeiemorgen allemaal

Gisteren (19 augustus) ben ik voor de eerste keer op consultatie geweest bij Dr. Lucien Lefevre in het OLV in Aalst. Het was een enorm lieve, vriendelijke man. Ik was direct op mijn gemak gesteld bij hem. Hij overliep alles, gaf veel uitleg en ik mocht gerust altijd vragen stellen. Hij stelt voor om mij te opereren op 13 december, week voor de kerstvakantie. Aangezien ik kleuterjuf ben is dit nogal moeilijk. Hij zegt dat dit geen probleem is, hij kan mij wettige briefjes schrijven dat ik wettig afwezig ben. Zou ik dit vertellen aan mijn directrice? Zo kan ik wel 3 weken na elkaar rustig thuis zitten en herstellen.

In verband met de protheses zelf, de kostprijs zou iets zijn van een 3800 euro. Hij gebruikt protheses van Mentor ofzoiets. Hij heeft mijn borsten gemeten, hij zei dat ik een hele mooie vorm van borsten heb, maar de afstand tussen mijn nekholte en tepel is maar 15 cm, normaal gezien is dat bij de meeste mensen 21 cm. Dus dit maakt de grootte heel erg beperkt. Ik ben 1m56cm groot en weeg 48 kg. Ik had heel graag een volle C-cup gehad of grote B, kleine C. Hij vertelde dat dit niet mogelijk zal zijn, wel een A of kleine B. Daar was ik natuurlijk niet zo blij mee. Moest ik groter nemen, gaat het heel onnatuurlijk overkomen en gaat heel moeilijk gaan omdat ik zo weinig plaats heb, en dan zouden mijn borsten ook veel te hoog zitten. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Dr. Lefevre zei dat het verschil van een AA naar een A of zelfs B al heel erg groot zal zijn. Klopt dit? Ik twijfel ik wil heel graag wat grotere borsten, maar heeft het dan zin dat ik pijn ga lijden als ze maar iets groter zullen zijn? Het zal iets zijn van 225 of 215cc en het zal achter de spier geplaatst worden.

Kan er iemand mij helpen? Ik twijfel echt. Ik wil het zo graag é! Weet er iemand raad? Ik zou wel graag bij Dr. Lefevre blijven, ik heb een goed gevoel bij hem.

Vele groetjes

Freya

Hey Freya,

Leuk dat je ook de stap hebt genomen om op consult te gaan!

Fijn dat het consult zo fijn verliep.

Ik weet niet hoe het arbeidsrecht in België is geregeld maar in Nederland kun je gewoon vrij krijgen hoor, vertellen om welke reden je afwezig bent hoeft niet.

3 weken om thuis te herstellen is namelijk wel aan te raden!

Balen he dat je geen grotere implantaten kunt krijgen, ik heb het zelf ook meegemaakt. Bij mij was het omdat ik zo smal en mager ben.

Ik heb 230cc gekregen en had voorheen een kleine AA (eigenlijk nog niet eens) en heb nu als ik het opmeet een 70B en draag in beha's 70C.

Het is rot om twijfels te hebben, ik weet er alles van :(

Er is wel een kans dat als je op consult gaat bij een andere chirurg meer cc's aangeboden krijgt maar ik denk dat je met dit aantal cc's ook al een mooi resultaat kunt bereiken.

Eefjeheeft 200 cc gekregen en het resultaat is ook erg mooi geworden, misschien dat je haar wachtwoord even kunt vragen en haar foto's bekijken. Heeft mij in ieder geval gerustgesteld :)

Groetjes

Hey Freya,

Leuk dat je ook de stap hebt genomen om op consult te gaan!

Fijn dat het consult zo fijn verliep.

Ik weet niet hoe het arbeidsrecht in België is geregeld maar in Nederland kun je gewoon vrij krijgen hoor, vertellen om welke reden je afwezig bent hoeft niet.

3 weken om thuis te herstellen is namelijk wel aan te raden!

Balen he dat je geen grotere implantaten kunt krijgen, ik heb het zelf ook meegemaakt. Bij mij was het omdat ik zo smal en mager ben.

Ik heb 230cc gekregen en had voorheen een kleine AA (eigenlijk nog niet eens) en heb nu als ik het opmeet een 70B en draag in beha's 70C.

Het is rot om twijfels te hebben, ik weet er alles van :(

Er is wel een kans dat als je op consult gaat bij een andere chirurg meer cc's aangeboden krijgt maar ik denk dat je met dit aantal cc's ook al een mooi resultaat kunt bereiken.

Eefjeheeft 200 cc gekregen en het resultaat is ook erg mooi geworden, misschien dat je haar wachtwoord even kunt vragen en haar foto's bekijken. Heeft mij in ieder geval gerustgesteld :)

Groetjes

Hey,

Ik heb er vannacht eens goed over nagedacht. Ik wil echt een borstvergroting doen, ik ga spijt hebben als ik het niet ga doen. Dr. Lefevre zei dat hij mij 200CC of 2015CC zou kunnen geven achter de borstspier. wel een druppelvormige prothese. Al is het dan een A of B, het is toch al meer dan wat ik nu heb. Ik zou inderdaad bij een andere chirurg kunnen gaan, maar ik voel mij echt wel goed bij hem. Ook het is niet ver van bij mij thuis, wat ik een voordeel vind. Ben jij blij met je borsten nu? is het een groot verschil van een AA naar een B? dat zei Dr. lefevre toch.

Groetjes

Hey,

Ik heb er vannacht eens goed over nagedacht. Ik wil echt een borstvergroting doen, ik ga spijt hebben als ik het niet ga doen. Dr. Lefevre zei dat hij mij 200CC of 2015CC zou kunnen geven achter de borstspier. wel een druppelvormige prothese. Al is het dan een A of B, het is toch al meer dan wat ik nu heb. Ik zou inderdaad bij een andere chirurg kunnen gaan, maar ik voel mij echt wel goed bij hem. Ook het is niet ver van bij mij thuis, wat ik een voordeel vind. Ben jij blij met je borsten nu? is het een groot verschil van een AA naar een B? dat zei Dr. lefevre toch.

Groetjes

Hey Freya,

Ik kan het je echt aanraden hoor, het is en blijft natuurlijk je eigen keuze maar ik denk dat er maar weinig dames zijn met spijt van hun ingreep :)

Als je je goed voelt bij deze chirurg dan is dat toch prima! Deze dokter wil het in ieder geval natuurlijk houden, dat zegt wel wat over zijn vakbekwaamheid vind ik.

Ik vind het een groot verschil als ik naakt ben, in kleding wat minder maar dat komt omdat ik voorheen altijd beha's droeg met een dikke vulling.

Maar nu sluit de beha tenminste aan, als ik voorover buig kun je niet mijn beha inkijken zegmaar :P

Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee :)

Groetjes

Heeej Freya!

Nu ik jouw verhaal lees ben ik ook echt benieuwd hoe het bij mij gaat 6 september. Ik heb een consult in de velthuiskliniek in eindhoven.

Ik ben ook niet groot en ben ook 'slank'.

Miss is het toch een idee om nog een andere pc zijn mening te vragen? Dan heb je wel zekerheid of het ook echt zo is. Achteraf horen dat het miss wel kon is ook heel vervelend lijkt mij.

En dat het 'natuurlijk' lijkt is zeker veel waard maar wat zullen ronde protheses dan bij jouw doen?

gr!

Hey Freya,

Ik ben zelf van aalst en omstreken, maar ikzelf heb toch gekozen om bij dr. Plovier in Overijse te gaan. Als je twijfelt ga je echt best nog een bij een andere chirurg op consultatie hoor. Al was het gewoon om even te horen hoeveel cc die andere jou wil geven. Ik ben er zeker van dat dr. Plovier trouwens meer cc's zal aanraden, hij plaatst vaak grote aantallen cc's. Ik ga bvb minimum 400 cc krijgen.

Als je twijfels hebt hierover, ga zeker nog eens bij een andere arts langs en kijk wat hij ervan zegt!!

xx

Hey Freya,

Heb je topic even doorgelezen, en meteen ook je verschillende topics samengevoegd, dan staat je hele verhaal mooi samen. Heb je ook een antwoord gegeven in mijn topic ondertussen, en je m'n ww voor m'n foto's gestuurd, hoop dat dit je een beetje zal kunnen geruststellen.

Ik ben zeker nog steeds heel tevreden met m'n boobs, het maakt echt wel een heel verschil met wat ik voordien had, zeker zoals Parkietje ook zei naakt, in kledij is het net erg opvallend (ik droeg ook voorheen vulling in m'n bh) maar met de juiste shirtjes/truitjes merk je zeker verschil, alles staat gewoon veel beter. Ben zeker dat je er ook geen spijt van zult krijgen, al zul je misschien slechts een B-cup kunnen krijgen en niet een C zoals je graag wou, in Bh's heb je meestal toch wel een cupje meer nodig vanwege de vorm van de prothese die in de beugels moet passen. Ik pas nu met m'n 200cc zowel in 75B als in 70C (zelfde qua cup). Dus ja, van een AA naar B, maakt echt wel verschil hoor! :38: (ik ging dus van 75AA>75B of van 70A>70C, komt op hetzelfde neer)

En als je je zo goed voelt bij dr. Lefevre dan moet je zeker bij hem blijven, succes meid met je twijfels, het komt vast goed! :D

Liefs, :54:

Hey

Dank je allemaal voor de steun en moed die jullie mij geven!!!!!!!

Ik ga vanavond nog eens overleggen mijn mijn moeder, wanneer ik een volgende afspraak kan maken met Dr. lefevre en of ik eventueel ook ondertussen eens een andere chirurg kan raadplegen. 1 ding staat al vast, ik ga zowiezo een borstvergroting laten doen en hopelijk in december. Ik denk toch dat Dr. Lefevre best goed weet wat goed en niet goed en mooi en niet mooi zal zijn bij mijn lichaam, ik moet hem daarop vertrouwen. Hij heeft ook gezegd dat ik toch nog eens op een 2de consult moet komen bij hem voor we de operatie doen, dus dan kan ik nog eens even terecht bij hem met mijn twijfels over de Cupmaat. Ik heb namelijk geen prothesen mogen passen en ga hem dat dan is vragen of ik ze eens mag passen in mijn bh.

Ik weet niet hoe jullie het hebben klaargespeeld, maar ik kan namelijk echt niet meer wachten op mijn borstvergroting, als ik er aan denk krijg ik kriebels in mijn buik. Echt een raar gevoel!

Wat ik nog eens wou vragen, zijn er grote verschillen tussen een ronde en druppelvormige prothese? verandert dit de vorm van je borst? Dr. Lefevre wil bij mij een druppelvormige prothese nemen, volledig achter de spier. Hij zegt dat ik de eerste week wel enorm veel pijn ga hebben. Valt deze pijn nog mee???Daar heb ik schrik voor en helpen pijnstillers tegen de pijn?

Veel liefs

Freya

• 2 weeks later...

Hallo allemaal

Mijn operatie ligt vast. Op 23 december word ik geopereerd door Dr. Lefevre. 16 september ga ik nog eens op consultatie bij hem voor nog wat uitleg en mijn cupmaat nog eens te bekijken. Ik wou dat het al december was, zo nog lang wachten. Ik kijk er echt al naar uit! Ik hoop dat de komende 4maand snel voorbij zijn.

Veel liefs

Freya

• 2 months later...

Hey

Op 23 december word ik geopereerd. Ik vind het enorm spannend! Ik ben al sinds augustus aan het aftellen, nog 5 weken nu! Maar ik heb de indruk dat hoe dichter de operatie eraan komt, ik meer twijfels en vragen heb. Ik krijg angst voor alles en nog wat! ik heb schrik dat ik niet blij ga zijn met het aantal cc en dat ik mijn nieuwe borsten te klein ga vinden. Al dat geld en die pijn voor niets. Ik heb nu een 70/75 AA en wil zeker een grote b, c krijgen. Maar aangezien ik maar 48kg weeg en 1m 56 ben kon mijn pc mij niet meer geven dan 215 of 225cc. Ik heb echt mijn twijfels hier over. Bij het eerste consult koos pc voor 215cc en bij het 2de consult vertelde ik hem dat ik toch niet zeker was over de cc en heb ik pasprotheses mogen passen. Dan zijn we uitgekomen op 225cc, dat vond ik zelf mooi en redelijk groot, maar ik denk dat dat in werkelijkheid klein gaat zijn. Pc zei dat hij op de operatie zelf nog ging kijken wat het beste ging zijn 215 of 225cc. Ik hoop echt dat hij gaat voor de grootste cc. Maja daar heb ik geen controle over é tijdens de operatie. Voor de operatie ga ik hem toch nog eens duidelijk maken dat ik 225cc wil!

Zijn er op dit forum meiden die hetzelfde aantal cc hebben gekregen? 215 of 225cc? Kunnen jullie mij vertellen welke cupmaat dat is geworden en of jullie er blij mee zijn? Ik word stilletjes aan een beetje ontmoedigt omdat het bij jullie allemaal in de 300 of 400 cc is. Ik hoop echt dat mijn operatie en herstel vlot en goed zonder problemen verloopt, daar heb ik ook schrik voor, voor kapselvorming enz... Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. Ik ben ook nog maar 22jaar en heb nog geen kinderen. Mijn excuses voor het gezaag, maar ik moest men twijfels toch even kwijt. Groetjes.

Veel liefs

Freya

Hey Freya,

Ik had net als jij 70A/75AA en qua gewicht en grote zijn we ook vergelijkbaar, ik zou oorspronkelijk maar 175cc krijgen, tijdens de operatie zou m'n pc kijken of 1 maat groter ook paste, en gelukkig kon dit, dus heb uiteindelijk 200cc gekregen (dit was ook meteen het max mogelijke). Is nu bijna 2 jaar terug en ben er nog steeds tevreden mee, ben op 70C/75B uitgekomen qua maat.

Veel succes alvast met je operatie volgende maand!

Liefs, :54:

Hoi Hoi

WELKOMsmile.gif

ik zou graag je arts en kliniek willen weten ten eerste,zodat ik die handig in je topic titel kan zetten,zodat we je goed kunnen opvolgen,ook zeker de gene die ook naar die arts/kliniek willen,laat je me die even wetenhappy.gif ?

215 of 225 cc is echt niet te onderscheiden hoor,eenmaal in je borst,dat is dus iets waar je je al niet te druk om hoeft te maken,zeker niet als je het ook nog eens achter de spier of dual plane geplaatst gaat krijgen,dan vervallen er zeker nog 15 a 25 cc,dus ik zou dan als je echt twijfelt,zeker dit nog eens overleggen met je arts,en als je bang bent dat het te klein gaat uitpakken,zeker meer als 50cc erbij nemen dan,afijn heel veel sucses alvast met aftellen,is bijna al dec dus je bent er zo!!3.gif

veel lees en post plezier op het forum

greetzzz 6.gif

Hey

Op 23 december word ik geopereerd. Ik vind het enorm spannend! Ik ben al sinds augustus aan het aftellen, nog 5 weken nu! Maar ik heb de indruk dat hoe dichter de operatie eraan komt, ik meer twijfels en vragen heb. Ik krijg angst voor alles en nog wat! ik heb schrik dat ik niet blij ga zijn met het aantal cc en dat ik mijn nieuwe borsten te klein ga vinden. Al dat geld en die pijn voor niets. Ik heb nu een 70/75 AA en wil zeker een grote b, c krijgen. Maar aangezien ik maar 48kg weeg en 1m 56 ben kon mijn pc mij niet meer geven dan 215 of 225cc. Ik heb echt mijn twijfels hier over. Bij het eerste consult koos pc voor 215cc en bij het 2de consult vertelde ik hem dat ik toch niet zeker was over de cc en heb ik pasprotheses mogen passen. Dan zijn we uitgekomen op 225cc, dat vond ik zelf mooi en redelijk groot, maar ik denk dat dat in werkelijkheid klein gaat zijn. Pc zei dat hij op de operatie zelf nog ging kijken wat het beste ging zijn 215 of 225cc. Ik hoop echt dat hij gaat voor de grootste cc. Maja daar heb ik geen controle over é tijdens de operatie. Voor de operatie ga ik hem toch nog eens duidelijk maken dat ik 225cc wil!

Zijn er op dit forum meiden die hetzelfde aantal cc hebben gekregen? 215 of 225cc? Kunnen jullie mij vertellen welke cupmaat dat is geworden en of jullie er blij mee zijn? Ik word stilletjes aan een beetje ontmoedigt omdat het bij jullie allemaal in de 300 of 400 cc is. Ik hoop echt dat mijn operatie en herstel vlot en goed zonder problemen verloopt, daar heb ik ook schrik voor, voor kapselvorming enz... Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. Ik ben ook nog maar 22jaar en heb nog geen kinderen. Mijn excuses voor het gezaag, maar ik moest men twijfels toch even kwijt. Groetjes.

Veel liefs

Freya

hoi,

ten eerste gefeliciteerd met je datum!

ik sluit me aan bij nachtuiltje die 10cc vind je helemaal nergens terug!

ook ik had net als jou twijfels of ik wel goed deed aan de aantal cc's en ik heb dus een 2e consult aangevraagd.

tijdens me eerste consult zei die nog als je twijfelt doe dan de grootste ; dus kwamen we op 300cc

maar tijdens me 2e consult begon hij een beetje terug te krabbelen omdat ik het belangrijk vond dat ze zo natuurlijk mogelijk eruit kwamen te zien, dus toen hebben we voor 240cc gekozen.

ik ben 20 september geopereerd en ik heb dus die 240cc dualplane geplaatst gekregen, met extra high profile.

(hoe worden ze bij jou geplaatst? en wat voor profile krijg je?)

ik ben daarmee van een grote 70A / kleine B naar een 70E en soms zelfs F gegaan, maar ze zien eruit als een grote C / kleine D.

anders probeer je het uit met rijstzakjes in je bh..

ik heb dat ook gedaan om te zien of ik zelf ook echt wel die 240 wilde, en ik moet zeggen ze komen toch echt wel goed in te buurt!

dus altijd leuk als indicatie ;)

ik heb zelfs een dag ermee rondgelopen en niemand die het opviel.. :blink: (weet niet of dat goed of slecht is hahah)

maar nu achteraf gezien ben ik blij dat ik met zijn beslissing ben meegegaan, ook al heb ik wat mindere dagen dat ik denk van hmm ze konden wel groter.. maar als ik kijk van waar ik kwam ben ik gewoon heel tevreden!

die mensen hebben daar echt wel kijk op, maar als JIJ je er niet lekker bij voelt geef dat inderdaad dan aan dat ze in ieder geval de grootst mogelijke maat pakken.

want het gaat uiteindelijk om jou, jou lichaam, jou gevoel en zeker niet te vergeten jou geld ;) !

ow btw ik ben 1,69 lang en weeg ong 51 kg.

succes!

liefs

Hoii meid ik ben ook pas 21 jaar en heb zoiets. Van hoeee eerder hoe meer plezier je ervan heb! En het is goed dat je het ergste verwacht want dat deed ik dus ook, je zult allemaal zien dat het erg gaat meevallen! Kwa cc's zou ik echt aangeven dat je niet zo klein wilt! Ik had van mezelf al een c cup en heb nu 400cc gekregen dual plane. Vind dat de grootte tot nu toe meevalt en heb geen spijt hiervan! Maar de pc kijkt natuurlijk wat mogelijk is met je huid etc.. Nou succes met je keuze meid!!

Hoi Hoi

WELKOMsmile.gif

ik zou graag je arts en kliniek willen weten ten eerste,zodat ik die handig in je topic titel kan zetten,zodat we je goed kunnen opvolgen,ook zeker de gene die ook naar die arts/kliniek willen,laat je me die even wetenhappy.gif ?

215 of 225 cc is echt niet te onderscheiden hoor,eenmaal in je borst,dat is dus iets waar je je al niet te druk om hoeft te maken,zeker niet als je het ook nog eens achter de spier of dual plane geplaatst gaat krijgen,dan vervallen er zeker nog 15 a 25 cc,dus ik zou dan als je echt twijfelt,zeker dit nog eens overleggen met je arts,en als je bang bent dat het te klein gaat uitpakken,zeker meer als 50cc erbij nemen dan,afijn heel veel sucses alvast met aftellen,is bijna al dec dus je bent er zo!!3.gif

veel lees en post plezier op het forum

greetzzz 6.gif

Hey,

Ik wordt geopereerd door Dr. Léfevre in het OLV in Aalst. Bij mij wordt het achter de spier geplaatst. Heb wel veel schrik voor de pijn, pc zei dat het enorm veel pijn zal zijn en aangezien ik nogal een kleinzerige ben, maarja voor onze nieuwe borsten hebben we wel iets over zeker. Het zal alvast meer zijn dan dat ik nu heb, want dat is echt zo goed als niets. Dank je voor je steun! Ben al meer gerust gesteld. Hou jullie op de hoogte.

Veel liefs

Freya

• 1 month later...

Hey Freya!

Hoe toevallig dat ik dit lees zo kort voor je operatie! Ik word ook geopereerd door Lefevre op 27 januari!

Ik ben dus keibenieuwd naar je reactie achteraf! Laat je zeker iets weten?!!

Net zoals jij had ik het er ook moeilijk mee dat Lefevre 'maar' 255 cc wou steken bij mij terwijl alle andere chirurgen waar ik ging me minstens 300 cc wilden geven. Maar ik ben er eigenlijk heel zeker van dat hij dit doet om een goeie reden!

Ik heb alle vertrouwen in Lefevre. Mijn moeder is dokter en is naar alle verschillende chirurgen die ik bezocht heb meegeweest, en zij vond de uitleg van Lefevre bij uitstek de beste!

Dus ik denk dat we ons geen zorgen moeten maken!

Ik wens je wel heeeeeeeeeeeeeeel veel moed en succes voor vrijdag!

Laat je zeker eens horen!

Groetjes!

Hallo,

Ik heb de eerste keer ook 265CC achter de spier gekregen en ben daarmee van een kleine B naar een kleine D gegaan.

Maar geloof me, die D ziet er echt niet uit als wat je je bij een natuurlijke D voorstelt hoor.

Ik denk persoonlijk dat je als je twijfelt het grootste moet nemen, zeker als het maar zo een klein verschil in CC is wat de arts voorstelt.

Ik was oorspronkelijk heel erg blij, als je zag vanwaar ik kwam en ik wou ook niet te groot en dat het er natuurlijk uit zag. En dat is het zeker geworden!

Maar nu wenste ik toch dat ik groter had en overweeg een wissel. Maar denk dat dit persoonlijk is hoor, ben er achter dat de 'pornobollen' zoals ik de maten en cc's die ik hier soms zie passeren vroeger noemde zelf eigenlijk stiekem ook wil, zeker omdat onze borstmaten veel kleiner lijken dan de real ones.

Qua pijn viel alles bij mij goed mee, gewoon opstaan en armen hoger dan ellebooghoogte waren pijnlijk de eerste 5 daagjes, daarna kon ik de wereld weer aan.

Gewoon rustig aan en niet te verkrampt gaan doen dat alles niet te stijf wordt en alles komt wel goed. En we hebben onze vriendjes pijnstillers ook nog hé :)

Ik wens je veel succes in je keuze en een heel vlot herstel!

Kaatje

• 5 weeks later...

Hey

Veel liefs

Freya

Hoi!

ik ben gister ook bij dokter lefevre op consult geweest en hij raadde me 225cc aan. hoe is je operatie verlopen? blij met het resultaat?

groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.