Ga naar inhoud

Slapen na een BV


norita

Aanbevolen berichten

Hallo forum vriendinen..

tot nu toe alles goed. ik ben super blij met mij boobies maar vannacht werd ik gek omdat ik niet echt goed op me zij kan liggen. ik voel dat de boobs op zij gaan en dat doet pijn op mij tepels. ik moet ook denken dat de prothesse gaat draien en zo . heb ik zelf een nachtmerie gehad. dat de prothessen waren als nog omgedrai. erg zeg :107: herkenen jullie dize probleem? wanneer kan ik weer lekker gaan slapen??? ik krijgt hier ook veel last van mij rug. ik wil niet eens meer dat het avond wordt. voor mij slapen is niet meer leuk. ik ben blij als ik weer uitbed kan komen. gisteren van af 2 tot 5 uur wakker geweest. ik bij jullie ook zo gegaan??

HELP!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet daar spijtig genoeg 'ja' op antwoorden :rolleyes:

Heb de 6 weken zo goed als op me'n rug gelegen en dus ook veel slapeloze nachten gehad . Tot 3 maanden zaten 'ze' in de weg als ik op mijn zij lag en na een half jaar draaide ik pas op mijn buik (met me'n armen onder de borsten zodat die in een 'kuiltje' lagen) .

Nog ff doorbijten . De dag dat ge eens uitgerust wakker wordt komt eraan :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt B-cupje.

Ik zal ff geduld moete hebben. nu heb ik een andere vraag. waroom mag je eigelijk niet tillen? wat gebeurd dan met je? ik ga mandaag weer beginnen met werken .

Ik had wel gezeg dat ik mij borsten weer te klein vond maar eigelijk is niet zo. ik had denk ik een diepje... Als je zo bij mij zie denk je is goed en niet te groot ook niet te klein. Ik ben vandaag in de winkel geweest om misschien een BH te kopen. ik wist niet wat ik moets kopen, wat is goed? welke maat? ik vroeg aan de mw van de winkel en is zij gaan meten. ik kom om een 70 E uit. ik kon het bijna niet gelofen. ik had veel bh gepast maar alles te klein. ik ben echt een 70 E SUPER :43: ik denk dat ik altijd een verkeer maat heb gedragen. ik had altijd 75 A maar eigelijk kon ook en 70 B zijn. mag niet uit ik ben super blij mee met mij borsten nu. en ze worden iedere dag alleen maar mooier. :D en denk ik ....waroom heb ik dat niet erder gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey , was je even uit 't oog verloren ...

Ondertussen ben je al gaan werken , viel het wat mee ?

Bij mij destijds niet omdat ik echt wel zware dingen moet tillen (bakken van 20kg) en zodoende wat langer thuisgebleven ben .

Waarom mag je niet tillen , tja , gewoon omdat je dan je borstspier te fel belast .

Je implantaten moeten ook de eerste 6 weken indalen en netjes inkapselen .

Beetje opletten maar zal wel loslopen .

Je kan 's avonds wel wat spierpijn hebben of zeurende borsten dus als je lichaam protesteerd doe je 't even rustiger aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo B-Cupje. wat leuk dat iemand voor me vraagt. wat jammer voor je werk. maar mag je dan zonder probleem thuis blijven. ik hoorde van Trici dat ze zelf geen werk meer heb. ik ben zo bang mij werk te verlisen. ik heb vandaag gewerkt. van af 7:00 tot 15:30 maar om 10 uur had ik heel veel pijn onder mij linker borst. ik was bang dat het open was of zo. ik heb aan een collega gevraag om ff te gaan kijken. maar zij zei nee is alles heel mooi. ik ben daarna heel rustig gaan doen. een beetje door de afdeling rond lopen. drinken gaan delen. paar wonden verzorgen maar verder heb ik niet veel kunnen doen. ik voel me wel schulden tegen over mij collegas. ik ga morgen wat rustig aan doen kijken of ik weer zo veel pijn krijgt. maar ik had inderdaat wat je zeg, (zeurende borsten) ik ben nog nooit bij de arbo geweest. ik ben altijd heel gezond . en nu voel ik me heel schulden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp wel dat je je schuldig voelt , ben op dat gebied hetzelfde : blijf niet snel thuis als ik me slecht voel .

Maar als het niet gaat , dan gaat het niet .

Een voordeel is dat een collega blijkbaar weet dat je een bv liet doen dus ze weten best dat je geen comedie speelt .

Moest het echt niet gaan , neem dan een paar dagen vrij voor een weekend ofzo , dan heb je toch wat extra rust .

Een bv is best een zware operatie met een lang herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

bendakt B-Cupje.

ik heb nu 3 dagen gewerkt. ik doe rustig aan . en gelukig doen mij collegas niet moelijk. maar het doet pijn onder mij linke borts bij de lichteken. wat zao dit zijn? en niet de hele dag door. is het soms. en soms kleine stekjes .heb je dat ook ? verder in huis doe ik ook niet veel. nog geen stofzuigen of vegen,lappen. alleen kleine dingenjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.