Ga naar inhoud

Tanden Bleken..


mii18

Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Hoi meiden,

Niet heel goedkoop, maar misschien een tip voor jullie http://www.labdirect.info/index.html. Ik heb hier mijn tanden mee gebleekt. Je merkt wel dat je tanden tijdelijk gevoelig zijn, maar dat gaat over. Ik ben begonnen na een tandartscontrole, zodat ik zeker was dat ik geen gaatjes had. Ik had behoorlijke verkleuring, dus ik had een extra set bleekgel besteld. Nou drink ik gewoon koffie, thee etc, dus ik doe tussendoor af en toe een opfrisbeurt.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je ziet het verschil echt,

Had het niet aan m'n ouders verteld om te kijken of het op zou vallen. Ze zagen het verschil.

Eerder heb ik wel eens geprobeerd om met bleekgel en een lampje te bleken (wat je ook wel op tell sell of zoiets zag), maar dat gaf totaal geen resultaat bij mij. Met de spullen van labdirect merkte ik wel duidelijk dat mijn tanden witter werden.

Liefs, Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas werkte het bij mij niet :(

Had het setje binnen en wat een geklungel.. je moest het bitje passend maken nou het bleef te groot

Mischien een iniminie verschil maar uiteindelijk 45 min per x in je mond werd het meer een kwijl boel ..

Heb wel mn geld terug gekregen heel netjes :D

Ik wil deze zomer mn tanden laten bleken of tandarts of salon.. geen geklungel en meestal zie je hierbij wel resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Ik hoorde van een vriendin dat Crest Whitestrips ook werken, alleen lager gehalte werkzame stoffen. Je moet dan de advanced seal kopen; die blijven goed zitten. Op marktplaats worden ze aangeboden. Zelf ben ik erg tevreden met labdirect, maar dat kost meer centjes.

Liefs,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het laten doen!

een paar maanden geleden,en ik doe het NOOIT MEER!

wat viel me dat tegen zeg.

Ik heb een chemische bleek gehad,met een lamp ook, 2 x 20 minuten,het maximum wat mag zei de tandarts.

voor de behandeling zei de tandarts," jij gaat mooie tanden hebben dadelijk,maar het is niet zo een aangename ervaring."

ik dacht,nou,wie mooi wil zijn moet pijn lijden dan maar...

eerst kreeg ik van die super onaangename dingen in mijn mond om het zover mogelijk open te houden,boven en onder.soort tangen zeg maar.

dan deed ze een gel op mijn tandvlees om het te beschermen voor de chemicalien.

dan deed ze de bleek-gel op mijn tanden,boven en onder.

toen ze eindelijk met dit alles klaar was (wat op zich al een eeuwigheid duurde),moest ik nog 20 minuten onder de lamp.

oh mijn god, dat waren de langste 20 minuten van mijn leven.

zo onaangenaam,zo vies,zo'n droge mond,pijn!

toen de eerste 20 minuten voorbij waren dacht ik 'please,hopelijk is het genoeg geweest'

toen bekeek ik het resultaat in de spiegel....en....niks! ik zag geen verschil!

tja,nog maar een keer dan.

het hele verhaal nog een keer.En de hele tijd dacht ik alleen maar ' dit doe ik nooooooit meer!'

nou,eindelijk klaar,nog maar eens in de spiegel kijken,en hm,ja,het was een beetje witter,maar of het al dit waard was? NEE! ECHT NIET!

mijn tandvlees zag helemaal zwart,dat zou na een paar dagen wegtrekken zeiden ze. en gevoelig dat mijn tanden waren. nee nee,voor mij echt een super slechte ervaring, en de pijn en de onaangenaamheden die ik heb ondervonden tijdens de behandeling waren het in mijn ogen niet waard.

nu ben ik me aan het informeren voor lumineers,die worden pijnloos aangebracht,en blijven tenminste wit.

want mijn tanden zijn nu alweer terug hoe ze eerse waren,het heeft zich echt niet geloond voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het laten doen in Hamburg, Duitsland ,bij een tandkliniek, kostte me 250 euro. :-/

(ik weet de naam echt niet meer hoor, zoiets onthou ik niet.) :-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag t eerst even goed na bij je tandarts!

ik wilde mijn tanden namelijk ook laten bleken,

maar de tandarts zei: moet je echt niet doen, je betaald zoveel geld, en jou tanden zullen niet veel witter worden dan ze al zijn.

terwijl ik ze totaal niet wit vind.

maarja, je tanden worden niet witter dan je eigen kleur.

dus, vraag t na.. voor je zo'n groot bedrag betaald en het toch niet werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik het er met mijn stagebegeleider over gehad! Haha ja ja die doet het ook!

Hij heeft zulke mooie witte tanden en heeft het bij de tandarts laten doen (bitje en gel) super resultaat en je kan het herhalen dit werkt echt het beste na 1 behandeling vervaagd het weer...

250 was hij kwijt en daarna alleen geld voor de gel!

Ik ga sparen dus hihi zulke tanden wil ik ook :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.