Ga naar inhoud

Lipofilling en Liposculptuur


Irma

Aanbevolen berichten

Zijn er dames die een borstvergroting hebben ondergaan met eigen buikvet?

Dus liposculptuur vd buik en Lipofilling vd borsten, ik hoor graag jullie ervaringen.

Ik ben van plan om dat in januari te laten doen, maar ik zou er graag meer over willen weten.

Mijn PC doet er luchtig over, is prima te doen zegt hij, maar ik twijfel heel erg over het blijvende resultaat.

Met eigen buikvet kan je 1 tot 2 cupmaten groeien, maar ik lees ook, dat het eigen buikvet weer oplost in de borsten, en dat is dus niet mijn bedoeling.

Daar is het te kostbaar voor.

En heeft iemand ervaring met PC, Lommen? of het schielandziekenhuis in schiedam?

Ik hoor het graag als jullie iets weten, groetjes van Irma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zijn er dames die een borstvergroting hebben ondergaan met eigen buikvet?

Dus liposculptuur vd buik en Lipofilling vd borsten, ik hoor graag jullie ervaringen.

Ik ben van plan om dat in januari te laten doen, maar ik zou er graag meer over willen weten.

Mijn PC doet er luchtig over, is prima te doen zegt hij, maar ik twijfel heel erg over het blijvende resultaat.

Met eigen buikvet kan je 1 tot 2 cupmaten groeien, maar ik lees ook, dat het eigen buikvet weer oplost in de borsten, en dat is dus niet mijn bedoeling.

Daar is het te kostbaar voor.

En heeft iemand ervaring met PC, Lommen? of het schielandziekenhuis in schiedam?

Ik hoor het graag als jullie iets weten, groetjes van Irma

Hee Irma,

Niemand gereageerd? heb je het nog gedaan met eigen buikvet? Ik reageer omdat ik wat complicaties heb (silicoon zichtbaar / rimpeling) en vandaag heeft mijn PC voorgesteld het 'op te vullen met lipofilling'. Hij had daar goede resultaten mee bereikt. Wat ik ervan begrepen heb, moet je het niet doen als je een flinke borstvergroting wilt. Maar voor kleinere opvulling zou het goed moeten werken. Ik heb ook een filmpje op internet gezien hierover.

Groeten,

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.