Ga naar inhoud

Keet : 17 november 2011 : Dr. Van Engeland : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Keet,

Wat goed dat je het achter de rug hebt. Ik ben vrijdag aan de beurt. Nog geen zenuwen hier maar gewoon een rare week zo er naar toe, net of het nu ineens allemaal

veel minder belangrijk is en je er ook niet meer zo mee bezig bent. Erg vreemd...

Ik hoop dat je veel foto's gaat plaatsen ik ben erg benieuwd! Moest je zelf een bh meenemen of kreeg je er 1? En welke maat heb je nou?

Liefs Stefanie

hoi stefanie, ik zie dat je mijn nieuwe foto's inmiddels hebt gevonden. Het ziet er al prachtig uit, vind ik zelf. Als het goed is zit de BH in de totale prijs. Ik heb een tweede gekocht. Dan kan ik wisselen.

Ik heb nog geen idee welke maat ik heb. Ik had een D/E. Dat zal nu wel tegen een E aanzitten. Nogmaals heel veel succes a.s. vrijdag. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Liefs, Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Keet,

Amaai, ik heb net jouw foto's bekeken, dat ziet er echt supergoed uit he!!

Het is alsof ik mijn eigen borsten terug zie zo net na de operatie, echt vergelijkbaar, ook qua maat enzo! Ik vind het je echt heel mooi staan joh! Fijn dat de drains er nu uit zijn, dat zijn echt onhandige dingen he.

Ben maar gerust lekker trots!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een dagje verder. Vanmorgen op controle geweest. Dr. van Engeland was, net als ik, zeer tevreden met het resultaat. Het is nu allemaal goed te zien zonder alle pleisters. Ik zou me beter willen voelen, maar het tekort aan slaap breek me een beetje op. Ik voel me toch niet helemaal top. Ik heb mijn gevoel proberen uit te leggen aan Dr. Van Engeland. Ze heeft me gerustgesteld , maar wil mij de komende week goed onder controle houden. Mocht er toch een ontsteking ontstaan of afstootverschijnselen, dan moeten we er snel bij zijn. Voor alle zekerheid heb ik een antibiotica kuur gekregen.

Vanmiddag is het eindelijk gelukt op op mijn zij te liggen en te slapen. Nu de stomme pleisters weg zijn, is het niet meer zo pijnlijk. Vanaf vandaag 2x per daags douchen :rolleyes: . Heerlijk. Ik zal moetn proberen een goede nacht te maken. Ik weet zeker dat ik me dan beter voel. Zokuist weer wat nieuwe foto's geplaatst, nu voor het eerst met 'naakte' boobies.... Liefs, Keet :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat super dat je al op je zij kunt liggen!! dat slaapt toch wel wat fijner denk ik.

Lekker hoor dat je het erop hebt zitten.

Liefs Risje

Het slapen blijft een probleem, Risje....het lukt eigenlijk alleen op de bank. Dan kan ik redelijk op mijn zij slapen. Heb jij inmiddels antwoord op al je vragen? Liefs, Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een veel betere dag gehad, dan de twee dagen daarvoor. Ik heb gelukkig geen koorts en voel me wat sterker. De antibiotica doet zijn werk. Nog tot vrijdag 24 uur per dag de verrekte BH aan en dan mag 'ie 's-nachts uit. Yippie! Ik lig nu 2x per dag een uurtje bloot na het douchen. Dat is heerlijk, maar daarna weer omsnoeren is xtra vervelend. Maar..... Nog steeds erg tevreden over het resultaat en geen moment spijt. Het is goed om te beseffen dat een borstlift een ingrijpende ingreep is. Na de operatie te snel te veel willen breek me de volgende dag weer op. Dus blijf ik nu lekker relaxen en laat me verwennen door man en zoon. Alle hulde en knuffels voor mijn mannen. Liefs, Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, vanmorgen had ik een controle-afspraak bij dokter Van Engeland.

Ik ben helemaal blij en tevreden, net als de dokter; eigenlijk is het enige waar ik last van heb, mn rug, door die stomme bh. :rolleyes:

Terugkijkend heeft mn lijf goed gereageerd op de antibioticakuur, ik ben er echt van opgeknapt. Gisteren de laatste pillen van de kuur van 7 dagen ingenomen. Mijn boobies zien er mooi en stevig uit, en ik stoor me eigenlijk net als Stefanie ook niet zo aan de littekens. Grappig is, dat als ik mn 'gewone' kleren aan heb (in plaats van mijn lekkere huispak) je eigenlijk helemaal geen verschil ziet. In gedachten maak ik dan dus wel een vreugdesprongetje, want ik weet het verschil maar al te goed!

Affijn, ik mag ook de littekencreme gaan smeren. Ik heb die van de Bergmanclinic meegekregen. Beetje klein potje wel, ik heb zoveel littekens... daar hebben ze vast niet over nagedacht bij de clicic. Eigenlijk zouden ze de hoeveelheid littekencreme op de hoeveelheid littekens af moeten stemmen... :126:

Iemand nog een goede tip qua creme? Ik las al over bio-oil, en over vitamine E capsules die je dan stukmaakt zodat je de vloeibare vitamine op de littekens kan smeren???

In bad mag nog niet, althans nog niet met mn hele lijf. Dat lijkt me nou zo heerlijk. Voor mijn rug zak ik wel tot aan mijn taille in het warme water en dat is al wel fijn. Ook het slapen, mijn stiefkindje, gaat ietsjes beter. Ik kan nog niet goed op mijn beide zijden slapen. Mijn borsten zijn nog te beurs en ik word dan wakker van de pijn. Maar: de bh mag 's nachts uit! Alleen overdags nog voor een week of 4 een fijnere variant sportbh. Dussss die ultrastrakke sport bh waar ik zo op mopper, mag ik gaan vervangen!!! Dat wordt shoppen! Maarja, welke maat :1bouncingboobs: ? :18: Op dit moment los ik het even op met een 'oude' sportbh, die ik nog had. Maar die zit niet zo comfortabel. Even langs de Hema ofzo?

Wat me ook opvalt is dat het lijkt alsof mijn lijf weer een beetje tot zichzelf komt, if you know what i mean. Ik bedoel, ik hield toch wel een heleboel vocht vast en mijn lijf was voor mijn gevoel echt een beetje de draad kwijt, en dat lijkt weg te zakken. Hoort allemaal bij de gevolgen van 2 en een half uur narcose. Ik kijk ernaar uit om mijn sporten weer op te pakken. Dat deed ik tot 17 november toch 5x per week. Dat mis ik echt! Dus heb ik bedacht vanaf vandaag elke dag maar een wandeling ga maken ofzo. In ieder geval rustig in beweging en lekker buiten.

tot zover weer even, lfs, Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.