Ga naar inhoud

welk merk bh geeft een hele goede ondersteuning??


jolly

Aanbevolen berichten

HOI!!

mijn borsten zijn behoorlijk zwaarder geworden na de BV, en ik merk wat kleine pijntjes de laatste tijd waarvan ik denk dat het misschien aan te weinig steun van mijn bh's ligt?

Wie heeft er tips? wie heeft er ervaring met BH's met GOEDE ondersteuning, graag die er ook nog leuk uitzien!!

thanks voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan wel geen BV gehad, maar een BVK.

Toen ik cup 75H had, wilde ik niks anders dan de BH's van Prima Donna. Ze zijn erg mooi, hebben lekkere comfortabele niet snijdende bandjes en geven echt goede steun als je wat grotere borsten hebt.

Prima Donna BH's zijn te koop in de betere lingeriewinkels.

dank je wel!! zodra mijn salaris binnen is, ga ik ze een passen en hopelijk ook kopen!! thanks thanks!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik anders even op de site van Prima Donna

http://www.primadonna.eu/

Dan kan je een beetje zien hoe ze er uit zien en wat voor modellen ze hebben. Ze zijn niet goedkoop, ik was voor een 75H cup altijd iets van 60-80 euro kwijt....maar ze zitten echt super!!!

heb gekeken!! wauw ik vind ze echt mooi!! zelfs hun variatie op de gewone t-shirt bh vind ik mooi!!

pfoe ik kan niet wachten tot ik geld heb!!!

dank je wel hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.