Ga naar inhoud

Tanden Bleken..


mii18

Aanbevolen berichten

je koopt dat waar je je bitje op maat laat maken, meestal bij de tandarts maar het kan ook wel eens bij de mondhygienist. Die verkopen daarnaast dus die bleekgel, en die kost idd maar rond de tien euro per tube. Het bitje maken is dan wel iets duurder..maar daar kan je dan wel heel lang mee doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat klopt hoor! Jou voortanden zijn ws opnieuw opgebouwd met composiet, hierbij kiest jou tandarts dmv een staaltje met kleuren de kleur die het dichtst bij de kleur van je originele tand komt. En helaas..composiet bleekt niet mee.... De enigste oplossing is dan om dat composiet te vervangen, indien mogelijk uiteraard..

Facings zijn idd erg duur! Maar je kan altijd een second opinion opvragen bij een andere tandarts, mss kan hij dat composiet wel vervangen door een lichtere tint. Wel lastig als je daarna gaat bleken, kom je zometeen weer op een andere kleur uit.. Geloof dat dit jaar nog best wat vergoed wordt, (qua vullingen en daar valt dat composiet onder) en vanaf volgend jaar is dat weer anders.

heb je hier wat aan?

Liefs!

Hey tjuks,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen op mijn vraag te beantwoorden!

Oke mijn tandarts heeft dus wel gelijk :P neemt niet weg dat hij een fout heeft gemaakt want het verschil in kleur is echt groot.

Ook heeft hij mijn voortanden scheef gemaakt, maar dat is weer een ander verhaal!

Bleken hoeft wat mij betreft niet per se, als mijn voortanden maar een normale tint hebben.

Opnieuw opbouwen is dan dus wel een optie denk ik! ;) Met een lichtere kleur.

Helaas zal bij mij niets vergoed worden, heb enkel het basispakket namelijk (is voor mij stukken voordeliger).

Nogmaals bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt hoor! Jou voortanden zijn ws opnieuw opgebouwd met composiet, hierbij kiest jou tandarts dmv een staaltje met kleuren de kleur die het dichtst bij de kleur van je originele tand komt. En helaas..composiet bleekt niet mee.... De enigste oplossing is dan om dat composiet te vervangen, indien mogelijk uiteraard..

Facings zijn idd erg duur! Maar je kan altijd een second opinion opvragen bij een andere tandarts, mss kan hij dat composiet wel vervangen door een lichtere tint. Wel lastig als je daarna gaat bleken, kom je zometeen weer op een andere kleur uit.. Geloof dat dit jaar nog best wat vergoed wordt, (qua vullingen en daar valt dat composiet onder) en vanaf volgend jaar is dat weer anders.

heb je hier wat aan?

Liefs!

Oh fijn zeg, ik heb dus ook een klein stukje aan mijn voortand wat er opnieuw is aangezet..

Dat kleurt dus niet mee als ik ze laat bleken!! Balen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee klopt..maar een klein stukje vervangen bij de tandarts is niet zo duur hoor! (eerst even navragen he!) Overleg je toch even met de TA, laat je ze erna bleken, en dan past hij als je de gewenste kleur hebt dat stukje aan. (je blijft toch herhalen met dat bleken thuis..) Zo gaat het bij ons tenminste..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag er ook eentje in Amsterdam waar je met een uur weer buiten staat. Zit net iets voorbij de Dam.

Maar de dames die zulke witte tanden hebben zijn meestal facings dus staar je daar niet te blind op!

En het is voor tijdelijke duur en het resultaat is niet een paar tinten lichter wat ik begreep.

Maar gewoon bellen en informatie inwinnen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

@ Diesel : Perfect Smile. Die was laatst zo in opspraak in het nieuws ivm oplichtingspraktijken of zo iets..

mijn tandarts loopt er ook steeds over te zeueren, kennelijk wil hij het graag bij me doen,

maar ik ben bang dat mijn glazuur eraan gaat en ik rest van mijn leven met gevoelige tanden rondloop!

vind trouwens van mezelf dat ik best redelijk witte tanden heb, dus vind het nog niet echt nodig.

drink wel veel koffie en thee en rook soms (nu even niet ivm de bv).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey meiden ik heb op ebay een bleek set gekocht:

- 2 bitjes

- gel voor 25 x

- een kleurstrip (om de verandering te zien)

- Informatie

Ik vond het het proberen waard omdat er super goeie reacties waren en bij elkaar 8,50!

Het gehele setje is goedgekeurd en de gel ook! Dus hoop dat het geen rommel is hihi

Ik zal zodra het binnen is zeker een verslagje plaatsen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor kan je gewoon kopen:D

je kunt het ook kopen met lampje erbij maar sat durf ik nog niet aan haha

gewoon whitening intikken en dan vind je een hoop.

je hebt ook stikjes maarbdat lijkt me rommel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.