Ga naar inhoud

sporten na een bv


lovejojo

Aanbevolen berichten

hallo daar,

ik heb een vraagje.

ik bem 5 weken po en ik ben langzaam aan weer begonnen met sporten.

ik doe nu alleen cardio en doe mee met bepaalde nummmers van de bodypump ( benen en biceps)

Mijn vraag is wanneer ik weer alles mag doen?

zoals de borstspier trainen.

ik geef zelf les in bodypump, deed het voor me operatie 3 tot 4 x per week.

hebben jullie ervaring met het sporten na een bv??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet he took niet precies, ze zeggen dat je vanaf 6 weken weer rustig mag beginnen. Maar bodypump (heb het zelf ook gedaan) kan best zwaar zijn met je bovenlijf en armen. Ik zou nog wel even voorzichtig zijn. Ik heb even gespiekt bij je foto`s..... Meid wat heb jij prachtige borsten gekregen, echt super jalours op. Ze zijn zo perfect en natuurlijk, wees er maar super trots op!

Ik krijg ene lift met vergroting, ik denk wegens de littekens dat ik nog langer niet mag sporten, wordt echt vresselijk afzien, ik doe nu ook cardio, eigenlijk altijd op de maandagochtend om het weekendvet er meteen af te trainen, haha! Wordt lekker dichtgroeien voor mij met kerst. en ook mijn paardje zal ik een paar maanden moeten laten staan : (

Groetjes, Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontzie me bovenlichaam zoveel mogelijk! Bedankt voor je reactie op me foto's ! Ik ben er heel blij mee! Ik denk dat het idd bij jou langer duurt voordat je mag sporten. Ik merk dat met sommige oefeningen me huid erg strak staat en dat het gaat trekken bij me littekens .

Ja dichtgroeien is geen leuke gedachten maar je weet waarvoor je het doet toch ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik mag na 6 weken alles weer doen. Ik doe aan fitness en spinning en ik had ergens gelezen dat je geen borstpieren meer mocht trainen na een dual plane, maar volgens de pc is dat echt onzin. Gewoon luisteren naar je lichaam en zorgen dat je niks forceert was zijn advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zei mijn pc idd ook. 10 dagen moest ik me laten verzorgen als een prinsesje maar dat zal geen probleem zijn :125: Daarna moet ik naar mijn lichaam gaan luisteren, idd pas na 6 weken sporten, moet eerlijk zeggen dat ik het paardrijden en hardlopen denk ik wel uit mn hoofd laat de eerste maanden. Ik kom van cup E af, ik wilde gaan afvallen (ging helaas niet vanzelf na de zwangerschap :mad: ) en ik dus iedere dag sporten, man, wat heb ik mijn borsten vervloekt!!! Jee wat deden die dingen pijn met sporten, maakte niet uit welke bh ik aan trok, zelf 2 over elkaar en die dingen gingen nog alle kanten op. Nu 13 kilo lichter en cupje B/C (wel een hele lege) vervloek ik mn borsten weer, haha.

Dus ik denk met mijn ervaring dat borsten erg pijnlijk kunnen zijn met sporten, dat ik het wel uit mn hoofd laat.

Maar met Body pump hoef je natuurlijk niet te springen (daarom deed ik dit ook graag) Maar wel je armen boven je hoofd strekken, dus ja,,, weet het niet, heel voorzichtig beetje bij beetje proberen misschien? Of anders gewoon ff een belletje plegen aan de beste meneer pc.

En over het dicht groeien, ik heb 7 maanden lang zo moeten afzien. Ik heb 6 dagen in de week gesport en 3 kleine maaltijdjes per dag gegeten. Niks geen ene snoepje meer of wat tussen door, en niks geen wijntjes of lekkers in het weekend. Ik heb gezworen dit nooit meer te doen (ben een enorme snoepert) Daarom houd ik mij door de weeks redelijk netjes wel wat lekkers tussen door hoor. In het weekend mag ik dan van alles eten en drinken :126: Maar dan moet ik maandag en dinsdag weer een niet eet en sportdag. Zo houd ik mijn gewicht op pijl. Dus ben stiekum wel een beetje bang voor aankomen. Maar ik kan ook wel veel dingen laten staan. Dus ik ben erg benieuwd, was van plan om maar veel lange wandelingen met de honden te gaan maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst weer gaan hardlopen en dat voelde goed. Na 6 weken begonnen met lichte zumba lessen en bootcamp training, maar hierbij m'n borstspieren echt ontzien. Nu voelt het sporten weer helemaal als voor m'n bv, alleen opdrukken doe ik niet, ik denk dat dat echt pas over een paar maanden durf. Indd een belangrijk advies: luister naar je lichaam!! :D liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.