Ga naar inhoud

ontevreden of teleurgesteld ik weet het niet!!!


tamy

Aanbevolen berichten

Hallo damess

Ik heb me bv gehad op 19 okt.he 300 cc gekreegen op de spier.ben dus nu bijna 4 weken verder.in de eerste 2 weken waren ze echt goed op maat lekker vol en groot.toen was het echt een met een glimlach voor de spiegel.nu heb ik dat ook wel maar ze hadden gewoon ook wat groter gemogen.heb duidelijk tegen mijn pc gezegd dat ik een volle c wou beterr iets te groot als te klein.tijdens de operatie heeft hij ook 350 cc erin gehad maar hij vond het te groot.ze zijn nu ook wel mooi maar heb zon gevoel dat ik er niet helemaal blij mee ben.en dat maakt me weer onzeker.moet 22 dec terug komen dus zal het er wel over hebben.komt dit bekend voor bij jullie?? en die sportbh die zit onder de borst echt heel lastig is dat bij jullie ook??

oja en aan de onderkant van de borsten voel ik van die bobbels is dat de rand van de prothese of iets anderss??hoop op wat antwoorden van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo damess

Ik heb me bv gehad op 19 okt.he 300 cc gekreegen op de spier.ben dus nu bijna 4 weken verder.in de eerste 2 weken waren ze echt goed op maat lekker vol en groot.toen was het echt een met een glimlach voor de spiegel.nu heb ik dat ook wel maar ze hadden gewoon ook wat groter gemogen.heb duidelijk tegen mijn pc gezegd dat ik een volle c wou beterr iets te groot als te klein.tijdens de operatie heeft hij ook 350 cc erin gehad maar hij vond het te groot.ze zijn nu ook wel mooi maar heb zon gevoel dat ik er niet helemaal blij mee ben.en dat maakt me weer onzeker.moet 22 dec terug komen dus zal het er wel over hebben.komt dit bekend voor bij jullie?? en die sportbh die zit onder de borst echt heel lastig is dat bij jullie ook??

oja en aan de onderkant van de borsten voel ik van die bobbels is dat de rand van de prothese of iets anderss??hoop op wat antwoorden van jullie.

Hoi Tamy,

dat gevoel herken ik wel iets. Dacht na de operatie ook te schrikken, maar dat viel me ook tegen. Bij mij is er 350 ingegaan, dual plane. De pc vond 380 ook te..hoezo te..maar zoals ik verhalen lees van andere meiden, komt dat best goed. Ik ben nu 5 weken po en heb in het weekend mijn oude BH's gepast...dan word ik wel blij, tsjee het ziet er niet groot uit, maar ondertussen. Heb een sportbeha gekocht in de maat 75E, maar zo zien ze er echt niet uit. Ik denk dat jij dit gevoel ook nog krijgt, als je straks je definitieve maat weet. Wat wel is, voorheen voelde ik geen borsten tegen mijn bovenarmen aan de zijkant, nu dus echt wel en ook datgene moet straks in de BH passen..komt best goed meid...Die sportbeha zit inderdaad mega strak onder de borst, maar dat is ook de bedoeling. Ik wissel af..overdag vaak de sportbeha en sávonds /s'nachts doe ik de BH aan die ik van het ziekenhuis heb gekregen, die zit net ietsjes minder strak onder mijn borsten. Die bobbel herken ik niet, wel dat de borsten aan de buitenkant een doof gevoel hebben en de binnenzijde is echt mega-gevoelig pfff.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dat is fijn om te horen een soort oppeper.ben zoo benieuwd als ik een gewone bh aan heb wat het dan is. Bij mij zijn ze ook heel gevoelig. Hoop echt dat ik straks tevreden ben.

Ha,

daarom heb ik ook even een pas-sessie gehouden in het weekend...was om mezelf ervan te overtuigen, dat de grote kast-opruiming binnenkort kan beginnen :125: Wou graag mijn BH's weer gevuld, maar het is veel meer dan dat. Er mag weer geshopt worden!!! Mijn pc vond 380 echt te!....Ik denk nu achteraf dat hij ook gelijk krijgt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bobbels zitten waarschijnlijk bij je littekens, zijn je hechtingen al weggehaald? ik dacht eerst ook wat is dit maar ze zitten achter

het sneetje van me litteken. Denk dat het littekenweefsel is! ik smeer nu met litteken zalf en ik voel ze al bijna niet meer!!

Idd borsten wennen heel snel! ik heb 240 cc erin gehad en ik kom uit op een 70 C!! Ik ben heel erg tevreden ondanks dat het zo snel went!!

Ze zien er ook heel natuurlijk uit, ik denk dat het met jou ook helemaal goed komt! je komt echt wel uit op een volle c ik heb namelijk 240 cc

en al een kleine C!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi d-raakje ik wil ook heeel graag tevreden zijn maar iets lijkt me tegen te houden aar wat jullie ook zeggen ik wacht gewoon af :rolleyes: en over die bobbels het is denk ik niet van het litteken want het zit hoger dus heb echt het iedee dat het de prothese is hobbelig,maar ook dat ga ik afwachten moet 22 dec terug na me pc dus.

Lucky71 leuk hoor je grote opruiming alles wat niet meer past eruit :rolleyes: :rolleyes: ik doe nu wel eens me ouwe bikini aan en dan denk ik zoo dat is wel een verschil maar zonder iets dan denk ik mwa valt mee.is er bij jou duidelijk verschil als je nu een shirtje aan heb??ik heb nu het idee van niet :wacko: ga me niet gek maken ik wacht gewoon afff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky71 leuk hoor je grote opruiming alles wat niet meer past eruit :rolleyes: :rolleyes: ik doe nu wel eens me ouwe bikini aan en dan denk ik zoo dat is wel een verschil maar zonder iets dan denk ik mwa valt mee.is er bij jou duidelijk verschil als je nu een shirtje aan heb??ik heb nu het idee van niet :wacko: ga me niet gek maken ik wacht gewoon afff

Hey Tamy,

als ik nu een strak shirtje aan doe, dan zie je zekers wel verschil...heb het op mijn werk niet verteld en daar zei laatst een mannelijke collega:"Zeg wat heb jij laten doen"..eeehhh niets, hoezo.??. :125: hahahaha.... En dan moet je je voorstellen dat ik nu nog die band omheb en een superstrakke sport-beha die de boel strak drukt, wat als ik straks weer een normale BH aanheb die de boel lift!!??

Donderdag moet ik terug naar de pc, ben dan 6 weken po..ben ook benieuwd wat hij zegt. Maar met shoppen wachten we nog maar even, ik hou voorlopig die sportbeha nog maar aan..lekker veilig en zoals al vaker gelezen kan het best zijn dat je maat nog veranderd de komende maanden. Maar pak nu maar eens je oude BH-tjes..ik denk dat je dan gelijk in de lach schiet..dat had ik tenminste ook :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.