Ga naar inhoud

vandaag 3 weken PO


tjuks

Aanbevolen berichten

Hey Meiden,

Ik ben vandaag precies 3 weken po en kom zojuist van mijn pc vandaan. Ik loop nu drie weken met band en sportbh.

Hij heeft gekeken hoe alles eruit ziet, en was heel erg tevreden, ik ook trouwens! :-) Alles zit al mooi laag, en mijn borsten zijn al weer redelijk soepel. De littekens zien er prima uit!

Nu zegt mijn pc dus dat ik de band achterwege mag gaan laten! (had ik wel al verwacht) maar volgens mijn pc mag ik nu gewoon weer alle bh's gaan dragen, en dus die vreselijke sportbh aan de wilgen hangen...

Nou, op zich ben ik daar natuurlijk erg blij mee, alleen is dit niet heel vroeg? Ik ga haast denken dat hij met de operatiedatum in de war is. Alles gaat erg goed nu, en ik zou graag een gewone bh gaan dragen. Maar ik ben bang (omdat ik hier andere dingen lees) dat dat erg vroeg is.. Of ben ik gek?

Wat zouden jullie doen? Toch nog even wachten? Ik ben zowieso van plan de bh en band toch snachts te gaan dragen, dat geeft een veilig gevoel. Hij gaf ook aan dat ik weer rustig mocht beginnen met sporten (geen borstspieren/armspieren) en dat ik weer gewoon alles kon..

Ik hoor graag wat jullie ervan denken! Ik heb btw totaal geen gezwollen borsten (gehad) heb een week drains gehad.

thanks girls...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tjuks,

3 weken is best mogelijk!

Heb hier op het forum wel vaker gelezen dat de adviezen ontzettend uit elkaar liggen wat betreft de duur van het dragen van een sportbh.

Maar over het algemeen wordt 4-6 weken geadviseerd.

Als je er geen hinder van ondervindt zou ik je sportbh nog lekker aanhouden hoor :) Voelt wel zo veilig!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tjuks...ik zal even je topic verplaatsen naar BV vragen omdat hij hier bij tanden bleken erg verkeerd op zijn plek staat.

En vertrouw je pc als hij je het advies geeft dat je de band af mag doen dan mag je dat doen als je je erprettig bij voelt.

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Protheses hebben 4 tot 6 weken nodig om in te kapselen en in te dalen : daarom wordt 6 weken sportbh meestal geadviseerd .

Beugels werd mij de eerste 3 maanden afgeraden (de meesten zeggen 6 weken trouwens) en een push-up gewoonweg beter niet meer of toch pas na een jaar PO .

Als jij je beter voelt om die sportbh aan te houden : doen ! Ik heb tot 10 weken ermee rondgelopen (overdag) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ben nu ruim 5 weken po en moet as donderdag weer terug op controle, de 6 weken zijn dan voorbij. Ikzelf moet die ziekenhuis-BH en band minimaal 6 weken dragen. Ben dus ook benieuwd wat de pc donderdag zegt. ikzelf heb wel al een stevige sportbeha gekocht die ik af en toe draag en ben zeker van plan deze de komende maanden nog veel aan te doen. Ik wacht zowiezo met het kopen van een nieuwe BH, aangezien ik op het forum lees, dat vele meiden na een paar maanden weer een andere maat moeten kopen. Ook die band ga ik s'nachts nog gewoon omdoen, aangezien ik vaak met mijn armen omhoog slaap (hoezoe je mag niet met je ellenbogen boven schouderhoogte komen)??!! :wacko:

Dit is dus ook van mijn vragen aan de pc donderdag..wanneer mag je weer een beugelbh aan, wanneer mag je (voor zover dat nog nodig is :141: ), een push-up aan. Als jij je zelf beter voelt met sportbeha en band, dan zou ik hem gewoon nog even doordragen. Ikzelf ben wel blij dat ik (hopelijk) die band overdag niet meer om hoef...ben zo beperkt qua kleding, alles moet heel ver dicht zitten, anders zie je die band..verlang gewoon naar mijn leuke blouses en tops.

Zo zie je maar, elke pc heeft zijn eigen visie en ik lees hier ook de meest verschillende verhalen.

Succes :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6 weken met sport bh rondgelopen voor de zekerheid en vanaf 4 weken sliep ik zonder bh.

vind 3 weken wel errug kort!

ik ben nu 2.5 weken PO. Mijn plastisch chirurg zei me om weer gewone bh's te dragen vanaf 4 weken na operatie ! kan geen kwaad, push up bh's mochten dan ook al, maar zei wel dat ik het niet echt aangenaam zou vinden. ik mocht van hem nu snachts zonder sportbh slapen maar die hou ik toch nog eventjes aan, zorgt voor veilig en comfortabel gevoel. Maar ik zal wel blij zijn van eindelijk mijn nieuwe bh's te mogen dragen. heb dat gevraagd van die push-ups omdat ik dat hier gelezen had en daarop zei hij met een grote smile dat dat vroeger zo was maar dat dat geen goeie prothesen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 2.5 weken PO. Mijn plastisch chirurg zei me om weer gewone bh's te dragen vanaf 4 weken na operatie ! kan geen kwaad, push up bh's mochten dan ook al, maar zei wel dat ik het niet echt aangenaam zou vinden. ik mocht van hem nu snachts zonder sportbh slapen maar die hou ik toch nog eventjes aan, zorgt voor veilig en comfortabel gevoel. Maar ik zal wel blij zijn van eindelijk mijn nieuwe bh's te mogen dragen. heb dat gevraagd van die push-ups omdat ik dat hier gelezen had en daarop zei hij met een grote smile dat dat vroeger zo was maar dat dat geen goeie prothesen zijn.

Brr moet er niet aan denken om dan al push ups te dragen!

Lijkt me sterk dat het aan de protheses ligt, heeft namelijk te maken met inkapselen en dat regelt je lichaam.

Kan me zo voorstellen dat push up bh's protheses verkeerd laten inkapselen en het tussenstuk tussen je borsten zelfs verkleinen wat weer zorgt voor symnastia.

Maar dat is mijn idee daarover :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.