Ga naar inhoud

Sil : november 2011 :


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Silvia en ik heb afgelopen dinsdag een borstverkleining gehad.

Ik had cup D en de voornaamste reden dat ik een BVK wilde, is omdat ik er last van had met sporten en ik me er voor schaamde.

Omdat er niet heel veel van af hoefde, hebben ze bij mij de sleutelgatmethode toegepast en zijn mijn borsten ook wat gelift.

Nu, 6 dagen later, weet ik niet of ik blij ben met het resultaat. Ik heb het idee dat er amper iets is weggehaald en dat als ik dadelijk weer een normale bh draag, er geen verschil is.

Het herstel verloopt verder heel goed, heb nauwelijks pijn en ik kan bijna alles, maar ik weet gewoon niet of ik er wel iets aan heb gehad. Ik hoop dat mijn borsten nog iets kleiner worden als ze dadelijk in de juiste vorm komen en misschien de zwelling weg is, maar ik weet niet of dat zo is. Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben? En is bij jullie ook de sleutelgatmethode toegepast? De vorm ziet er nu nog heel raar uit, maar ik heb gelezen dat dat bij de meesten wel het geval is, dus hier maak ik me minder zorgen over. Hoe zie je eigenlijk of je borsten nog opgezwollen zijn? Ik hoop echt zo erg dat ze nog iets 'slinken'! Als ik ze namelijk meet zonder de sportbh, hebben ze dezelfde omvang als eerst..

Hopelijk herkent iemand dit verhaal of is er iemand die haar ervaring met mij wil delen!

Groetjes Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Als je borsten ook gelift zijn, dan komen ze wat meer naar voren...wat meer projectie.

Vergelijk het met een platte pannenkoek die opgerold wordt ( oh jee.. wat een vergelijk :blink: ) .... het geheel wordt kleiner, maar het volume wat voller.

Dat je omvang nog gelijk is vind ik niet zo heel vreemd.

Waar wilde je kwa cupmaat op uitkomen? Ik hop dat het niet zinloos is geweest...maar je hebt de eerste 2 wkn echt nog wel last van wondvocht in je borsten van de lift. Ze gaan nog wel wat slinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Gefeliciteerd met je bvk...Het nadeel van de sleutelgat methode is dat het langer duurt voordat je vorm hebt in je borst maar wel minder littekens....het is nog te pril om gelijk te zeggen dat het niet heeft geholpen omdat je toch opgezwollen bent en je pas na 2 tot 3 maanden pas goed kan oordelen als de vorm er een beetje in zit...herstel van een bvk is 1 jaar dus je hebt nog een lange weg te gaan...je borsten zullen steeds veranderen...

Ik zelf heb bvk gehad met de ankermethode en zie mijn borsten nog wegelijks veranderen en tis pas anderhalf maand geleden..haha ;)

Ik denk dat hier geduld voor jou van toepassing is...doe wel een beetje rustig aan met je armen en tillen etc...tis toch een ingrijpende operatie dat gedaan is...ook al heb je geen pijn wil je niet je de werk van je PC niet te niet doen door te veel te gaan doen..

Liefs,

:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik wilde graag een kleine C. Het klopt dat ze nog redelijk ver naar voren staan en dat ze nog wat moeten zakken, daar maak ik me ook niet zo heel veel zorgen over.

Hoop dat ze dan ook iets kleiner ogen. Hadden jullie nog veel wondwocht na de eerste week?

Ik zal inderdaad nog wat geduld moeten hebben! Heb volgende week dinsdag controle, dus dan zal de PC me wel meer kunnen vertellen.

Groetjes Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah maar dat is normaal hoor...het enige wat je in de gaten moet houden is of je huid vurig rood wordt of als je afscheiding pus achtig word...want dan moet je aan de bel trekken...mr wondvocht is normaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

welkom hier, je boobs zijn nu nog erg gezwollen en heeft zijn tijd nodig om te slinken. wat jc- angel al zei. het herstel van een bvk duurt 1 jaar. dus houdt hier rekening mee.

doe het wel rustig aan, ook al heb je geen pijn een bvk is een behoorlijk ingreep!!!

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee,

Ik ben gisteren toch even naar de PC gegaan, omdat het er echt raar uitzag en ik aan de linkerkant een soort van rare bobbel heb.

Gelukkig blijkt alles goed te zijn en heb ik inderdaad nog flink wat vocht in mijn borsten. Zodra dit allemaal wegtrekt, krijgen ze weer de goeie vorm en zijn ze waarschijnlijk ook iets kleiner.

In je achterhoofd weet je het eigenlijk ook wel, maar het is toch fijn als de PC het nog even zegt. In ieder geval bedankt allemaal voor de berichtjes. Stelt je toch wel een beetje gerust! En fijn ook om vergelijkbare verhalen te lezen. Hoe is het met jullie allemaal? Allemaal nog steeds blij?

Xx Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.