Ga naar inhoud

Tanden Bleken..


mii18

Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn dochter was vandaag bij de tandarts , en hij heeft het haar afgeraden.

Ten eerste omdat zij een neptand heeft (voor de helft) en deze zal niet mee kleuren.

Ten tweede gaat het ten koste van dr glazuur, en aangezien haar tand nu aan het doodgaan is , wordt hij dus donker van kleur.

Hij heeft hem al eens van binnenuit gebleekt maar dat is uitgewerkt.

Dus hij heeft haar aangeraden om niet te bleken maar een facing te nemen.

Dus we gaan de Grouponbon maar op Marktplaats zetten.

Succes verder voor de meiden die het nog gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben geweest. Ik heb een afdruk van mn tanden gekregen(gebitje). Die moet ik 10 nachten dragen met gel er in. Dit had ze liever omdat mijn tanden gevoelig zijn. Ook nog een tube met fluor gekregen als het erg gevoelig mocht worden. Vanavond de eerste keer proberen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

ik kijk er ook naar maar mijn tandarts vertelde dat die bleek winkels heel agresief spul gebruiken en dat het te hard gaat, dit beschadigd je tanden. de bitjes die je snachts in hebt met gel gaan minder hard, je bent er ook langer mee bezig maar zijn beter voor je tanden. ik moet stoppen met koffie en rook gelukkig niet. ik ambieer ook geen mega witte tanden maar paar tinten lichter lijkt mij al heel wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoeveel het hier kost, ik ga 2 keer per jaar naar mijn iegen tandarts en die doet elke controle ook gelijk een gebitsreiniging. Maakt de tanden echt volledig schoon, heb dus ook een mooi wit gebit. Ik doe zelf vaak fotoshoots en zie echt duidelijk verschil met de mensen die bij mij komen om zich te laten fotograferen. Ik heb ook een goede electrische tandenborstel, dat scheelt ook echt een hoop met een gewone tandenborstel. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel zo maar een tandenborstel en tandards schonen de buitenkant op, verkleuringen zitten in het glazuur. het goedje wat bleekt is peroxide dacht ik trekt dit uit het glazuur. ik kan me nog herinneren dat de laatste keer dat ik dit deed ik zwarte rommel uit tufte smorgens en dat mijn tanden gevoelig waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb het in thailand laten doen. perfect resultaat, met een bitje en daarna de gel kopen. daar gebruiken ze meer peroxide dan hier dus stralend wit. alleen erg pijn aan de tanden. ik heb hier een week geleden een behandeling zonder peroxide gedaan maar dat vind ik de moeite niet. ze worden schoon en iets minder aanslag e.d. maar wil je echt wit, moet je toch aan de peroxide. daar moet je echter wel mee uitkijken want je kan het glazuur dusdanig verpestn dat je doorkijk tanden krijgt...

wederom, een schoonheidsbehandeling die niet zonder risico's is ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Meiden,

Ik heb even mee zitten lezen, maar het bleken via de tandarts met een bitje die je zelf thuis moet doen raad ik zeker af!

Heb er €250 voor betaald, maar na een week zagen me tanden er weer zo uit als daarvoor.

En dat terwijl ik niet rook en weinig thee of koffie drink.

Het meeste effect heeft een zware bleek behandeling denk ik zelf.

Dus ga dat binnenkort maar uitproberen, maar heb 2 vullingen in mijn voortanden, helaas bleken die niet mee:( dus dat wordt weer een flink geboor in mijn gebitje....

Jullie succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik heb op mijn bovenste tanden facetten.. Waardoor deze echt wel wit zijn, moet je maar even opzoeken wat dat is kan t niet uitleggen. Is een andere manier van bleachen. Heeeeeeeel blij van dit resultaat!

Onderste tanden heb ik gewoon gebleached, 110€ was dat toen.. Hier zie ik eigenlijk niet echt het nut van in want verschil is amper te zien.. Dus zou ik ook niet meer opnieuw doen..

Als ik lach zijn alleen mijn bovenste tanden zichtbaar dus die onderste heb ik nooit opnieuw laten doen en zo gelaten hoe het was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.